PDA

View Full Version : Netjes voorstellen hoort er nou eenmaal bij he...



Nightwolf
11 juli 2009, 17:31
Hoi ik ben Nightwolf echte naam Maurice en van het mannelijke kunnen.

Ik ben 29 jaar en woonachtig in Lelystad waar ik door beeindigen relatie ff tijdelijk bij me ma woon weer.

Wegens gammele knieën waardoor ik aardig gelimiteerd ben in werk zoeken ook nog ff werkeloos dus ben.
Verder ben ik full-time metalhead.
Ben nu ong. maand geleden begonnen met gitaar spelen wat ik al wou sinds ik als 7 jarige dank zij me pa in aanraking kwam met metal maar er nooit van gekomen is.

Momenteel heb ik een Richwood RD-12-CEBK om de basis enzo te leren voor ik ga kijken voor electrische gitaar.

Mijn andere grote liefde daarbuiten zijn me slangen waar ik ook klein beetje mee kweek.

Dat was het eigenlijk wel, wil iemand nog wat anders weten vraagt die het maar he.

Greetzzz Maurice.

Harry
12 juli 2009, 17:26
hoi Maurice, welkom!

Nightwolf
12 juli 2009, 18:04
Dank je!!!

Superstick
13 juli 2009, 09:15
Hoi Maurice, welkom!

Ik speel inmiddels 4 maanden, ben ook 29 jaar en speel ook op een Richwoord RD-12 (volgens mij komt er bij mij niks meer achter...).
Meteen een kleine tip: Op mijn Richwood was de actie erg hoog (afstand van de snaren t.o.v. de hals), wat het spelen erg moeilijk maakte. Dit heb ik laten verlagen, wat het spelen echt ten goede kwam! Maar daarnaast is het ook gewoon een kwestie van volhouden.
Gr!
DJ

deefke666
13 juli 2009, 09:23
welcome metalhead,

wat zijn zoal je muzikale invloeden...?
hehe ik kweek ook slangen hier, wat heb je zitten (kruipen)....?

grtz d:blast:

Nightwolf
13 juli 2009, 12:04
Dank Superstick en deefke666.

@Superstick bedankt voor de tip. Ik zal er zeker ff naar laten kijken binnenkort al zag ut er aan de hand van mijn metingen wel vrij goed uit... maar goed ik ben nog lang geen kenner he.

@deefke666 mijn invloeden variëren eigenlijk van Green Day tot Iron Maiden (wat toch wel me favo band is en waar ik me wel ut meest mee bezig zal gaan houden waarschijnlijk) via Guns N' Roses en van Type o Negative tot Nile via Disturbed zeg maar... zal dus met 1 electrische waarschijnlijk niet klaar zijn straks :p
Wat ik op ut moment heb rondkruipen zijn erg beginners achtig 4 Rode rattenslangen 2 van een cm of 40 (maand of 5 dus) een Missing Black en een Fluosecent Orange (zelfde als de gitarist van Cradle of Filth heeft/had puur toeval maar wel leuk weetje :p ) en 2 van ong. 1.10 (jaar of 2 dus waarschijnlijk) een wildkleur vrouw en een Miami Phase man waar ik nu dus 5 bevruchte eieren in de stoof heb.
En wat zijn jouw invloeden en kruipers?

Greetzz Maurice

stratie
13 juli 2009, 14:28
welkom!! en succes met het leerprocces ;)

Nightwolf
13 juli 2009, 14:44
Dank je. Dat zal wel goed komen met alle tips e.d. die ik hier al tegen kwam. Eindelijk een forum waar je ook echt wat aan ken hebben he.

speulmenneke
18 juli 2009, 17:09
Hallo Nightwolf,

Veel plezier op het forum. Wat het beeindigen betreft van relaties: bij ons in Twente zeggen we altijd "noa dissen n'n frissen" (vertaling: na deze gewoon een nieuwe :))

Guitar GoD
18 juli 2009, 18:35
welkom en veel plezier op het forum

nickofzo
18 juli 2009, 19:42
bonjour...

Nightwolf
20 juli 2009, 07:53
thnx mensen.
@ speulmenneke: das een heel goed gezegde... eerst nog ff wat losse eindjes betreft de laatste aan elkaar knopen... maar heb al afspraak staan om naar occultfest te gaan... denk dat dat wel mooie opening van het jacht seizoen zal wezen... ga er zowiezo al een aardige dame in de moshpit ontmoeten :rockon:

belfrink
20 juli 2009, 12:14
Welkom en veel plezier met deze mooie hobby ! :D

richwoodplayer
20 juli 2009, 13:25
Hoi ik ben Nightwolf echte naam Maurice en van het mannelijke kunnen.

Ik ben 29 jaar en woonachtig in Lelystad waar ik door beeindigen relatie ff tijdelijk bij me ma woon weer.

Wegens gammele knieën waardoor ik aardig gelimiteerd ben in werk zoeken ook nog ff werkeloos dus ben.
Verder ben ik full-time metalhead.
Ben nu ong. maand geleden begonnen met gitaar spelen wat ik al wou sinds ik als 7 jarige dank zij me pa in aanraking kwam met metal maar er nooit van gekomen is.

Momenteel heb ik een Richwood RD-12-CEBK om de basis enzo te leren voor ik ga kijken voor electrische gitaar.

Mijn andere grote liefde daarbuiten zijn me slangen waar ik ook klein beetje mee kweek.

Dat was het eigenlijk wel, wil iemand nog wat anders weten vraagt die het maar he.

Greetzzz Maurice.


gaaf!
heb ik ook :supercool:
actie was bij mij goed, heb er wel een setje 0.11 - 0.46 op gezet, waardoor hij minder zwaar speelde.
aangezien hij een dunne hals heeft zoals een elektrische gitaar, leer je er beter op spelen voor overstap op elektrisch (had ik dan)
dus tip: zet er een setje 0.11 op, en hij speelt veel lekkerder!

Nightwolf
20 juli 2009, 20:00
gaaf!
heb ik ook :supercool:
actie was bij mij goed, heb er wel een setje 0.11 - 0.46 op gezet, waardoor hij minder zwaar speelde.
aangezien hij een dunne hals heeft zoals een elektrische gitaar, leer je er beter op spelen voor overstap op elektrisch (had ik dan)
dus tip: zet er een setje 0.11 op, en hij speelt veel lekkerder!

hehehehe dat is idd een goede tip ik heb er alleen weinig aan want ik had er binnen een week al setje 0.11 snaren opliggen en dat scheelde idd wel meteen kwa spelen en ook kwa geluid.... heb er weinig verstand van maar dat merkte ik wel... hoop dat het bij mij ook helpt met uiteindelijke overstap naar electrisch want dat is zeker wel de bedoeling. :blast: