PDA

View Full Version : Zie hier... een ware balade



Nellyrocks
12 juli 2009, 23:41
Zie hier... een ware balade

Het heeft me bijna een maand gekost voordat ik het had klinken zoals ik het wilde (komt ook door vondelparkmeetings en een chronisch gebrek aan tijd) maar ik denk dat ik er iets leuks van heb gemaakt. het liedje schrijven was snel gedaan en heeft bij dit nummer ook niet zo veel om het lijf maar een ballad opnemen is toch echt wat anders dan een rocknummer. Het moet wel nog worden ingezongen maar op een of andere gekke manier zijn de goeie zangers op. Daar wordt dus nog aan gewerkt.

Klik op de onderstaande link en speel hem alsjelieft hifi af of download het. Anders klink het sowieso kut.

Ok dudes. Tell me what you think

klikkuh (http://soundclick.com/share?songid=7823267)

harrie-beton
13 juli 2009, 00:28
Je doet je naam weinig eer aan, er zit nauwelijks gitaar in dit nummer. Klinkt wel aardig maar zonder zang kabbelt het wat voort zonder kop en staart.

Megadeth22
13 juli 2009, 00:45
Best plezant om naar te luisteren.Hopelijk vind je snel een goeie vocalist!

belfrink
13 juli 2009, 00:48
Ik mis het gitaar gebeuren ...

Verder kun je dit ook niet echt een nummer noemen, want het heeft geen begin en einde.

Of is dit slechts een fragment van het hele nummer ?

soup
13 juli 2009, 00:53
wat een gezeur of er nu wel een gitaar of niet in komt, je hoort hem toch



ik vind het erg leuk klinken, beetje donker

meul
13 juli 2009, 17:50
Hee Nel,

Ik vind het best een mooi stukje eigenlijk.
ik weet dat je een liedjes man bent en denk dat ik wel begrijp waar je heen wilt.

Makor1966
13 juli 2009, 19:24
Hoog Blof gehalte, ik kan hier wel vaker naar luisteren. :ok: :cheerup:
Hoop dat je er een keigoeie zangert of zangeres tegenaan knalt!

Nellyrocks
14 juli 2009, 11:17
Hoog Blof gehalte, ik kan hier wel vaker naar luisteren. :ok: :cheerup:
Hoop dat je er een keigoeie zangert of zangeres tegenaan knalt!

Blof???? Nou dat was niet de bedoeling.

Ik snap niet dat jullie zeggen dat er geen gitaar in zit. Er zitten zes gitaren in. Het is alleen geen rocknummer zoals alle andere dingen die ik het opgenomen en jullie misschien wel of misschien niet hebben gehoord. Maar dat stond ook in de titel.

Verder

Tanx voor de reacties tot nu toe. Ik denk dat ik hem zelf maar in ga zingen voor nu.

Thundermane
14 juli 2009, 12:20
Het klinkt zeker niet onaangenaam, alleen klinkt het alsof je zoveel mogelijk instrumenten er in hebt geprobeerd te proppen.
Zo leek piano met phaser/flanger gitaar een beetje teveel van het goede.
Desalniettemin is het een leuke compositie. Maar je mist echt de zang inderdaad. ^^

Tony L
14 juli 2009, 12:41
Lekker man!! Ik hou wel van instrumentale tracks.