PDA

View Full Version : Master of Puppets cover [Mp3]



Bloodline
18 juli 2009, 15:27
Mijn 2de cover van dit nummer, al weer een tijdje geleden ook dat ik hier iets heb gepost.


link: www.mendelb.com/MOP.mp3

Gitaren: Podxt [cabinet uit], cab impulse van een Bogner 4x12 cabinet.
Bass: Trilogy
Drums: Drumkit From Hell Superior [geen samples, triggers of zulke dingen, gewoon puur drumkit from hell]

EQ: Waves diamond bundle.

Paar drum patronen zijn wat extremer, bijvoorbeeld blast beats en thrash beats ipv het standaard Ulrich gedoe.

Geniet van het nummer heren!

Megadeth22
18 juli 2009, 15:41
Holy shit.






Gast.
:rockon::blast:

Megadeth22
18 juli 2009, 15:47
Holy shit.






Gast.
:rockon::blast:
Eerste impressie daarbij gelaten, fantastische cover. Het enige wat je hierover kan opmerken is dat bij een paar stukjes de gitaar net niet evenredig loopt met de drums (Kan ook aan mij liggen). Mja schijt aan man, wat een tone :rockon:

Thundermane
18 juli 2009, 15:54
Wow, dit klinkt best enorm zoals Metallica zelf qua sound.
Echter het gitaarspel wat je hebt veranderd is een leuke improvement.
En de opgevoerde drums zijn heel lekker, idd stuk beter dan standaard Ulrich. Blast beats *Droooll*:crazyhappy:
Awesome.

Mr. Dynamite
18 juli 2009, 17:12
Ey klinkt zeker goed dude! :blast: gaaf gedaan :crazyhappy:

sjakie1945
18 juli 2009, 18:46
Zeer vet, hoelang heb je erover gedaan om heel dit nummer te maken?

Chocola
18 juli 2009, 18:57
omg dude, vet coole sound, wat voor elementen zijn dat?

Afgezien van sommige kleine drumgedeeltes vind ik het echt top, ook lijkt het af en toe niet super strak te lopen, maar kan aan mij liggen.

:rockon:

Hoogie
18 juli 2009, 19:07
:blast: Very nice :blast:

Bloodline
19 juli 2009, 00:31
omg dude, vet coole sound, wat voor elementen zijn dat?

.

:rockon:

Wat voor elementen ? WAT VOOR ELEMENTEN ?

geintje, EMG's natuurlijk :)!

Motorbreath
19 juli 2009, 21:14
Klinkt echt goed man.
Heb je voor die drums dus alleen die voorgeprogrammeerde dingen uit de drumkit from hell library gebruikt?

samthegreat4
19 juli 2009, 21:42
Yeaahhh !!!! :rockon:
Ik ben totaal geen metal-liefhebber maar als ik dit zo hoor krijg ik spontaan zin om keihard te headbangen en doodskreten te schreeuwen ^^
Oja, na de solo is er idd een stukje dat niet helemaal synchroon loopt, maarja, boeie.

Bloodline
20 juli 2009, 00:24
Klinkt echt goed man.
Heb je voor die drums dus alleen die voorgeprogrammeerde dingen uit de drumkit from hell library gebruikt?
Ik heb alles zelf geprogrammeerd.

Yeaahhh !!!! :rockon:
Ik ben totaal geen metal-liefhebber maar als ik dit zo hoor krijg ik spontaan zin om keihard te headbangen en doodskreten te schreeuwen ^^
Oja, na de solo is er idd een stukje dat niet helemaal synchroon loopt, maarja, boeie.

Idd, ik ga morgen wat partijtjes her opnemen.

Motorbreath
20 juli 2009, 01:20
[QUOTE=Bloodline;2096052]Ik heb alles zelf geprogrammeerd.


Hoe heb je dat dan gedaan? Gewoon dmv een midi spoor in Cubase ofzo?
Weet je of je jou effect (van je gitaar) ook kan versturen en dan op een toneport ux2 kan gebruiken?

