PDA

View Full Version : Madonna op werchter boutique



bagheera
12 juli 2009, 12:20
hey beste mensen,

zijn hier madonna fans, ongetwijfeld met zoveel forum leden.
Ik ben gisteren gaan werken op werchter, de mensen binnen laten, en de mannen en de vrouwen scheiden van hun vrouwen voor het fouilleren.
Nadien mochten wij naar de show van madonna gaan kijken.

Ik had er al niet zo veel van verwacht het is niet echt mijn ding.
Maar toch een super ster als madonna die de eerste keer in België kwam ik had wel een show verwacht en een goede stem.

De show die was er, de stem van je lang zal ze leven niet.
De show was er één met veel glitter en glamour er komt een oude amerikaanse roadster slee het podium op, madonna kust een griet op de mond ( en dan ),
en verder veel playback, de enige keer dat je haar stem hoorde was wanneer ze riep, Belgum let me see those hands.
Er waren vast mensen die het geweldig vonden maar ikke niet.

En als mega les paul fan vond ik het zo kut dat ze 2 keer een les paul gebruikte als decoratie stuk om sexy mee te doen.
Ze speelde ( playbackte ) ook op die gitaar maar dat hoorde we niet eens.

Het enige moment dat ik applaus gegeven heb was voor michal jackson de eerste 5 sec van Billy jean.

Mijn vriendin aan wie het allemaal nooit veel kon schelen met weinig kennis van muziek zie me dat ze vond dat madonna haar eigen liedjes verkrachtte.
Ik vond dat ze gelijk had.

Omdat er ongetwijfeld mensen zijn die wel een goede ervaring hebben met the queen of pop wil ik wel zeggen dat dit mijn persoonlijke mening is en als jullie er anders over denken wil ik dat graag horen.

I was there, I saw, I heard and I left after 30 minuts

Di Stefano
12 juli 2009, 13:47
Tja, Madonna illustreert voor mij hoe slecht het wel niet gesteld is met de muziekbusiness tegenwoordig. Ik vond haar vroeger nog wel ok, maar nu. En het gepeupel slikt alles als zoete broodjes.

marc_o
12 juli 2009, 14:54
Playbacken zie je helaas veel te vaak tegenwoordig.
Er zijn nog een berg bands die het doen....zo werd ik ook een beetje eng van de verschillende Michael jacksonoptredens die ze afgelopen week op tv lieten zien, mijn god, wat een poppenkast.....aanfluiting deluxe.

Bram+
12 juli 2009, 15:25
Je kan en mag zoiets ook wel verwachten bij artiesten als Madonna. Zonder er meteen een waardeoordeel aan te hangen: het zijn geen muzikanten, het zijn 'entertainers'. Entertainen kan dus ook met veel show en dans en blijkbaar mag live zang voor zowel de artiest als voor het publiek op de tweede plaats komen. Daarbij zijn het vaak überhaupt niet de meest sterke vocalisten of de meest geniale muziek :D

Persoonlijk snap ik werkelijk niet waarom iemand voor zo'n show 100 euro zou lappen en waarom het een concert mag heten, maar blijkbaar is er een markt voor.

Tex
12 juli 2009, 16:15
Madonna vond ik vroeger ook wel goed, maar de laatste jaren niet meer. Wat haar stem betreft kan ze beter Britney achterna gaan en alles playbacken.

Ik ken wat mensen die geweest zijn en die vonden het niet goed.

bagheera
12 juli 2009, 16:29
Ik heb tegen een paar van haar fans gezegd: " je weet toch dat je niet naar een zangeres komt kijken he " " je komt naar een icoon met een show kijken "
norse blikken als gevolg :cheerup:

caliban
13 juli 2009, 21:21
En dan dit nog

http://roflrazzi.files.wordpress.com/2009/05/celebrity-pictures-madonna-experts-sexy.jpg

Op zich heeft Madonna nog wel redelijk goeie muziek uitgebracht, maar de laatste jaren gaat het duidelijk heel fel achteruit. Zong ze vroeger eigenlijk wel live?

Di Stefano
14 juli 2009, 00:54
Vroeger kon je er in ieder geval als muzikant nog respect voor opbrengen. Momenteel kan ik dat niet meer.

EuroCinema
14 juli 2009, 09:53
Ik ben met mijn vriendinnetje meegeweest toen Madonna in Amsterdam optrad vorig jaar (of begin dit jaar, weet ik niet meer). Tsja, het is gewoon een grote, professionele show waarin de muziek maar 1 van de elementen is. Maar laten we eerlijk zijn: dat geldt ook voor heel veel zogenaamd "echte" rockbands, met hun lichtshows, gestyleerde outifts, stoere poses, dramatische introtapes, van te voren al ingestudeerde toegiften en ga zo maar door. Ik denk dat de Madonna-fans een mooie avond hebben gehad en ik als jazznerd heb me nog best vermaakt. Overigens speelde ze wel echt zelf (een beetje slordig) gitaar in Amsterdam, dat viel me nog op.

HaroldA
14 juli 2009, 09:55
Het enige moment dat ik applaus gegeven heb was voor michal jackson de eerste 5 sec van Billy jean.

Ik snap ergens wel dat het geen zangeres maar een "show" is... (net als bij MJ)

En de MJ tribute: dit (http://www.youtube.com/watch?v=E5coRmYYAlY) vond ik wel erg 'mooi'! :rockon:

ellisvertellis
14 juli 2009, 10:31
Een goeie vriend van mij, die de week ervoor nog een hele hoop echte muzikanten had gezien op Rock Werchter, was eveneens zwaar ontgoocheld. De show was ok, maar al de rest was crap, vertelde hij. 75 euro(=1dag Rock Werchter!) met bier moeten wegspoelen van pure miserie. Tja, hij heeft nu wel Madonna gezien he :seriousf: