PDA

View Full Version : Evile - Infected Nations (Thrash metal)



Megadeth22
14 juli 2009, 16:11
Het eerste nummer van de 2e plaat van Evile staat op hun myspace (www.myspace.com/evileuk) en klinkt HEERLIJK.
Ze zijn wel degelijk van de New Wave of Thrash Metal, maar ze onderscheiden zich wel door heeeerlijke riffs en solo's, en bij het nieuwe nummer door best aparte muziek. LUISTERT!
:ok:

Arvoitus
14 juli 2009, 18:31
Evile is echt heel gaaf, heb ze al 2x live gezien! Alleen kan het nieuwe leid mij niet echt boeien, qua geluid klinkt het matig (kan aan myspace liggen) maar het nummer beukt niet echt.
Misschien dat de rest van het album beter is?

Megadeth22
14 juli 2009, 18:43
Evile is echt heel gaaf, heb ze al 2x live gezien! Alleen kan het nieuwe leid mij niet echt boeien, qua geluid klinkt het matig (kan aan myspace liggen) maar het nummer beukt niet echt.
Misschien dat de rest van het album beter is?
Je kan het nummer ook als .wav downloaden (56 MB, via rapidshare) op de earache website. En het is inderdaad minder beukerig. Veeeel technischer. Maar Ol (lead gitarist) vond zelf dat het zooooveel beter was dan Enter The Grave. Kan niet wachten tot September :D

Megadeth22
30 juli 2009, 22:58
Morgen komt tussen 14.00 en 16.00 GMT weer een nieuw nummer online op myspace! :cheerup:

Megadeth22
31 juli 2009, 16:52
Nieuwe track van Evile staat op hun myspace en klinkt zeker lekker!

Hij heet "Now Demolition"

http://www.myspace.com/evileuk

gerrekat
1 augustus 2009, 08:11
Ik vind het een van de mindere nieuewere bands eigenlijk, te steriel en de zang kan ik ook niet veel mee. wel een lekkere productie verder niets bijzonders.

Megadeth22
1 augustus 2009, 10:14
Ik vind het een van de mindere nieuewere bands eigenlijk, te steriel en de zang kan ik ook niet veel mee. wel een lekkere productie verder niets bijzonders.
Ligt eraan wat je gehoord hebt.
Enter the Grave steekte maar net boven al die gemiddelde new wave thrash bandjes uit maar wel zeker tof. Maar als je de nieuwe nummers hebt gehoord... andere zang, betere riffs. Veel technischer. :ok:

Tho
5 oktober 2009, 20:31
Hey ik hoor net dat die bassist tijdens de tour spontaan het loodje heeft gelegd. Bloedprop of zo...

new deep
5 oktober 2009, 22:05
Wow man zeer tragisch, verder erg goed bandje.

Megadeth22
5 oktober 2009, 22:12
Hey ik hoor net dat die bassist tijdens de tour spontaan het loodje heeft gelegd. Bloedprop of zo...
Ah shit man. Waar heb je dat vandaan? Ik hoop iig dat het een gerucht is, ik ken die band beter dan welke band ook (qua hoe die gasten zijn) dus dit zou ik niet tof vinden :makeup:

Tho
5 oktober 2009, 22:58
Van het Global Domination forum. Een gast maakte er een topic over. Hij had het van een vriend gehoord die naar die tour zou gaan

Megadeth22
5 oktober 2009, 23:23
kutzooi :(

Tho
5 oktober 2009, 23:25
kutzooi :(

Ja echt niet te geloven. Niets is nog officieel bevestigd volgens mij, maar damn...

Megadeth22
5 oktober 2009, 23:26
Ja echt niet te geloven. Niets is nog officieel bevestigd volgens mij, maar damn...
Gast die op het evile forum post (die ook Ol z'n nummer heeft, goeie vriend denk ik) had er al een mailtje over gehad eerder. :makeup:

Megadeth22
6 oktober 2009, 00:38
Hm het was een gerucht. Is dus niet waar.

Megadeth22
6 oktober 2009, 00:40
Hm het was een gerucht. Is dus niet waar.
Ok laat maar. Het is nog steeds een gerucht. Aan de ene kant wordt gezegd dat het een gerucht is en we niks weten, aan de andere kant zegt een vriend dat er niks aan de hand is

Megadeth22
6 oktober 2009, 17:32
Godverdomme tiefuszooi. Hij is dus inderdaad overleden (in Zweden). Klote.

RIP Alexander

Steven Otto
6 oktober 2009, 17:45
Tragisch :makeup:
Metalfan.nl heeft 't ook bevestigd

Baco
6 oktober 2009, 20:10
Ik kwam dit tegen op het SevenString forum:

http://earachenews.blogspot.com/2009/10/evile-statement-mike-alexander.html