PDA

View Full Version : Mogguh..



1-Fenylpropaan-2-Amine
17 juli 2009, 06:10
Ja, voorstellen.. uhmmm..

Nja, ik ben Bennie.. maar Fenyl oid voldoet :') en ja, ik hou gewoon van forums, en ben zelf vrij fanatiek gitaar speler(Nog niet goed, maar daar is op maar een manier verandering in te brengen hea.. ), dus een gitaar-forum is natuurlijk een ideale combinatie.

Ik bezit atm;

-Fender Bullet '82(USA made)

-Fender Princeton 65 Amp

-Een echt 10,- Gulden spaans-akoestische 70's gitaar(Van m'n moeder gekregen, echt ergens in 1972 oid. gekocht :hippie: )

-Cort GB44(bass = niet mijn ding.)

en natuurlijk als waardevolst;

-Een rooie lokale-muziek winkel kabel. (H)


tjah.. ik zou voor de rest niej weten wat ik zou moeten zeggen :P mocht je
vragen hebben, dan kan je ze natuurlijk altijd stellen :D

./bow

stratie
17 juli 2009, 09:23
Hey welkom!:)

Wat zijn je invloeden zowel?

en /bow? WoW speler? ;)

1-Fenylpropaan-2-Amine
17 juli 2009, 10:31
thanks :)

Nou, echt invloeden zijn nog niet echt te horen.. nog iets te vroeg voor, alhoewel ik constant de neinging heb om zo'n funky rhcp ritme dr in te houden, vooral omdat die Fender zo lekker hoog en scherp aanvoelt/klinkt :P Heb het dan niet over het recente pop-achtiger rhcp, maar het vroegere, jonge rhcp werk.

Maarja, echt terug te horen is het nog niet, speel pas echt fanatiek sinds.. hmm.. december 2008 ongv. Ben dan op mn 6e jaar begonnen, maar dat was dan meer zo van, ja wil ik eens proberen leuk leuk leuk sinterklaas kapoentje, a-team intro, flinstones theme song, maar bij het moment dat je je echt moest gaan concentrere, kracht zetten etc. ben ik blijven hangen, paar jaartjes gestopt.. en dan sinds december eigelijk dagelijks dr mee bezig. Geslaagd voor VMBO, dus vroeg vakantie :P en eigelijk niks anders dan de hele dag met gitaar spelen, of in ieder geval muziek bezig zijn xD .

Mja, bands waar ik van zeg die hebben intersant, aantrekkelijk of gewoon super stoer gitaar werk zijn toch wel.. uh.. Thin Lizzy, Motörhead, RHCP, Fleetwood Mac, en nog zo veel meer. Zolang ze me maar het gevoel geven dat ze echt in hun naad zijn met wat ze spelen, of dat het dan simpel maar worldchanging punken met Ramones is, of op (Ziekelijk)hoge snelheid, synchroon solo's spelen zoals in Thin Lizzy - Black Rose..

Heerlijk :P

En wat WoW betreft, toevallig nu week of 2-3 gestopt, maar die emote gewoontes blijve hange:P

bagheera
17 juli 2009, 13:13
Hey
welkom hier

mag ik vragen wat bow dan eigenlijk betekent ?:hippie:
en waarom is dat typisch wow

belfrink
17 juli 2009, 13:19
Welkom :D

./wave

Ik ben ook een ex-WoW speler, stuk of 6 keer gestopt geweest voor een periode van circa 4 weken - 4 maanden om andere dingen te doen, maar na 4 jaar vond ik het wel welletjes en heb het sindsdien niet meer aangeraakt.

nickofzo
17 juli 2009, 15:07
hartelijk welkom

1-Fenylpropaan-2-Amine
17 juli 2009, 17:54
Hey
welkom hier

mag ik vragen wat bow dan eigenlijk betekent ?:hippie:
en waarom is dat typisch wow

./bow moest je intikke om je "karakte" te laten buigen
./ is voor namelijk het WoW kenmerkje denk ik

Of vat ik nu sarcasme op als een serieuze vraag? :P

Mja, WoW is gewoon uit gemolken, ze gaan nut zelfs een faction-change invoeren.. als of realm, name, sex en look-changes nog niet genoeg waren.. Mja, aan de andere kant is ook wel moeilijk afscheid nemen als je je hele (puberteit) jeugd hebt door gebracht in WoW.. :'( *Love hurts-moment*

Nja, in ieder geval veel dank voor de verwelkoming :D

bagheera
17 juli 2009, 20:33
./bow moest je intikke om je "karakte" te laten buigen
./ is voor namelijk het WoW kenmerkje denk ik

Of vat ik nu sarcasme op als een serieuze vraag? :P

Mja, WoW is gewoon uit gemolken, ze gaan nut zelfs een faction-change invoeren.. als of realm, name, sex en look-changes nog niet genoeg waren.. Mja, aan de andere kant is ook wel moeilijk afscheid nemen als je je hele (puberteit) jeugd hebt door gebracht in WoW.. :'( *Love hurts-moment*

Nja, in ieder geval veel dank voor de verwelkoming :D

neen je hebt het juist opgevat het was een serieuze vraag.
Bedankt om dat nostalgisch moment ook even met ons te delen :ok:

rhcpeper
19 juli 2009, 23:59
1-Fenylpropaan-2-Amine he...

Dat ziet er zo uit:

| |
C - C
// \\ | |
- C C - C - C -
\ / | |
C = C N
/ \ / \

Aan die losse streepjes moeten dan nog wel H atomen.. maar als ik goed heb opgelet bij scheikunde dan is dit het.

Waarom deze naam eigenlijk?

Edit: ik zie dat mijn mooie tekening er niet goed uitkomt... excuses

j3r03n
20 juli 2009, 13:12
Let me Google that for you... (http://lmgtfy.com/?q=1-Fenylpropaan-2-Amine&l=1)

TimmU
21 juli 2009, 00:31
Precies. Zo zit het maar net, jongen.

Squier02
21 juli 2009, 17:21
welkom op het forum ;)

Halverwege TBC gestopt met spelen, volledig afgekickt en nooit meer aangeraakt :hippie:

''Squier02 thinks 1-Fenylpropaan-2-Amine is a son of a motherless ogre'' 8-)

1-Fenylpropaan-2-Amine
24 juli 2009, 00:25
danku danku :P (sorry voor de late reactie ;) )

de naam is een.. hmm.. hobbie? :crazyhappy:

"1-Fenylpropaan-2-Amine brushes up against Squier02 and farts loudly" :soul: