PDA

View Full Version : Lessen, workshops etc. voor beginners



TDZH
13 juli 2009, 22:03
Hallo,

Ik ben nu een maand elektrische gitaar aan het spelen, en vroeg me af wat voor soorten lessen en workshops (en dat soort dingen) je hebt voor beginners
In de buurt van Rotterdam en Spijkenisse.
En dan bedoel ik vooral dingen met een groep, geen privelessen enzo.
Vooral mijn moeder zou graag hebben dat ik zoiets zou volgen trouwens, want ze moet mijn prachtige gitaargeluiden aanhoren. Zeurkous.
Ben zelf trouwens vijftien. :chicken:

Gr. Tomas

Blend
13 juli 2009, 22:11
Haha, ff offtopic hoor, maar wat een geniale sig :seriousf:

Ibanez666
13 juli 2009, 22:12
Vooral mijn moeder zou graag hebben dat ik zoiets zou volgen trouwens, want ze moet mijn prachtige gitaargeluiden aanhoren. Zeurkous.


Hahah, dat beloofd niet veel goeds...kun je niet gewoon wat zachter spelen?

Ibanez666
13 juli 2009, 22:12
Haha, ff offtopic hoor, maar wat een geniale sig :seriousf:

hahaha, niet eens gezien! Ik ken nog wel wat adresjes waar je van mij mag spelen! ;)

Eko
13 juli 2009, 23:05
Veel leraren en muziekscholen bieden lessen aan in groepsverband. Dir verlaagt de kosten en stimuleert. Een kleine ronde met mail langs een paar adressen zal dus wonderen doen. Ik weet dat In Vlaardingen Vox Humana dit aanbied.

EGH
13 juli 2009, 23:09
Whahaha inderdaad een briljante sig :seriousf: Maar ik denk idd dat je versterker zachter zetten wonderen doet. En waarom wil je trouwens persee in groepsverband? Denk dat je ouders er blij mee zijn want het spaart nogal in de kosten.

DaWi
14 juli 2009, 00:47
Hallo,

Ik ben nu een maand elektrische gitaar aan het spelen, en vroeg me af wat voor soorten lessen en workshops (en dat soort dingen) je hebt voor beginners
In de buurt van Rotterdam en Spijkenisse.
En dan bedoel ik vooral dingen met een groep, geen privelessen enzo.
Vooral mijn moeder zou graag hebben dat ik zoiets zou volgen trouwens, want ze moet mijn prachtige gitaargeluiden aanhoren. Zeurkous.
Ben zelf trouwens vijftien. :chicken:

Gr. Tomas

Gewoon op marktplaats zoeken, onder diensten :)

undertaker321
14 juli 2009, 00:52
echt geniale sig, nam net een slokkie en het kwam weer uit mijn neus. hhaha.


ik heb hetzelfde probleem, zit thuis op een flatje met een 100w versterker, speel ong. 3uur per dag en ik heb constand : kan het nu ff niet ik zit er elke dag in.

dan moet ik gewoon dat ding zachter zetten, ik weet het het is niet leuk maar het verbeterd wel de sfeer in huis.

Goldfoxx
14 juli 2009, 09:47
echt geniale sig, nam net een slokkie en het kwam weer uit mijn neus. hhaha.


Lees ik dat goed? Drink je met je neus? :p