PDA

View Full Version : Bassist/Gitarist Zwijndrecht



Pindanootje
13 juli 2009, 10:13
Hallo,

mijn naam is Ferry, k ben 16 jaar oud en woon in Zwijndrecht. Ik speel rond de 2,5 jaar gitaar. Sinds kort speel ik ook bas. Ik zoek iemand (gitarist) die samen met mij wil spelen in de richting van Iron Maiden, Judas Priest, Metallica, Accept en AC/DC.

Heb je interesse, reageer op dit forum of mail naar:
ferrydepeli@hotmail.com

pupanus1
21 juli 2009, 16:47
Ben je een beetje ervaren? Kan je zelf nummers schrijven? Wij zoeken eventueel nog een bassist namelijk. We zijn niet heel erg metal maar wel richting het wat zwaardere werk.

Check onze myspace
www.myspace.com/omnivore078

Pindanootje
3 augustus 2009, 11:07
Sorry voor mijn late reactie, k ben net terug van vakantie.

Wat mijn ervaring betreft, die heb ik nog niet echt veel. Ik heb twee keer opgetreden op de gitaar (2x 1 nummer), en een keer op een bas (3 nummers).

Ik heb nog nooit een nummer geschreven op een bas, wel speel ik vaak snel de nummers mee of anders heb ik mijn eigen improvisatie.


Groeten,
Pindakaas
(Ferry)

pupanus1
25 augustus 2009, 17:03
Hey ook excuses voor mijn late reactie ook vakantie ertussen gehad. We hebben reeds een andere bassist gevonden, maar het is nog even afwachten of dat helemaal klikt met de gehele band :) (Waar ik wel vanuit ga uiteraard)

Pindanootje
26 augustus 2009, 10:30
Ach, maakt niet uit. K heb zelf misschien ook wat nieuws gevonden, maar als je desnoods nog iets zoekt, ik stel mezelf ter beschikking.

Veel succes met de bassist!