Luke-wannabe
20 juli 2009, 02:50
Whehe die snare is wel smerig getriggerd :D
Voor de rest natuurlijk weer ontzettend goed gespeeld. Ben benieuwd of je live ook zo loeistrak speelt. Either way, super :ok:

Bloodline
20 juli 2009, 11:12
Whehe die snare is wel smerig getriggerd :D
Voor de rest natuurlijk weer ontzettend goed gespeeld. Ben benieuwd of je live ook zo loeistrak speelt. Either way, super :ok:
Zeker niet, alles is gewoon puur dfhs. geen triggers, samples, drumagog geklier of wat dan ook. Puur EQ en COMP.
En ja, live speel ik ook zo loei strak. Woon je btw in de buurt van Tilburg ?
27 juli spelen we met cryptopsy in little devil.



[QUOTE=Bloodline;2096052]Ik heb alles zelf geprogrammeerd.


Hoe heb je dat dan gedaan? Gewoon dmv een midi spoor in Cubase ofzo?
Weet je of je jou effect (van je gitaar) ook kan versturen en dan op een toneport ux2 kan gebruiken?

Ik heb een miditrack aangemaakt in Nuendo (hetzelfde zo wat als cubase). Dan heb ik een DFHS drum map eroverheen gedaan zo dat als ik een puntje bij kick zet daad werkelijk ook een kick hoor.

Bloodline
20 juli 2009, 17:43
Nieuwe versie ( ik kan niet mijn 1ste post bewerken ?)

www.mendelb.com/MOP2.mp3


meer blast beats etc.

Thundermane
20 juli 2009, 17:46
MEER BLAST BEATS :rockon:

sjakie1945
20 juli 2009, 18:04
Vond de "kirk solo" de eerste keer mooier:D dat is weer persoonlijk

Fusion
21 juli 2009, 13:03
Lekker gespeeld hoor!! Vind itt wat iemand hier poste het gitaargeluid niet op t origineel lijken, maar wie weet was dat ook niet de bedoeling en ach who cares... En het lijkt me dat er af en toe wat riffjes lichtelijk anders dan t origineel zijn? Again, who cares haha.

Bloodline
21 juli 2009, 16:13
Zaten een paar foutjes in.
Hij is nu klaar:

www.myspace.com/mendelb


Weet iemand waarom ik niet mijn 1ste post kan wijzigen ?

Thundermane
21 juli 2009, 20:04
Weet iemand waarom ik niet mijn 1ste post kan wijzigen ?

Het is de topic, niemand kan op deze thread wijzigen. Beetje raar inderdaad.

Edit: Bovenstaande klopt niet. Never mind.

Hoe dan ook:
Het eindresultaat is geweldig!
En je gear is ook tof :D

HaroldA
21 juli 2009, 20:30
Woon je btw in de buurt van Tilburg ?
27 juli spelen we met cryptopsy in little devil.

Crap!

Valt dat ff lelijk samen met de Zwarte Cross... Grrr :mad:

Bloodline
22 juli 2009, 10:26
Och wat jammer!

Gitaro
24 juli 2009, 12:41
Mooi :)

Thrash till death :blast:

Luke-wannabe
24 juli 2009, 13:29
Zeker niet, alles is gewoon puur dfhs. geen triggers, samples, drumagog geklier of wat dan ook. Puur EQ en COMP.
En ja, live speel ik ook zo loei strak. Woon je btw in de buurt van Tilburg ?
27 juli spelen we met cryptopsy in little devil.
Haha sorry, niet boos worden ;)
Nee ik bedoel meer dat je duidelijk hoort dat het een programmaatje oid is. Geeft niks, maar je hoort dat zo goed als ze snel achter elkaar komen. TATATATATATATA. Dat idee :D
Nee ik woon niet in de buurt van Tilburg, maar misschien komen we elkaar nog eens tegen.

