PDA

View Full Version : elke bassist die band zoekt



thething
28 maart 2003, 19:34
als elke bassist die een band zoekt hier ff wa neerzet, dan is da voor mensen makkelijke zoekn, gewoon zetten: ik speel bas+leeftijd+waar je woont+welke stijl muziek

Harry
31 maart 2003, 10:07
Op 2003-03-28 19:34, schreef thething:
als elke bassist die een band zoekt hier ff wa neerzet, dan is da voor mensen makkelijke zoekn, gewoon zetten: ik speel bas+leeftijd+waar je woont+welke stijl muziek


goh, wat een goed idee.....

moretel
31 maart 2003, 11:01
Ja ik zoek ook een bassist,
en als elke bassist ook ff kijkt in gezocht dan gaat het miscchien lukken :smile:

Chris Wolstenholme
31 maart 2003, 13:29
ik ben bassist, maar ik bas op 4-5 maanden, ongeving castricum alkmaar. 17 jr.

maarja ervaring nope

Carlos SanTuna
3 april 2003, 16:07
Ik speel bas, ben 27 jr., heb een jaartje of tien band-ervaring, woon in Utrecht en zoek aldaar een tweede bandje (ik ben in een andere band gitarist) dat uitsluitend eigen werk speelt, liefst met een vette groove. In ieder geval geen punk of (nu-)metal.

Wouter G
10 april 2003, 21:51
ik bass nu 4 maanden ongeveer op een 5 snaar en een bandje in de ongeving van Woerden zou wel heel mooi zijn, maarja, geen ervaring he. ben trouwens 20.oh ja, stijl maakt niet uit.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Wouter G op 2003-04-10 21:53 ]</font>

Razorhead
19 april 2003, 11:03
Ik speel nu een jaar bas, wordt 1 mei 16. Graag een bandje in de omgeving van nunspeet Ik heb nog geen ervaring met bandjes :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Razorhead op 2003-04-19 11:04 ]</font>

BaSS
19 april 2003, 16:44
Hey.
Deze bassist speelt zo'n 8 jaar en heeft ruime podium- en bandervaring in zowel coverbands (variërend van top100 tot metal/rock) als eigen werk (metal). Wat ik zoek is een STRAKKE METALBAND met GOEDE muzikanten die ergens voor willen gaan...! Mijn persoonlijke keuze gaat uit naar bands als Slayer, At The Gates, Death, Nile, The Haunted, Morbid Angel etc.. Mijn leeftijd: 23 jaar. Dus muzikanten/bands die op zoek zijn: REAGEER.

bassopotmus
19 april 2003, 17:04
yo ben 17 jaar speel 2 jaar kleine live ervaringkjes niet echts dus.
woon in zuidlimburg en speel graag RHCP en stuff.
Ben eigenlijk meer op zoek naar een drummer

Schizo
20 april 2003, 14:44
ik ben 19 en ik speel 2 jaar bas en woon in den bosch
ik wil wel veel jammen en niet zoveel covers ofsow spelen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Schizo op 2003-04-20 14:45 ]</font>

frenske
22 april 2003, 17:17
Ik ben 28 jaar en ik doe een bas na .... Ik speel een dik jaar bas (´k vind dat ik nog steeds stink, maar mijn basleraar zeg van niet). Ik vindt van alles leuk om te spelen (en luisteren): rock, funk, blues, rock.
Maar mijn muzikale aspiraties liggen meer in de richting van groovende rock, zeg maar stonerrock ala Kyuss, Karma to burn en Queens of the stone Age.
Utrecht is mijn stadje.

NRK
24 april 2003, 21:26
Op 2003-04-19 17:04, schreef bassopotmus:
yo ben 17 jaar speel 2 jaar kleine live ervaringkjes niet echts dus.
woon in zuidlimburg en speel graag RHCP en stuff.
Ben eigenlijk meer op zoek naar een drummer


Hoi,

Wij (2 gitaristen, drummer) zoeken nog een bassist, we hebben een oefenruimte in venray (midden/noord limburg)

Of is dat te ver weg? Reageer of email maar ff.

het is punk rock, wat we maken.
http://www.excessum.nl

Grtz

crowdsurfer
3 mei 2003, 10:28
Hoi,

Wij (2 gitaristen, drummer) zoeken nog een bassist, we hebben een oefenruimte in venray (midden/noord limburg)

Of is dat te ver weg? Reageer of email maar ff.

het is punk rock, wat we maken.
http://www.excessum.nl

Grtz


Hey als het goed is heb ik jullie een meel gestuurd. Ik hoop snel iets terug te horen!!

