PDA

View Full Version : Nieuwe versterker VOX VT50 vragen



282
24 juli 2009, 13:31
Hallo,
ik heb sinds gisteren de VOX VT50 gekocht, ik kan er ondertussen vrij goed mee werken, maar een handleiding in het nederlands zou toch handig zijn ;) Heeft iemand die toevallig, of weet waar ik die kan vinden op internet?

Dan heb ik daar by de VFS50, om effecten op te slaan, maar ik zou niet weten hoe :???: Er staat by dat ik op mijn versterker een knopje moet indrukken en dan zou hij dat 'saven', maar als ik dat doe en daarachter mijn effect gebruik, komt iets totaal anders anders uit en na 3 keer proberen begon hij oorverdovend hard een irritant geluid te spelen ( beetje zoals een autoalarm maar dn 10keer luider en op 1 toon)
Heeft iemand nog dit probleem of weet iemand hoe ik het dn wel zou moeten doen?

Alvast Bedankt :strat:

hole
24 juli 2009, 14:15
Ik ben er vrij zeker van dat die patches niet in de footswitch zelf worden opgeslagen.

282
24 juli 2009, 17:55
Ik ben er vrij zeker van dat die patches niet in de footswitch zelf worden opgeslagen.

Waar dan wel ?

Exi
24 juli 2009, 18:06
Ik heb een VT30 en het is eigenlijk allemaal vrij vanzelfsprekend.
Als je een patch wilt maken en opslaan:
- Druk op manual mode
- maak een patch
- houdt nu de 'bank' knop ingedrukt totdat het lampje gaat knipperen en druk op één van de cijfers waaronder je de patch wil opslaan.

Het opslaan gebeurt dus in de versterker en moet worden opgeroepen met de footswitch.
Ikzelf heb geen footswitch, dus ik weet niet hoe die werkt

282
24 juli 2009, 18:24
Ik heb een VT30 en het is eigenlijk allemaal vrij vanzelfsprekend.
Als je een patch wilt maken en opslaan:
- Druk op manual mode
- maak een patch
- houdt nu de 'bank' knop ingedrukt totdat het lampje gaat knipperen en druk op één van de cijfers waaronder je de patch wil opslaan.

Het opslaan gebeurt dus in de versterker en moet worden opgeroepen met de footswitch.
Ikzelf heb geen footswitch, dus ik weet niet hoe die werkt

Ah zo had ik het nog niet bekeken, want er staat 'hold to write' Dus ik dacht dat ik op bank moest drukken en dn het cijfer moest blijven indrukken :satisfie: Kga het dadelijk uitproberen

BTW: Heb je bij je versterker nederlandse handleiding gekregen ?

Exi
24 juli 2009, 23:37
Nee, die van mij was ook in het Engels.
Ik had ook uitleg gekregen in de winkel:ok:

almarvk
27 juli 2009, 08:39
Topictitel ook hier aangepast.