JelmerOnGuitar
1 augustus 2009, 16:20
Godsamme Mendel, prachtig!!! :D

Prachtig.

EDIT: Tyfus, je solo sound is echt stukken verbeterd in mijn opzicht!!! Die Jackson klinkt echt lekker daaro! complimenten!

JelmerOnGuitar
1 augustus 2009, 16:21
Whehe die snare is wel smerig getriggerd :D
Voor de rest natuurlijk weer ontzettend goed gespeeld. Ben benieuwd of je live ook zo loeistrak speelt. Either way, super :ok:

Jaah zeker, loeistrak live!

Bloodline
1 augustus 2009, 23:52
Haha sorry, niet boos worden ;)
Nee ik bedoel meer dat je duidelijk hoort dat het een programmaatje oid is. Geeft niks, maar je hoort dat zo goed als ze snel achter elkaar komen. TATATATATATATA. Dat idee :D
Nee ik woon niet in de buurt van Tilburg, maar misschien komen we elkaar nog eens tegen.
Jammer dat je er niet was, Cryptopsy was echt HARD.
Flo Mounier ramt er goed up los :blast:

Godsamme Mendel, prachtig!!! :D

Prachtig.

EDIT: Tyfus, je solo sound is echt stukken verbeterd in mijn opzicht!!! Die Jackson klinkt echt lekker daaro! complimenten!

Dank je wel Jelmer! Heel lang werken aan sound en impulses doen gouden werk. Jij heb toch een toneport ? Pleur die cabinet uit en doe er een impulse overheen van een echt cabinet.

Hebben we het nog wel over!

Megadeth22
2 augustus 2009, 00:01
Jammer dat je er niet was, Cryptopsy was echt HARD.
Flo Mounier ramt er goed up los :blast:


Dank je wel Jelmer! Heel lang werken aan sound en impulses doen gouden werk. Jij heb toch een toneport ? Pleur die cabinet uit en doe er een impulse overheen van een echt cabinet.

Hebben we het nog wel over!
Dat laatste... zit dat nog in de grenzen van PodFarm / Garageband of gaat dat ietsje verder..
Of neem je echt met mics op i.p.v door de line-in?
(Ik probeer al langere tijd een vette distortion te krijgen met een Ux1..)

HvV
2 augustus 2009, 17:32
Poeh, retestrak hoor. Kirk, eat your heart out!

JelmerOnGuitar
4 augustus 2009, 17:45
Dank je wel Jelmer! Heel lang werken aan sound en impulses doen gouden werk. Jij heb toch een toneport ? Pleur die cabinet uit en doe er een impulse overheen van een echt cabinet.

Hebben we het nog wel over!

Jah precies, ik wil dat graag proberen. Waar heb je het vandaan? Gedownload of gekocht? Hoe heet het? Dan zorg ik dat ik het vind.. Ben dr de laatste tijd ook vee mee bezig. Voor cleane shit heeft Amplitube Fender veel te bieden:).. Alleen die neemt ontzettend veel CPU-use omdat ik de latency eruit wil hebben..

Dat dus:P

Bloodline
7 augustus 2009, 10:54
Jah precies, ik wil dat graag proberen. Waar heb je het vandaan? Gedownload of gekocht? Hoe heet het? Dan zorg ik dat ik het vind.. Ben dr de laatste tijd ook vee mee bezig. Voor cleane shit heeft Amplitube Fender veel te bieden:).. Alleen die neemt ontzettend veel CPU-use omdat ik de latency eruit wil hebben..

Dat dus:P

Impulses zijn gratis jung! Ik zoek vanmiddag ff de namen.

newbreed
8 augustus 2009, 13:51
Impulses zijn gratis jung! Ik zoek vanmiddag ff de namen.


probeer ook ipv je pod eens deze ampsims.
quad tracking dus 2 keer solo C en twee keer 7170.




LePou SoloC

http://www.esnips.com/doc/31dbbf79-2d9e-4595-9bfe-5558f066d209/SoloC_v1_12

combineer die met de Nick crow 7170

http://sites.google.com/site/nickcrowlab/7170-Lead


Ik krijg vette resultaten met de catharsis impulses
http://catharsis.supremepixels.com/impulses/

caliban
9 augustus 2009, 15:16
Bloodline, kerel, fokking vet. Het origineel was me al een tijdje niet meer heavy genoeg ;). Nu nog wat vette screams erover, zou echt super zijn.

Liquid_Metal
9 augustus 2009, 20:04
Die is echt súpermooi gemixt man! Hoe heb je dat opgenomen? Ik heb er nog maar weinig ervaring mee en zo'n mix neerzetten lukt me niet echt. Ik krijg mijn DFH ook niet zo helder en vooral zo hard. Doe je dat in Cubase? Hoe pomp je het volume zo op?

Tailers
10 augustus 2009, 13:20
Lekkere drum, sommige momenten een beetje out of sync volgens mij, maar dat kan eraan liggen dat ik alleen de originele versie ken van master en geen verstand heb van drummen, Ik vind de intro echt gruwlijk maar het pre-chorus een beetje slordig ik weet niet of dat de bedoeling was maar zo kwam het over op mij.

Interlude en solo = gigantisch goed gedaan ik moet alleen wel zeggen dat ik de originele toonhoogte mooier vind, overall goed geluid en zeker een gruwlijke cover :blast:

FC Spoiler
10 augustus 2009, 16:53
Allemachtig, da's even weer wat anders :crazyhappy:

Klinkt lekker heavy, way to go! http://basgitaarforum.nl/images/smilies/icon__yes.gif

idd nog een stevige zangpartij erbij om het helemaal af te maken :ok:

en voor de duidelijkheid: :blast:

The Lo Lands
11 augustus 2009, 20:10
Na alle positieve reacties ben ik toch veel minder enthousiast. Het klinkt metal ala nu maar heeft weinig karakter imo. Drum werkt hier ook aan mee! Die sqeals zijn zo eigthies dat kan echt niet. Het cleane stuk met solo vond ik het dieptepunt. Technisch klopt het misschien wel maar qua feeling en sound niet. Dit nummer is voor mij een classic en ik heb hier op dit forum eerder covers gehoord van MOP die misschien iets minder 'strak' gespeeld waren maar wel de juiste vibe hadden waar dit nummer voor staat imo.

Verder mijn complimenten voor de opnamekwaliteit!

Steven Otto
11 augustus 2009, 21:21
Wanker! :)
Dit is gewoon een geweldig nummer uitgevoerd op een eigen, geweldige manier. Het is juist mooi als iemand zijn eigen draai en stijl aan een nummer kan geven. Love it or hate it.
Ik houd wel van die stijl.

Bloodline
12 augustus 2009, 10:55
probeer ook ipv je pod eens deze ampsims.
quad tracking dus 2 keer solo C en twee keer 7170.




LePou SoloC

http://www.esnips.com/doc/31dbbf79-2d9e-4595-9bfe-5558f066d209/SoloC_v1_12

combineer die met de Nick crow 7170

http://sites.google.com/site/nickcrowlab/7170-Lead


Ik krijg vette resultaten met de catharsis impulses
http://catharsis.supremepixels.com/impulses/
Ik heb het geprobeerd en het klinkt echt super goed, maar....
Ik klik die 7170 aan en bam! gaat mijn cpu van 10% naar 80% :D

Na alle positieve reacties ben ik toch veel minder enthousiast. Het klinkt metal ala nu maar heeft weinig karakter imo. Drum werkt hier ook aan mee! Die sqeals zijn zo eigthies dat kan echt niet. Het cleane stuk met solo vond ik het dieptepunt. Technisch klopt het misschien wel maar qua feeling en sound niet. Dit nummer is voor mij een classic en ik heb hier op dit forum eerder covers gehoord van MOP die misschien iets minder 'strak' gespeeld waren maar wel de juiste vibe hadden waar dit nummer voor staat imo.

Verder mijn complimenten voor de opnamekwaliteit!

Ik heb (of probeer) altijd zoveel mogelijk respect te hebben voor mensen die het wat minder vinden, maar als er op een gegeven moment exact het tegenover gestelde wordt gezegd moet ik ingrijpen.

Squels: Squels zijn niet te 80's, ze zijn vet.
Dieptepunt: Je zou eens moeten weten hoeveel emotie ik in het middenstuk heb proberen te gooien. De solo heb ik minstens 70x geprobeerd omdat ik zoveel emotie als mogelijk erin wou gooien.

Danieldg
12 augustus 2009, 11:40
Dat was een vette cover! Ik vond je vorige (van ongeveer een jaar geleden denk ik?) ook al heel goed, maar deze is echt wel enorm goed. Grappig dat bepaalde dingen die je hier anders speelt, ook door mij op die manier worden gespeeld (gallopjes etc).


Maar ff off topic,

Hoe kan je de ampsims laten draaien? Ik kan kan ze alleen in Nuendo als effect gebruiken, of gebruik je een ander programma om ze te laden?

Bloodline
12 augustus 2009, 18:17
Dat was een vette cover! Ik vond je vorige (van ongeveer een jaar geleden denk ik?) ook al heel goed, maar deze is echt wel enorm goed. Grappig dat bepaalde dingen die je hier anders speelt, ook door mij op die manier worden gespeeld (gallopjes etc).


Maar ff off topic,

Hoe kan je de ampsims laten draaien? Ik kan kan ze alleen in Nuendo als effect gebruiken, of gebruik je een ander programma om ze te laden?

Ik gebruik ze als vst plugins over mijn audiotracks in Nuendo.

caliban
12 augustus 2009, 18:29
Na alle positieve reacties ben ik toch veel minder enthousiast. Het klinkt metal ala nu maar heeft weinig karakter imo. Drum werkt hier ook aan mee! Die sqeals zijn zo eigthies dat kan echt niet. Het cleane stuk met solo vond ik het dieptepunt. Technisch klopt het misschien wel maar qua feeling en sound niet.

Ik kan het niet meer oneens zijn daarmee. Wat bedoel je trouwens met sqeals? (Pinch harmonics? Vind ik juist zalig, en past helemaal bij de moderne uitvoering ervan.) De drum is super, brewtal shit, leuk om te horen.

arcane
12 augustus 2009, 18:46
Ik kan het niet meer oneens zijn daarmee. Wat bedoel je trouwens met sqeals? (Pinch harmonics? Vind ik juist zalig, en past helemaal bij de moderne uitvoering ervan.) De drum is super, brewtal shit, leuk om te horen.

+1 (en tien tekens)

The Lo Lands
12 augustus 2009, 20:15
Squels: Squels zijn niet te 80's, ze zijn vet.
Dieptepunt: Je zou eens moeten weten hoeveel emotie ik in het middenstuk heb proberen te gooien. De solo heb ik minstens 70x geprobeerd omdat ik zoveel emotie als mogelijk erin wou gooien. Het is niet dat ik mijn mening ga terugdraaien omdat 99% het wel tof vind :) We verschillen van mening en dat je het 70 keer geprobeerd hebt vind ik getuigen van doorzettingsvermogen! Het is slechts 1 mindere mening dus overall kun je stellen dat je goed werk hebt afgeleverd.

caliban
12 augustus 2009, 20:26
We br00tal, you not.



Nee het blijft smaakgerelateerd. Ik heb graag die metalcore/deathcore achtige drums erop, en zoveel mogelijk pinch-harmonics.

The Lo Lands
12 augustus 2009, 21:07
We br00tal, you not.



Nee het blijft smaakgerelateerd. Ik heb graag die metalcore/deathcore achtige drums erop, en zoveel mogelijk pinch-harmonics.
:seriousf: klopt het is smaakgerelateerd, ik hou meer van old school metal maar dan zeker niet die hairbands met hun pinch-harmonics en opgetiste truttenkapsels :) Niet dat dit mij hier aan deed denken hoor voordat ik wordt aangevallen door hordes br00tal metalfans :cheerup:

Speeddemon
13 augustus 2009, 00:16
:seriousf: klopt het is smaakgerelateerd, ik hou meer van old school metal maar dan zeker niet die hairbands met hun pinch-harmonics en opgetiste truttenkapsels :) Niet dat dit mij hier aan deed denken hoor voordat ik wordt aangevallen door hordes br00tal metalfans :cheerup:

Ik houd WEL van die 80's hairbands en pinch-squeals (al doet Zakk het te vaak), en ik vind dit ook een vette MOP versie. Solo is idd gaaf gedaan, met de eigen inbreng erbij.
Vind het qua gitaarspel beetje Children of Bodom meets (moderne) Annihilator, qua stijl/sound. :rockon:

Reel Big Fish
13 augustus 2009, 11:54
Ik ben het eens met The Lo Lands. Het Trivium/BFMV gehalte is wel erg hoog. Middenstuk vind ik ook niet mooi, te druk en gehaast. Het klinkt naar mijn mening zo van, kijk mij eens technisch en snel spelen! Dan kun je je mening wel als feit gaan verkondigen maar ook ik vind de squeels heel erg irritant. Die gasten van Trivium doen dat ook constant live, tot verveling toe.

CizzieG
13 augustus 2009, 18:17
Woaaa heel erg knap gemaakt!! echt super

caliban
13 augustus 2009, 20:16
Ik ben het eens met The Lo Lands. Het Trivium/BFMV gehalte is wel erg hoog. Middenstuk vind ik ook niet mooi, te druk en gehaast. Het klinkt naar mijn mening zo van, kijk mij eens technisch en snel spelen! Dan kun je je mening wel als feit gaan verkondigen maar ook ik vind de squeels heel erg irritant. Die gasten van Trivium doen dat ook constant live, tot verveling toe.

Trivium vind ik anders (BFMV ken ik eigenlijk niks van), Trivium is gewoon de moderne metallica, maar deze cover klinkt veel zwaarder dan een typisch Trivium-nummer.

newbreed
15 augustus 2009, 12:55
[quote=Bloodline;2116495]Ik heb het geprobeerd en het klinkt echt super goed, maar....
Ik klik die 7170 aan en bam! gaat mijn cpu van 10% naar 80% :D


is inderdaad een cpu killer:rockon:
gebruik je Nuendo/ kijk of je Multi processing hebt geactiveerd.

Vreemd genoeg werkt het in bv Reaper veel beter

je zou ook (als je dat hebt) de sim in Revalver MKIII kunnen openen dat werkt ook erg goed.

Tho
15 augustus 2009, 12:55
Trivium vind ik anders (BFMV ken ik eigenlijk niks van), Trivium is gewoon de moderne metallica, maar deze cover klinkt veel zwaarder dan een typisch Trivium-nummer.

ik wil niet offtopic gaan, maar ik vind het knap hoe je een band als Trivium de 'moderne Metallica' kan noemen. Ik zie geen enkele vergelijking.

davidof
20 augustus 2009, 07:47
idd een gewaagde uitspraak :D

iWishmaster
20 augustus 2009, 11:15
Dat zie ik ook niet, die vergelijking. Ik vind Bullet For My Valentine meer richting metallica gaan dan Trivium (eerste album dan vooral). Maar dan veel lomper / harder natuurlijk.

Ik zal de cover thuis eens gaan luisteren vanavond na al die positieve reacties :).

Thundermane
20 augustus 2009, 13:06
Tsja, op internet word Trivium vaak "the child of Metallica" genoemd. Maar daar ben ik het totaal niet mee eens.
Als het nou om de muziek gaat of om de image het komt niet met elkaar overeen. Bijvoorbeeld qua image, Metallica zijn robuuste mannen, en Trivium naar mijn idee een beetje scene gastjes.
Daarnaast, Metallica kan ik wel waarderen en Trivium niet. :satisfie:

Noid
21 augustus 2009, 09:52
Damn!

Strak: check
Goede mix: check
Technisch verzorgd spel: check
Eigen draai : check
Orig. nog herkenbaar: check
Helemaal uitgeluisterd: check (solo's meerdere keren: chapeau, mooi werk!)

Eigen mening: respectvolle cover van een klassieker, met veel zorg voor de mix. Ik vind het erg goed!


(Ps ik luisterder ook naar White flower: lekker zeg! Mooie twist vanaf 2:50)

Bloodline
25 augustus 2009, 12:44
Damn!

Strak: check
Goede mix: check
Technisch verzorgd spel: check
Eigen draai : check
Orig. nog herkenbaar: check
Helemaal uitgeluisterd: check (solo's meerdere keren: chapeau, mooi werk!)

Eigen mening: respectvolle cover van een klassieker, met veel zorg voor de mix. Ik vind het erg goed!


(Ps ik luisterder ook naar White flower: lekker zeg! Mooie twist vanaf 2:50)
Bedankt voor de uber vette compliment :)!

Tsja, op internet word Trivium vaak "the child of Metallica" genoemd. Maar daar ben ik het totaal niet mee eens.
Als het nou om de muziek gaat of om de image het komt niet met elkaar overeen. Bijvoorbeeld qua image, Metallica zijn robuuste mannen, en Trivium naar mijn idee een beetje scene gastjes.
Daarnaast, Metallica kan ik wel waarderen en Trivium niet. :satisfie:
Over de Metallica en Trivium discussie:
Op veel vlakken lijkt Trivium ontzettend veel op Metallica, wie de plaat The Crusade van begin tot eind heeft beluisterd kan duidelijk Black Album invloeden horen, zelfs wat riffs lijken heel erg op elkaar en dat geld ook voor zang lijntjes.
In mijn ogen is Trivium geen band met scene kids. Onthoud goed dat deze "scene" kids met de grote mannen spelen en een behoorlijk grote positie in de metal wereld hebben.

jeffo
25 augustus 2009, 12:55
wooooooooooooooh:blast:

Thundermane
26 augustus 2009, 10:59
Over de Metallica en Trivium discussie:
Op veel vlakken lijkt Trivium ontzettend veel op Metallica, wie de plaat The Crusade van begin tot eind heeft beluisterd kan duidelijk Black Album invloeden horen, zelfs wat riffs lijken heel erg op elkaar en dat geld ook voor zang lijntjes.
In mijn ogen is Trivium geen band met scene kids. Onthoud goed dat deze "scene" kids met de grote mannen spelen en een behoorlijk grote positie in de metal wereld hebben.

Helaas boeit een positie in de metalwereld vrij weinig. Ik ken zat bands die al tien jaar bestaan, ontzettende hoogstaande muziek maken, maar niet bekend worden, puur om het feit omdat hun muziek misschien niet zo toegankelijk is.

Bloodline
29 augustus 2009, 11:45
Helaas boeit een positie in de metalwereld vrij weinig. Ik ken zat bands die al tien jaar bestaan, ontzettende hoogstaande muziek maken, maar niet bekend worden, puur om het feit omdat hun muziek misschien niet zo toegankelijk is.

Met hoogstaande positie bedoelde ik bekend, wereldwijd.

poisonousgame
9 oktober 2009, 21:17
prachtig man !

Sonno
12 oktober 2009, 20:40
Teringvet dit! Ohyeah, die drums met net dat beetje extra, helemaal top! Ik hoor het al; ik moet weer is wat vaker checken wat hier allemaal gespeeld wordt!

Sorry voor het omhoogtrappen van deze post

Gr. Sonno