PDA

View Full Version : Mijn nieuwe aanwinst!



crazylay
11 juli 2009, 15:24
Hey!

Ik heb vandaag mijn Alvarez RD20S weg gedaan en een nieuwe "Eastman AC412" uit 2008 gekocht.

speelt ontzettend goed en het geluid is wonderful! :crazyhappy:

Volledig massieve gitaar.

http://www.thomann.de/prodbilder/225028.jpg

Greetz
Marco

Yanniick
11 juli 2009, 17:39
Mooie gitaar zeg!

Ben erg benieuwd hoe die klinkt:D.

Mischien een keertje filmpje maken?

crazylay
11 juli 2009, 19:14
komt goed!

binnenkort komen er weer wat nieuwe opnames dus zal deze gitaar hoogst waarschijnlijk ook aan mee doen ;)

zeiler
11 juli 2009, 19:26
zonde van die Alvarez :(!

Als ik mag vragen, voor hoeveel heb je die nu weggedaan? :)!

niet dat ik de mijne ooit wegdoe, want voor 't geld is het wel een echte topper :o!

crazylay
12 juli 2009, 12:17
Hey,

ik heb zo'n 200 euro nog kunnen krijgen voor de alvarez.(op inruil)

Zonde? tuurlijk is het rot om weer een gitaar weg te doen uit je collectie maar de Alvarez kan echt NIET tippen aan de Eastman! dat is een ding wat zeker is.

de Eastman.. mooie warme klank vanuit een compleet massieve gitaar, speelt super strak, fijne tuners, lekker liggende brug, en door het model zelf van deze ac412 ligt hij ook super bij je op schoot ;)

ik was toe aan een andere ac gitaar dus vandaar dat ik de alvarez weg heb gedaan.. anders werd het prijs kaartje mij voor in 1 keer wel te duur.

Git Aar
12 juli 2009, 16:02
tipje;
Vergelijk je oude gitaar met oude snaren niet met een nieuwe gitaar met nieuwe snaren.

;)

Hoolaa
12 juli 2009, 18:29
mooi ding! voor hoeveel heb je gekocht? ben ook op zoek naar een nieuwe akoestische gitaar en heb laatst een paar eastmans bespeeld. erg lekkere gitaren.

crazylay
12 juli 2009, 21:07
van die snaren dat weet ik wel.. zo slim was ik nou zelf ook wel weer ;)

de gitaar koste mij 700 euro.

zeiler
13 juli 2009, 10:34
hey ;)!

dat is neit verkeerd, maar wel op inruil natuurlijk. Mijn Alvarez heb ik toen nieuw dacht ik voor 245 gekocht (incl strap, tas en plectrums enzo)... en natuurlijk, snap best dat je een gitaar wegdoet voor een betere :D!

succes in ieder geval, krijgen we ook nog "live" foto's te zien? :D!

crazylay
13 juli 2009, 12:15
foto's komen nog, en nieuwe nummers ben ik mee bezig.

Ezyduck
28 juli 2009, 09:31
Gefeliciteerd ! Ik had gisteren nog een Eastman AC 522 vast. Wat een volume ! Klonk en speelde erg goed. Ik vond deze stukken beter klinken dan andere gitaren (incl.Alvarez) in de prijsklasse, op de Guild JF 30 na.