PDA

View Full Version : Tip 2: Aldi Verstekzaag en combi (dremel)



Ike57
18 juli 2009, 09:56
Opnieuw een tip voor Aldi gereedschap geldig vanaf zaterdag 25 juli:

1. Verstekzaag (electrisch) met lasergeleiding
1300 Watt, verstek instelbaar via klikposities, snelpanklem, inclusief twee zaagbladen 24 en 72 tands
Euro 49,99

2. Combimachine (dremel kloon)
180 Watt, softgrip, digitale snelheidsaanduiding en regelbaar dmv druktoetsen, 2 ingebouwde LED lampjes, inclusief toebehoren, flexibele as, standaard en koffer.
Euro 24,99

JeroenSchaaf
18 juli 2009, 11:32
Owh die dremel cloon ga ik even ophalen! lijkt me altijd handig om te hebben.

jan jansen
18 juli 2009, 11:52
Owh die dremel cloon ga ik even ophalen! lijkt me altijd handig om te hebben.

doe gelijk een set oordoppen erbij....zo`n kloon heb ik ook...wat een herrie produceren die krengen...,nee dan liever een ``echte``,

JJ

JeroenSchaaf
18 juli 2009, 11:55
Is het zo erg? Ik kijk wel even, mocht die alsnog t-ring veel lawaai maken kan ik hem altijd terug brengen.

snaarplukker
18 juli 2009, 15:41
doe gelijk een set oordoppen erbij....zo`n kloon heb ik ook...wat een herrie produceren die krengen...,nee dan liever een ``echte``,

JJ
Een beetje overdreven vooroordeel op een ALDI produkt.
Ik heb toevallig een Dremel en een ALDI (Top Craft) apparaat, en ze produceren evenveel geluid.;)

jan jansen
18 juli 2009, 17:54
Een beetje overdreven vooroordeel op een ALDI produkt.
Ik heb toevallig een Dremel en een ALDI (Top Craft) apparaat, en ze produceren evenveel geluid.;)

nee hoor gewoon een feit...toevallig is dat kreng van mij ook een topcraft.Alleen het toebehoren wat er bij zat heb ik veel gebruikt....
Met aldi of lidl spullen is normaal niks mis mee...hoe je dat zoineens te voorschijn haalt.....zeker een overdreven vooroordeel tegen mensen die feiten roepen over 1 apparaat wat toevallig bij de Aldi wegkomt...tss...,

JJ