PDA

View Full Version : Deluxe opschrift



pueblo
23 juli 2009, 14:40
Ik zag ergens een foto van een fender Jazz Bass staan, deze heeft 'Deluxe' als opschrift op de body, volgens de eigenaar is dit origineel. ik heb dit nog nooit gezien en mijn vraag is dan ook wanneer men dat deed of zou het er toch achteraf op geplakt zijn?
http://lh3.ggpht.com/_3bMB6MNjV-s/SmhZv2BDYSI/AAAAAAAAEDA/lBe_WA2E8ps/s512/fenderdeluxe.JPG

nickofzo
23 juli 2009, 17:53
het ziet er wel uit als origineel, maar heb het ook nog nooit gezien.. ikzelf denk dat het later is gedaan..
plus ik denk dat ze het dan op een andere plek gedaan zouden hebben
tis wel cool eigenlijk

HANNESSTINKT
23 juli 2009, 22:24
de letters zien er wel anders uit als op de kop van de mijne dus mischien is het nep ik heb het voor de rest nog nooit gezien ik vind het ook een beetje maf er uit zien

pueblo
27 juli 2009, 18:47
oke bedankt,
kan iemand het met zekerheid zeggen?
Mr. Fingers misschien?

HANNESSTINKT
28 juli 2009, 14:32
waraschijnlijk kan hij dat wel ja

yhcmarc
28 juli 2009, 15:08
Ik heb zo een slag plaat en die knoppen ook nog nooit op een fender gezien. Ik gok dus dat die deluxe sticker / decal ook niet origineel is.

HANNESSTINKT
28 juli 2009, 15:54
de knoppen wel de slagplaat alleen op een mark hoppus signature maar die heeft een split coil maar dat kan er ook later op gezet zijn dus daar kan je niet veel uit opmaken

nickofzo
28 juli 2009, 17:44
zie het als een speciale fender voor jou!!;) "signature" :P

HANNESSTINKT
28 juli 2009, 18:37
dat kan ook ik vind die slagplaat en die knoppen wel wat hebben ik vervang de knoppen van mijn j bassen ook altijd voor strat knoppen dus :p

pueblo
28 juli 2009, 20:26
ik vind de gewone mooier, en indien dit niet origineel is (wat ik sterk vermoed) zal het denk ik ook wat minder waard zijn.

HANNESSTINKT
28 juli 2009, 22:05
dat is waar ja. maar zag je hem te koop staan ofzo ?

pueblo
29 juli 2009, 19:01
kapaza.be :)

HANNESSTINKT
4 augustus 2009, 17:43
lol ik zat trouwens laatst acording to jim te kijken en daar zag ik ook een j-bass met en 1-delige slagplaat voorbij komen

bagheera
4 augustus 2009, 19:05
oke bedankt,
kan iemand het met zekerheid zeggen?
Mr. Fingers misschien?


waraschijnlijk kan hij dat wel ja

Er zou hier een speciale Mr Fingers raporteer knop moeten zitten :seriousf:
Help Help Fender probleem
Mr Fingers to the rescue :supercool:

HANNESSTINKT
4 augustus 2009, 19:56
eigenlijk wel haha maar dan krijgt hij het mischien weer zo druk das weer lullig voor hem :D

guitarkid
5 augustus 2009, 09:42
eigenlijk wel haha maar dan krijgt hij het mischien weer zo druk das weer lullig voor hem :D

Hij zal toch niet...... op vakantie zijn....?????? :dontgeti: :???:
Dat kan echt niet, hoor. :(
O jee, wat moeten we nou ??? :)

Gr. C.

bagheera
5 augustus 2009, 09:44
Hij zal toch niet...... op vakantie zijn....?????? :dontgeti: :???:
Dat kan echt niet, hoor. :(
O jee, wat moeten we nou ??? :)

Gr. C.

:seriousf: Haal em terug , HAAL EM TERUG

het zou gewoon onverantwoord van em zijn, als hij zonder laptop en draadloos internet zou vertrekken he.:crazyhappy:

Mr.Fingers
5 augustus 2009, 17:05
Dag lieve kindjes! Ik leef nog, ben ook niet op vakantie. Ik heb gewoon een leven gevonden, en daarom niet meer full-time beschikbaar ;)

Deluxeopschrift is een gewone sticker (niet standaard zo geleverd), en zo'n 1-piece-slagplaat heeft bestaan eind jaren '80-begin jaren'90. Is trouwens een gewone standard-series, zeker niets exclusief/spannends aan (buiten dan die 1-piece pickguard). Moet nu weg, ik spit het straks wel verder uit

guitarkid
5 augustus 2009, 17:29
Dag lieve kindjes! Ik leef nog, ben ook niet op vakantie. Ik heb gewoon een leven gevonden, en daarom niet meer full-time beschikbaar ;)

Deluxeopschrift is een gewone sticker (niet standaard zo geleverd), en zo'n 1-piece-slagplaat heeft bestaan eind jaren '80-begin jaren'90. Is trouwens een gewone standard-series, zeker niets exclusief/spannends aan (buiten dan die 1-piece pickguard). Moet nu weg, ik spit het straks wel verder uit

Hoera, hij is er weer....!!!! :cheerup: :ok: :crazyhappy: :)

bagheera
5 augustus 2009, 18:46
Hoera, hij is er weer....!!!! :cheerup: :ok: :crazyhappy: :)

FEEEEST :seriousf::cheerup::cheerup::jam:

FC Spoiler
7 augustus 2009, 08:31
Dag lieve kindjes! Ik leef nog, ben ook niet op vakantie. Ik heb gewoon een leven gevonden, en daarom niet meer full-time beschikbaar ;)

Deluxeopschrift is een gewone sticker (niet standaard zo geleverd), en zo'n 1-piece-slagplaat heeft bestaan eind jaren '80-begin jaren'90. Is trouwens een gewone standard-series, zeker niets exclusief/spannends aan (buiten dan die 1-piece pickguard). Moet nu weg, ik spit het straks wel verder uit
Die slagplaten + Strat knoppen hadden ze begin jaren 80 ('82-'83?) ivm bezuinigingen ;)
Deluxe opschrift zal idd een sticker zijn.

pueblo
9 augustus 2009, 18:19
verdorie, ik vind het zoekertje niet meer.

HANNESSTINKT
11 augustus 2009, 11:53
hij is er af er staat nog wel een japanse aerodyne (of hoe je het okalweer schrijft )op die is ook tof