PDA

View Full Version : Stringretainers voor 3 snaren maar met 1-schroefs-bevestiging?



Chris Winsemius
11 juli 2009, 12:24
Hoi allemaal

Ik ben op zoek naar stringretainers (voor Stratjes, Teles, etc.) die worden bevestigd met 1 schroef maar dan voor 3 snaren werken. Heb er vroeger weleens 'n fotootje van gezien maar ik ben helaas het merk/etc. vergeten...

bvD!

Eko
12 juli 2009, 12:33
Chris,
De enige die op het net te vinden was is van Hipshot maar die is voor een bas. Alle andere hits bij ingave op Google leveren de bekende modellen op.
Misschien dat een mail naar Hipshot iets oplevert.

vulvasonic
12 juli 2009, 18:58
Hoi allemaal

Ik ben op zoek naar stringretainers (voor Stratjes, Teles, etc.) die worden bevestigd met 1 schroef maar dan voor 3 snaren werken. Heb er vroeger weleens 'n fotootje van gezien maar ik ben helaas het merk/etc. vergeten...

bvD!

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar daar houdt het ook bij mij op. Nu ben ik de beroerdste niet, dus ik ga gewoon even mee helpen zoeken, misschien dat ik het wel weet te vinden (als we tenminste hetzelfde voor ogen hebben). :)

Ziet het er uit als een metalen balkje, dat enkele centimeters achter de topkam zit geschroefd (zo niet, dan heb ik geen idee waar je het over hebt namelijk)?
:seriousf:

Eko
12 juli 2009, 19:03
Dat metalen balkje is van (o.a.) Floyd. Maar dat bedoelt hij denk ik niet.

vulvasonic
12 juli 2009, 19:10
Dat metalen balkje is van (o.a.) Floyd. Maar dat bedoelt hij denk ik niet.

Waarom niet?

In zijn openingspost lees ik toch echt:

"stringretainers die worden bevestigd met 1 schroef, maar dan voor 3 snaren werken. Ik ben helaas het merk/etc. vergeten..."

M.a.w., laat zien die hap!
Overigens is dat wel wat ik denk dat Chris bedoelt, maar weten wij veel?!?!?! :D