PDA

View Full Version : Terugsturen Thomann



j3r03n
11 juli 2009, 14:24
Hallo!

Ik heb laatst een bestelling gedaan bij Thomann.de, maar één van de producten (EHX Screaming Bird) bevalt me niet en die wil ik terugsturen.

Ik heb het retourformulier ingevuld en het pedaaltje weer in de bubblewrap gedraaid en in het doosje gedaan, maar ik vind nergens informatie over hoe ik het moet opsturen.

Er staat nergens iets over het retouradres en of het pakket gefrankeerd moet worden.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Fuhgawz
11 juli 2009, 14:36
Misschien dat je hier iets nuttigs kunt vinden?: http://www.thomann.de/nl/helpdesk_moneyback.html

j3r03n
11 juli 2009, 14:42
Okee, bedankt, dat stond niet op de papieren. Dan mail ik de customerservice wel even:soinnocent:

Di Stefano
12 juli 2009, 13:50
Hun adres zal wel ergens op die papieren staan hoor. Je kan hen ook mailen en ze regelen dan een UPS pickup bij je thuis. Kost hier in Belgie een heel klein beetje meer dan als je het verzekerd met de post opstuurt. Maar aangezien het slechts een pedaaltje betreft is dit wrs niet echt nodig.

Shaggy
12 juli 2009, 23:44
Thomann regelt een pickup met ups. Label, die je per mail ontvangt, uitprinten en op het doosje plakken.

Mijn defecte epi valve jr werd ook zo opgehaald. Hopelijk krijg ik deze zsm terug.

FruscianteFan
13 juli 2009, 00:45
Thomann regelt een pickup met ups. Label, die je per mail ontvangt, uitprinten en op het doosje plakken.

Mijn defecte epi valve jr werd ook zo opgehaald. Hopelijk krijg ik deze zsm terug.
Er is echter wel een verschil of het product defect is of niet.

j3r03n
14 juli 2009, 20:22
Het pakketje is teruggestuurd via TNT. Het kost €5,92. Je kunt je geld teruggestort krijgen of een tegoed.

j3r03n
24 juli 2009, 19:58
Okee, het geld is binnen in plusminus 6 werkdagen (waarvan het pakketje dus 4 dagen onderweg was).

Mooi geregeld toch?