PDA

View Full Version : Pickup Spacers



zerocool
19 juli 2009, 19:08
Hey ik heb een Roland gr-30 gitaar synthesizer aangeschaft met een roland gk-2A pickup. Nu wil ik de pickup monteren op mijn gitaar, maar heb hier geen schroefjes voor zodus wil ik hem gewoon plakken op mijn gitaar met wat spacers. Weet iemand waar ik zo een pickup spacers kan kopen(deze zitten er ook origineel bij)??


Alvast bedankt!

lcvanderhelm
19 juli 2009, 20:14
dat kan je ook met dubbelzijdige tape doen,het is in verschillende diktes leverbaar en makkelijk op maat te knippen.

zerocool
20 juli 2009, 08:26
hey laat dit geen lijmsporen achter wannneer je de pickup verwijdert? heb nog wel dubbelzijdige tape liggen, maar dat is straf spul. Ik weet niet of er ook properder dubbelzijdige tape bestaat.

Groeten

!!!!dennis!!!!
20 juli 2009, 08:43
Kan je dat er niet gewoon afpoetsen?
de lijmlaag op de tape gaat echt niet in de laklaag vreten lijkt mij.

of je moet wel heeeele sterke tape habben...

ter vergelijking: heb ooit op een telecaster de kabel vast getaped aan de body tijdens een optreden. gewoon met Ducktape.. 5 min poetsen en alle resten waren weg.

Aca Ilic
20 juli 2009, 10:07
Kan je dat er niet gewoon afpoetsen?
de lijmlaag op de tape gaat echt niet in de laklaag vreten lijkt mij.

of je moet wel heeeele sterke tape habben...

ter vergelijking: heb ooit op een telecaster de kabel vast getaped aan de body tijdens een optreden. gewoon met Ducktape.. 5 min poetsen en alle resten waren weg.

lijmresten kun je altijd met nagellak remover problemloos verwijderen. Glans van de slagplaat wordt niet aangetast....