PDA

View Full Version : De Affaire in Nijmegen tot en met 24 juli



Guitarik
21 juli 2009, 16:38
In verband met de Vierdaagse is er een week lang een gratis muziekfestival in het Valkhof-park te Nijmegen (zoals ieder jaar) met dit jaar een erg goed programma. Check de site.

vulvasonic
21 juli 2009, 17:55
Ik sla geen jaar over. De sfeer is er altijd geweldig en de muziek vaak erg verrassend (in positieve zin, bedoel ik). :cheerup:

Jeroen_TRC
26 juli 2009, 14:06
Ik ben er ook meerdere avond te vinden geweest!
Was aangenaam verrast door (o.a. de sfeer bij) een electro duo (DJ en zangeresje dat aan het schreeuwen was) dat zondag speelde in die ruïne!

Vrijdag de band van een huisgenoot live gezien: Taxidermist, ERG leuke muziek!
Ze werden aangekondigd als hip-hop/funk/pop band maar ik hoorde ook duidelijke metal invloeden. Erg leuke en maffe muziek: een hip-hop (doch blanke) zanger en gitarist, 2 toetsenisten (1 met 'n soort hammond-sound, de ander - huisgenoot - zorgde met name voor de maffe geluiden, freaky samples etc.) en een erg strakke ritme sectie. Cool! :soul:

Guitarik
27 juli 2009, 17:25
Die heb ik ook gezien. Ik was blij verrast. Was best aardig.

Jeroen_TRC
27 juli 2009, 18:02
Tjah ik vond het geluid op het begin zwaar klote, en de band moest er een beetje inkomen, maar verder erg cool!!

Ook was het te gave sample over "Are you a creepy Taxidermist?? Does it startle you when animals blink.." etc een beetje te slecht te horen :seriousf:

Guitarik
27 juli 2009, 19:48
Andere leuke optredens vond ik:
Deerhoof, ultiem freaky en daarom wel leuk
Cold War Kids, leuker dan verwacht
Portugal. The Man, wat tegenviel, maar nog steeds goed was
The Dodos, heftiger dan ik verwachtte
Nobody Beats The Drum

Oh en die Vlaamse polka-ska band was ook grappig, Jammer dat de zonnige sfeer totaal verregende.