crowdsurfer

nieuweband
6 mei 2003, 20:23
Ik zoek een bassist! (Regio denhaag!)
Leeftijd minimaal 11 tot en met maximaal 16!
De band speelt rock en pop!
We hebben binnenkort een sessie dus graag snel reageeren!
(De band bestaat alleen uit jongens en een zangeres maar die gooi ik er binnenkort uit!)

intressen email: lesleywarendorff161@hotmail.com

@lex
8 mei 2003, 22:37
- no

emielow
16 mei 2003, 20:19
emiel 20 jaar
almelo / deventer volgend jaar
wil funkrock spelen
dus mail emielow@hotmail.com

Theije
16 mei 2003, 23:38
Geen Groninger bassisten toevallig??

brushshock
18 mei 2003, 17:52
Hey, wij zoeken ook nog steeds een bassist ong.15t/m18jaar oud, ervaring is niet nodig(hebben wij ook amper!)Omgeving Leerdam.
Mail naar brushshock@hotmail.com

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: brushshock op 2003-05-18 17:53 ]</font>

wally
20 mei 2003, 14:22
Moi is een bassist uit de omgeving van Eindhoven. En moi zoekt een punk/emo bandje bij mij in de buurt.

JahMikeY
9 januari 2013, 00:19
ik ben een gevorderde bassist, met ervaring, 19 jaar, uit Almelo.
graag toffe veelzijdige muziek, en veel fun

Kim Wilson
9 januari 2013, 08:54
Ghehe, de laatste reactie in dit topic stamt uit een tijd dat jij nog op de basisschool rondliep, Mike! :D

7ender
16 januari 2013, 12:41
Ik ben bassist ,...over een paar daaggies ben ik alweer 57 jaar oud ( jong :D ) ,....en vóór dat ik nou hartstikke dood ga , hoop ik nog een keertje met een stelletje (ouwe) knakkers ( die nèt als ik maar weigeren om volwassen te worden ) in een leuke , gezellige band te kunnen spelen ( zonder invloed/gezeik van jaloerse , bezitterige , vervelende wijven die roet in 't vreten gooien en zo'n leuk bandje ondermijnen ! ) :crazyhappy:

Woorden als : "eigenzinnige band zoekt etc ... " ,....of "eigen werk" , etc ....vergeet 't ! :confused:

Ik zoek gewoon een leuk cover- of tribute-bandje .
Stylen : Swing , Western-Swing , Country , Rock & Roll , Rhithm & Blues , Indo-Rock ,etc....
Miuziek : .....van Dire Straits , The Eagles , Santana , Chuck-Berry , Elvis , Mavericks , Gigantjes , CCR , Doobie Brothers , Shadows , BB. King , Bob Marley , Booker T. & MG's , etc , etc , etc....

Biertje = oké ,.....verslavingen als : ongelimiteerd zuipen /alle dagen lazerus , prikkers en coke-snuivers : opsodemieteren ! , en me nooit lastig vallen ! :stop:

Ik ben in bezit van goeie spullen en vervoer , en woon in de regio Haarlemmermeer/Haarlem/Amsterdam

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om bovenstaand berichtje te lezen ;)

witterwit
16 januari 2013, 13:06
Gigantjes , CCR . dit is wel een heel aparte combinatie.

7ender
16 januari 2013, 13:37
Gigantjes , CCR . dit is wel een heel aparte combinatie.

dat dient om aan te geven , dat ik gewoon een hele hoop erg mooi kan vinden ,...van 50-er jaren swing t/m rithm & blues

witterwit
16 januari 2013, 14:06
het verbaasd me dat iemand met zo"n brede smaak geen bandje kan vinden.

7ender
16 januari 2013, 14:39
het verbaasd me dat iemand met zo"n brede smaak geen bandje kan vinden.

Het aller-aller-aller-liefste speel ik in een country-band ,....maar de "smaken" die ik opnoemde worden voornamelijk alleen gebezigd in Brabant en Limburg , .....ik woon wat dat betreft in de verkeerde hoek van nederland :dontgeti:

Ik snap alleen niet waarom hier in deze regio alleen voornamelijk (hard)rock en blues-bandjes zijn .
Bij ons op de MC is 't altijd eenheids-worst aan hard-rock , wat 'r ten gehore gebracht wordt ,....en dan niet eens zelden met 120 dB aan klere-herrie .
Resultaat : Iedereen met tuutterende oren ,... communiceren ook onmogelijk ,......en als ik dan in de pauzes CCR op zet uit het muziek-bestand op de PC ,....dan zie ik plots weer iedereen vrolijk worden en swingende bewegingen maken :dontgeti:

....schiet mij maar lek :dontgeti:

arjanb01
16 januari 2013, 15:13
Het ligt er ook aan HOE die CCR rock gespeeld wordt en heel vaak zijn dat rammelbandjes die niet tot 4 kunnen tellen, maar maar tot
3,5e tel -:)
Ik let altijd bij een goeie band op de bassist en de drummer, is dat niet strak dan luister ik al niet naar zo'n band en helaas is dat bij 9 van de 10 bandjes het geval....

