PDA

View Full Version : Anvery Demo



j3r03n
15 juli 2009, 12:46
Anvery is een energieke melodische punkrock band gevestigd in Eindhoven. Geïnspireerd door bands als The Get Up Kids, Alkaline Trio, Hot Water Music en Osker, startte dit jonge vijftal met schrijven van eigen materiaal in de heerlijke zomer van 2008.

Begin 2009 stonden de eerste optredens al gepland met o.a. de Nederlandse punkrockers van The Real Danger en Smash the Statues. Anvery heeft er zin in en wil zoveel mogelijk optreden.

Hun eerste demo is nu uit en te beluisteren op www.myspace.com/anvery en anvery.hyves.nl. Check it out!

De demo is gratis te verkrijgen bij een van de volgende shows:

2 Augustus - Tispelpop - Roggel
6 September - De Bosuil - Weert
19 September - OJC de Werf - Sint Oedenrode
21 November - HDC - Weert

www.anvery.com

De demo is opgenomen op het SAE institute in Rotterdam in samenwerking met Jeroen Koenen en Francis Snebbout en bevat twee nummers: Four Years Pass en The Weight.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :crazyhappy:

j3r03n
20 juli 2009, 18:50
Artwork is ook klaar:
http://www.wimvanheugten.com/DEMO.jpg

Luke-wannabe
20 juli 2009, 19:21
Klinkt best OK!
Maar naar mijn mening staan de drums wat te zacht in de mix.. Krijgt het niet zo veel power van..

j3r03n
24 juli 2009, 10:57
Klinkt best OK!
Maar naar mijn mening staan de drums wat te zacht in de mix.. Krijgt het niet zo veel power van..

Dankje!

Op mijn pc klinkt het inderdaad ook wat slapper, maar op de geluidsinstallatie komt het al wat beter tot zijn recht ;)

stratie
24 juli 2009, 11:14
Maar aangezien 90% van de mensen het over zijn pc zal gaan luisteren ;)

Klinkt wel leuk btw.