PDA

View Full Version : mensjes gezocht voor in een punk/rockbandje!!!???



kimberleyh
22 december 2001, 17:53
Hey!!
Ik zoek mensen die graag met mij een punk/rockbandje willen beginnen. Ik zelf speel gitaar en muziek van Blink 182, sum 41, RHCP, Anjouk, Kane , 3 doors down, AAf, Greenday...en zowww veel meer!
Mail me ff als je interesse hebt!!!
kuzzziess Kimberley

kimberleyh
22 december 2001, 17:55
Ikzelf woon in Heerlen, Limburg dus het liefste mensen van hier in de buurt!

Dila
23 december 2001, 00:27
hoe kan ik toch helemaal zeker weten welke kimberley ik hier voor me heb... hoi! heb je zeker van mijn link op musicforum.nl??

GrEeNdAy
26 januari 2002, 15:25
eey,
ik speel momenteel akkoustisch gitaar
volgend jaar koop ik een elektrische
ik heb dezelfde stijl zoals gij speelt alleen is da moeilijk om op een akkoustische te spelen daarvoor ga ik volgend jaar een elektrische kopen
slukes
natalie

Everything_is_blurry_ever
11 februari 2002, 16:03
Weer ff mijn naampie verandert, maar er is dus niemand die een bandje wil beginnen hier bij heerlen in de buurt :sad:
boh noumoet ik echt huilen!! :smile: :sad:
kuzzziesss(toch maar :smile:)kimberley

Shinoda-girl
11 februari 2002, 19:34
Heerlen is ergens in??????

Everything_is_blurry_ever
11 februari 2002, 20:03
Das in limburg bij landgraaf in buurt waar pinkpop altijd wordt gehouden! duss???

misschienn/....

Shinoda-girl
12 februari 2002, 19:48
Das te ver weg voor mij.
Ik woon in Noord-Holland..... jammer maar er zijn vast wel anderen die willen en die dichterbij wonen:)

Everything_is_blurry_ever
13 februari 2002, 19:48
Nou blijkbaar niet...:sad:

anoniem
13 februari 2002, 23:22
Hoi, ik woon in maastricht, vrij kort bij Heerlen.
Ik ben 16 jaar en speel nu ongeveer 3 jaar gitaar. (vanalle stijlen)
Ik ben al een tijd op zoek naar een band...tot nu toe nog niks kunnen vinden.
misschien bij deze:)

greetz, Jimmy

Everything_is_blurry_ever
14 februari 2002, 21:01
ja nouw, mail anders ff kijken misschien kunnen we samen nog meer mensen vinden voor een bandje!! okay?
groties kimberley

sammick
14 februari 2002, 23:04
Heej Kim

Had je naam al enkele malen gezien.

Tja, zoals ik al zei, tis jammer da heerlen toch zo'n 40 kilometer weg is. Dan zit je weer meteen met vervoer en oefenruimtes te kijken. Een repeteerruimte hebben we. Wij zijn nog met z'n twee drummer en gitarist we hebben ambities.

Nu nog mensen vinden die aanvullende smaak hebben ?

groeten E



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sammick op 2002-02-14 22:06 ]</font>

ocean
15 februari 2002, 21:20
HEERLEN, damn!

Everything_is_blurry_ever
18 februari 2002, 17:07
Als ik wist wat het mail adres van anoniem ofja Jimmy geloof ik was..maarjaa :sad:

ridiculous_guy
14 juli 2002, 21:14
Op 2002-02-12 18:48, schreef Shinoda-girl:
Das te ver weg voor mij.
Ik woon in Noord-Holland..... jammer maar er zijn vast wel anderen die willen en die dichterbij wonen:)


waar woon je dan in noord-holland? speel je gitaar? ik speel namelijk in een band maar we zoeken nog een gitarist. we zijn al met zn 3en.
//\\//\\@zzol

Ceebee
7 september 2002, 23:20
Hoi!

Ik ben Caroline, woon in Elsloo en ben al lang op zoek naar n bandje om in te spelen. Helaas bespeel ik geen instrumenten, ik bedoel, ik bespeel ze niet goed. Ik ben namelijk op t moment via n boekje aan t proberen gitaar te spelen, maar ben daarmee pas begonnen. En ik heb saxofoonlessen, maarja daar heb je niet veel aan!:) Als ik het niet te druk ga krijgen met school wil ik binnenkort wel kijken of ik electrisch gitaar zal gaan leren, maar weet nog niet of dit mogelijk is.

Ok zul je denken, waarom stuurt ze dan n berichtje? Nou, omdat t me leuk zou lijken om in jouw (toekomstige) band te zingen.

Laat je me wat horen?

Groetjes,
Ceebee

PS:Sorry voor t wazige bericht!

*Knoeflyrabbit*
1 november 2002, 17:54
Heey, nou uhm ik ben het dus Kimberley maar kwist weer mijn wachtwoord niet meer dus heb m'n naam enzow maar weer veranderd.

Maar ik vind het wel leuk, ben nog steeds naar mensjes op zoek om een bandje te beginnen!! Dus als je echt Punkrock enzow leuk vind, en als ik al een bandje verder had en geen zangeres dan zou je daarin mogen zingen...Maar er zijn blijkbaar geen mensjes die ook van die muziek houden en die hier in Limburg wonen...Maar als jij misschien ook nog wat mensjes kent die wel wat spelen en van die muziek houden en ik ga nog eens goed zoeken misschien kunnen we een bandje beginnen....Anders mail me ff
Something2someone@hotmail.com

XXX Kimberley

Ic3gl0vE
1 november 2002, 18:22
Is maar goed ook dat je je naam weer hebt veranderd want die andere maakte de lay-out een beetje onoverzichtelijk hè?

Niet meteen opgeven als je geen mensen voor je band vindt. ben zelf een jaar op zoek geweest ofzo

*Knoeflyrabbit*
1 november 2002, 19:47
Neeh hoor geef niet snel op zoek ook alang een band hoorr...is nier nouw pas hoorr.. Maarjaaa pffff....nog steeds niemand gevonden.. Kdoe nou wel mee aan zown Workshop hier in een oefenbunker...is wel leuk..gewoon om te proberen hoe het is in een band...snappie...
Maar er heeft wel iemand gebeld pas geleden... Die zegt dat ze mooi kan zingen duss...Die ga ik nog bellen maar nu nog de rest :grin:

sKa3
2 november 2002, 02:03
het zoeken naar gitaar/zang is volgens mij het makkelijkste. vind maar eens een bassist en een goede drummer...

(aangezien onze oude drummer verhuist is doen op dit moment allerlei drummers bij ons 'auditie' maar nog geen goede gevonden, het nadeel is dat we een schoolband zijn en daarom iemand van onze school nodig hebben. dus drummers die op het strabrecht college in geldrop zitten; meld je!)

ik had wel het geluk dat ik meteen, maar dan ook meteen in een band zat. we begonnen zo ongeveer allemaal tegenlijk dus je had de eerste repetities moeten horen :grin:

Rich Pl
13 april 2006, 21:42
Hey Kimberley,wij zanger/gitarist/bassist/drummer zijn opzoek naar een 2e gitarist/e met wel wat ervaring en enthousiaste instelling.Wij hebben zelf ervaring in bands en optredens.
Alvast bedankt.

Richard.

AART
13 april 2006, 23:15
hmm, topic van 4 jaar geleden, ik denk dat ze niet eens meer van het bestaan van het forum afweet.....

Dude
22 april 2006, 14:37
hmm, topic van 4 jaar geleden, ik denk dat ze niet eens meer van het bestaan van het forum afweet.....

sterker nog, ik HOOP dat ze niet eens meer van het bestaan van het forum afweet..