PDA

View Full Version : BASS versterkerkeuze



futura
18 juli 2009, 04:21
goedendag iedereen !

ik ben opzoek naar een nieuwe bassverversterker ;p heb roland bass cube 100 maar die houd het niet meer bij, bij live optredens met mijn band krijg ik er niet genoeg volume uit
hoe dan ook ik heb 2 vraagjes voor jullie lieve bassisten

1. ik ben nogal fan van the wombats en die bassist gebruikt een fender bass versterker maar ik ben er nog niet achter welke versterker dit is :p dus als iemand weet hoe deze modellen heten dan zou dat wel hip zijn ! ^^

2. voor een nieuwe versterker zat ik vooral te kijken naar ampeg bijna iedere pro heeft het en ze klinken ook zeker niet slecht, volgens mij zijn de ampegs uit de jaren 70 de beste maar ook de prijzigste helaas , nou hoe dan ook ik vroeg me af of de nieuwe ampegs ook van goede kwaliteit zijn en hoe de prijs/kwaliteit verhouding van die dingen is ook zat ik te kijken naar de ampeg SVT450h en hij ziet er natuurlijk wel goed uit maar is het ook wat ?
ik heb ook nog naar van die ashdown modellen gekeken klonken goed maar damn ze zijn wel niet zo mooi

okey dat was het ik hoop niet dat het te lang was :D
als jullie nog voorstellen of ervaringen hebben van bassversterkers met een mooi geluid voor pop rock en britpop dan is dat zeker welkom :D

mijn budget is +- 1000 euro

groeten van R tot de emy:lovelove: