PDA

View Full Version : Carling footswitches niet zo goed?



jpb
29 maart 2003, 08:45
Ik heb er net een DPDT besteld voor mijn wah; moet dus stevig zijn, maar in de link hieronder staat, onder 'footswitches', dat de kwaliteit nogal terugloopt. Iemand hier ervaring mee??

http://www.tonefrenzy.com/2/Boost_comparison_guest_article.htm

vinni
30 maart 2003, 22:02
Heb zelf de fulltone switches besteld. Gewoon bij Erik v.d. Haar. Die heeft ze op voorraad. Voor dat geringe bedrag heb ik liever geen carling ellende.

Groet,
Vinni

bassopotmus
30 maart 2003, 22:08
Ik heb ze van Koch je kent ze wel die buizen makers...ben nog aant bouwen, zal posten waneer het klaar is en zal erbij zeggen hoe de kwaliteit is

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: bassopotmus op 2003-03-30 22:11 ]</font>

jpb
31 maart 2003, 20:35
Op 2003-03-30 22:02, schreef vinni:
Heb zelf de fulltone switches besteld. Gewoon bij Erik v.d. Haar. Die heeft ze op voorraad. Voor dat geringe bedrag heb ik liever geen carling ellende.

Groet,
Vinni


V/d haar heeft alleen 3PDT's, op voorraad, en ik heb hem snel nodig. "Carling ellende": heb jij slechte ervaringen?

vinni
31 maart 2003, 22:25
Persoonlijk heb ik geen carling "ellende"...maar als ik zo dat artikel las....In mijn beleving een betrouwbaar artikel. Ik heb dus zoiets "Oké...als ik fulltones kan krijgen...dat liever..."

Groet,
Vinni