PDA

View Full Version : YEY NOG een nieuwe telecaster erbij!



!!!!dennis!!!!
22 juli 2009, 08:11
Gisteren tegen de avond even met een collega de Feedback store in ingeschoten om eens lekker te neuzen.. (je kent het wel)

Natuurlijk viel mijn oog op een aantal Telecasters (ben echt een tele-freak)
En ik ben eens op zo´n telecaster custom gaan spelen.
erg gaaf moet ik zeggen en het geluid is compleet anders als een standaard telecaster..

daarna een squier gepakt van het zelfde model, en het klonk maar net niet..
en het speelde nogal ´muah muah´
Een medewerker zag me een beetje afkeurend naar de squier kijken en zei dat ik even moest blijven wachten.. hij wist er 1 van het zelfde type die veel beter afgesteld was.

Toen ik daar op begon te spelen werd ik meteen verliefd (je kent het vast wel)
Lekker veel ' bite' en een vol geluid
Na een kwartier-twintig minuten spelen MOEST ie mee naar huis..voor de prijs kon ik het niet laten

I know i know.. jullie zullen wel denken, gelijk alweer een aankoop.. maar dit lijkt me echt een verassend goede aanwinst..
En ik wil graag mijn sound een beetje 'verbreden' en met de twee humbuckertjes in deze plank moet
dat toch wel te realiseren zijn.
Ik moet er nog wel even een weekje op spelen om een objectief beeld te krijgen van de gitaar.. maar tot nu toe ben ik echt te spreken over deze squier!!
(terwijl ik totaal geen squier-fan ben) misschien is dit wel een van die gelukstreffers....!?
ik zal vanaaf effe foto´s maken van the real deal.

http://www.squierguitars.com/products/prod_images/guitars/0327502506_xl.jpg

JeroenSchaaf
22 juli 2009, 08:42
Nogmaals gefeliciteerd! ;) gaat hard met de verzameling of niet? :D

stratie
22 juli 2009, 09:06
Mooie gitaar! Gefeli en HNGD, ik ga er nu een koffietje op drinken!:hippie:

koen=)
22 juli 2009, 09:47
mooi
ik heb die tele ook eens geprobeerd sprak mij ook aan behalve hoe de headstock eraanzit dat steekt zo naar achter vind ik persoonlijk niet fijn.
maar hij speelt echt heel goed.