PDA

View Full Version : Tabs Scooter



282
26 juli 2009, 13:07
Hey,

Ik ben al een tijdje op zoek naar de tabs/akkoorden van het nummer 'you' van scooter. Ik heb al overal gezocht maar kan het nergens vinden :(

Alvast Bedankt!

http://www.youtube.com/watch?v=byDnn0BYmTE&feature=related
hier de link van het liedje ;)

Psalow
26 juli 2009, 13:16
Al geprobeert het ff zelf uit te zoeken met je gitaar erbij? Dit is echt belachelijk makkelijk namelijk, coupletje van 2 akkoordjes en een refreintje...

282
26 juli 2009, 16:42
Al geprobeert het ff zelf uit te zoeken met je gitaar erbij? Dit is echt belachelijk makkelijk namelijk, coupletje van 2 akkoordjes en een refreintje...

Al geprobeerd hoor, maar ik hoor het echt niet :???: Ben ng niet zo lang bezig met gitaarspelen, mss is het daardoor.

Zjef
30 juli 2009, 20:55
Mss moet ik er toch eens werk van maken om dat nummer volledig uit te schrijven. Ik ben er ooit eens aan begonnen, maar om een of andere dubieuze reden is hij nooit afgewerkt. Er schijnt veel vraag naar te zijn.

beruk
30 juli 2009, 21:27
Wat een zegen dat de jaren 80 voorbij zijn....
Volgens mij staat het in Bmin. Dan is de I: Bmin de IV: Emin en V:Fis Min.
Wellicht dat het jullie wat verder helpt.

Don Capo
31 juli 2009, 09:32
Mss moet ik er toch eens werk van maken om dat nummer volledig uit te schrijven. Ik ben er ooit eens aan begonnen, maar om een of andere dubieuze reden is hij nooit afgewerkt. Er schijnt veel vraag naar te zijn.

Ik ben zelf bezig het hele ouvre van DJ Bobo volledig uit te schrijven. :seriousf:

wiegersma
31 juli 2009, 11:14
:???:Volgens mij is bovenstaande alleen leuk als dit topic over de duitse dance van Scooter zou gaan...

282
31 juli 2009, 13:36
:???:Volgens mij is bovenstaande alleen leuk als dit topic over de duitse dance van Scooter zou gaan...


Duitse dance :???::???: :)

Btw: Kheb er mij eens mee bezig gehouden same met iemand met wat meer gitaarervaring, dus kheb de tabs al, als er ng iemand in geinteresseerd moest zijn laat mer weten he :ok:

Don Capo
31 juli 2009, 16:26
:???:Volgens mij is bovenstaande alleen leuk als dit topic over de duitse dance van Scooter zou gaan...

Ow, ja, daar dacht ik inderdaad aan...

Sorry? :hippie:

hole
1 augustus 2009, 20:40
Scooter:
"It's nais too bie impowtant, but it's mooh impowtant too bie nais"

haha

Don Capo
2 augustus 2009, 12:06
Scooter:
"It's nais too bie impowtant, but it's mooh impowtant too bie nais"

haha
:seriousf: die ja! Zijn meest legendarische zin blijft in mijn ogen: "Pay respect to the man in the ice-cream van" En dan met dat Duitse accent, heerlijk!!!