7ender
16 januari 2013, 15:21
Het ligt er ook aan HOE die CCR rock gespeeld wordt en heel vaak zijn dat rammelbandjes die niet tot 4 kunnen tellen, maar maar tot
3,5e tel -:)
Ik let altijd bij een goeie band op de bassist en de drummer, is dat niet strak dan luister ik al niet naar zo'n band en helaas is dat bij 9 van de 10 bandjes het geval....

Je hebt me bericht niet goed gelezen ,...of je snapt 't niet

7ender
16 januari 2013, 15:24
Je hebt me bericht niet goed gelezen ,...of je snapt 't niet

ik zou best DOLGRAAG in een CCR-bandje willen spelen man ,....een goeie wel-te-verstaan !!!!!

Het is HIER allemaal eenheids-rock wat 'r geramd wordt ,....en bovendien achterlijk hard ook nog

7ender
16 januari 2013, 15:28
ik zou best DOLGRAAG in een CCR-bandje willen spelen man ,....een goeie wel-te-verstaan !!!!!

Het is HIER allemaal eenheids-rock wat 'r geramd wordt ,....en bovendien achterlijk hard ook nog

( en blues ook ,...je wordt hier zowat weg-geblues'd ,......talk to me baby,....on the telephone,.....dust my broom ,....ohooooo yeahhhhhh :soinnocent: )

witterwit
16 januari 2013, 15:32
ik moet zeggen dat CCR [ john fogerty ] wel een grote verscheidenheid aan nummers heeft; van "some day " tot "moulina ".

7ender
16 januari 2013, 15:34
ik moet zeggen dat CCR [ john fogerty ] wel een grote verscheidenheid aan nummers heeft; van "some day " tot "moulina ".

;) ,....en een heleboel is ook goed dansbaar !

witterwit
16 januari 2013, 15:36
eigenlijk swingt het als een trein.

7ender
16 januari 2013, 15:39
eigenlijk swingt het als een trein.

oké ,..'t is eenvoudige muziek ,....maar what the fuck ......

..'t swingt idd als een trein !!!!

Wat speel je voor instrument Witterwit ? ,....en in welke hoek van NL woon je ?

misschien zijn d'r spijkers met koppen te slaan hier ...

7ender
16 januari 2013, 15:44
Zijn 'r hier mensen die 't leuk vinden om een CCR-tribute band met deze bassist te beginnen ?

succes verzekerd ! :cheerup:

witterwit
16 januari 2013, 15:47
ik pruts wat op een gitaar, meestal lijkt het nergens op, dus als echte gitarist ben ik geen succes. ik kom uit zuid-west drenthe.

7ender
16 januari 2013, 15:53
ik pruts wat op een gitaar, meestal lijkt het nergens op, dus als echte gitarist ben ik geen succes. ik kom uit zuid-west drenthe.

tjeetje marijntje ,....ook niet in de buurt ......

tja,...je moet wel al behoorlijk kunnen spelen natuurlijk ,.....'t pruts-stadium ben ik zelf al een "poossie" voorbij ondertussen :soinnocent:

witterwit
16 januari 2013, 15:59
het gitaar "spelen " doe ik meer als ontspanning en het is ook al gebeurd dat ik er jaren niet naar om keek omdat ik er simpelweg geen tijd voor had.

7ender
16 januari 2013, 16:05
het gitaar "spelen " doe ik meer als ontspanning en het is ook al gebeurd dat ik er jaren niet naar om keek omdat ik er simpelweg geen tijd voor had.

maakt niet uit kerel , ;) ....da's toch prima !

ik ben ook hobby-bassist,...lees geen noten (helaas ) ,....maar ik doe 't al 25 jaar op deze manier.
Ik word 57 ,...ik was een laat-bloeier ....

witterwit
16 januari 2013, 16:09
ik ben 3 jaar jonger.

JahMikeY
10 juni 2013, 16:57
Mike, bassist, 19 jaar, in Almelo, wil groovy muziek maken! heb ervaring!