PDA

View Full Version : vliegtuigmaatschappij molt dure gitaar



jan jansen
9 juli 2009, 21:10
http://www.youtube.com/watch?v=5YGc4zOqozo&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ead%2Enl%2Fbizar%2F3355164% 2FUltieme%5Fwraak%5Fmuzikant%2Ehtml%3FpageNumber%3 D2&feature=player_embedded


meer dan een half miljoen hits inmiddels,

JJ

kenx
9 juli 2009, 21:14
>.< 5 de keer dat dit wordt vermeld op het forum, gebruik de zoekfunctie aub...

budje
9 juli 2009, 21:33
>.< 5 de keer dat dit wordt vermeld op het forum, gebruik de zoekfunctie aub...

tuurlijk, op vliegtuig of op gitaar mollen?

kenx
9 juli 2009, 21:47
Ja, probeer ze beiden zou ik zeggen,

Het is nu toch ook niet moeilijk om even te kijken in alle subforums hé, ik ben nog maar een uurtje online, en weet al perfect wat er vandaag gepost is... In elk subforum, staat dat topic met die gitaarkwestie en die vliegtuigmaatschappij bijna bovenaan...

pasqual
9 juli 2009, 22:05
kenx, wat ben jij een zeurpiet. dus jij leest alle topics? ik niet dus. als mij een topictitel niet interessant lijkt, lees ik het niet. je mag best wel een beetje dimmen in je commentaar, wat mij betreft. dus niet meteen over de zoekfunctie beginnen te zeuren. zo, en nu ga ik dat filmpje ff bekijken:supercool:

bedankt en groeten, Pasqual.

Jasper.
9 juli 2009, 22:16
negatieve publiciteit is ook publiciteit, van die half miljoen mensen die dit filmpje hebben gekeken hebben er mischien wel meer dan de helft niet of nauwelijks van die maatschappij gehoord. Nu wel dus.

kenx
9 juli 2009, 22:19
kenx, wat ben jij een zeurpiet.

Nou, in dat geval, dank je!



dus jij leest alle topics? ik niet dus. als mij een topictitel niet interessant lijkt, lees ik het niet.

Ik lees niet alle topics, heb ik ook nooit gezegd... Ik lees ook enkel degene die mij interessant lijken, en in dit geval, van die canadees, zijn dat al 3 dezelfde topics... Die je zoiezo opvallen als je een desbetreffend subforum opent...


je mag best wel een beetje dimmen in je commentaar, wat mij betreft. dus niet meteen over de zoekfunctie beginnen te zeuren.

Moet jij eens zoeken in mijn laatste posts, ik denk dat het een van de eerste keren is dat ik verwijs naar de zoekfunctie, tegenover vele anderen die bij het minste al al beginnen roepen naar die functie...


zo, en nu ga ik dat filmpje ff bekijken

Doe dat, en zeur jij ook wat minder, ik typ hier nog steeds wat ik wil, en niemand gaat mij dat verbieden, en daarbij: jouw reactie was wel degene die het minste bijdraagt tot dit topic... Jij ook bedankt!


PS: om nog maar even te zeuren, van een hoofdletter te typen, raak je niet oververmoeid ofzo hoor...








OT: triest voor deze gozer dat zoiets gebeurd en ik zou ook wel in zijn plaats acties ondernemen tot de maatschappij deze gitaar zou terug betalen, en hij lijkt er in geslaagd te zijn ook heb ik vernomen...

Liquid_Metal
9 juli 2009, 22:22
negatieve publiciteit is ook publiciteit, van die half miljoen mensen die dit filmpje hebben gekeken hebben er mischien wel meer dan de helft niet of nauwelijks van die maatschappij gehoord. Nu wel dus.

Maar moeten ze daar blij mee zijn? Als ik nu kan kiezen, kies ik voor een andere vliegtuigmaatschappij :).
Crappy nummer trouwens :P.

Jasper.
9 juli 2009, 22:30
Maar moeten ze daar blij mee zijn? Als ik nu kan kiezen, kies ik voor een andere vliegtuigmaatschappij :).
Crappy nummer trouwens :P.

Ja, maar er zijn ook een heeeeleboel mensen die niet met een gitaar reizen en die nu wel die maatschappij in hun achterhoofd hebben.

snaarplukker
9 juli 2009, 22:34
..Crappy nummer trouwens :P.
Volgende maand met stip in de hitparade.;)
Ik hoop wel dat mijn Les Paul niet met United is meegekomen.:soinnocent:

pasqual
9 juli 2009, 23:11
Nou, in dat geval, dank je!




Ik lees niet alle topics, heb ik ook nooit gezegd... Ik lees ook enkel degene die mij interessant lijken, en in dit geval, van die canadees, zijn dat al 3 dezelfde topics... Die je zoiezo opvallen als je een desbetreffend subforum opent...



Moet jij eens zoeken in mijn laatste posts, ik denk dat het een van de eerste keren is dat ik verwijs naar de zoekfunctie, tegenover vele anderen die bij het minste al al beginnen roepen naar die functie...



Doe dat, en zeur jij ook wat minder, ik typ hier nog steeds wat ik wil, en niemand gaat mij dat verbieden, en daarbij: jouw reactie was wel degene die het minste bijdraagt tot dit topic... Jij ook bedankt!


PS: om nog maar even te zeuren, van een hoofdletter te typen, raak je niet oververmoeid ofzo hoor...








OT: triest voor deze gozer dat zoiets gebeurd en ik zou ook wel in zijn plaats acties ondernemen tot de maatschappij deze gitaar zou terug betalen, en hij lijkt er in geslaagd te zijn ook heb ik vernomen...

wat een hoop tekst om iets te verdedigen dat je dat je door je negatieve toon zelf begonnen bent. en dan begin je inderdaad maar over hoofdletters....
lees nu eens terug wat je zelf opschrijft en denk er eens over na. misschien denk je dan wel: verdomme, als iedereen zo op mij reageerde....

waarschijnlijk de anonieme "veiligheid" van het internet.

mvg, Pasqual.

kenx
9 juli 2009, 23:26
Och man, ik maak er geen woorden meer aan vuil, volgens mij kan je beter je eigen posts eens doorlezen...

Net een klein kindje... Trouwens waarover begin je toch tegen mij? Wat heb ik JOU misdaan... Niets denk ik?

pasqual
9 juli 2009, 23:28
zeurpiet:)

Martijn-w
9 juli 2009, 23:30
Wel frappant dat ie bij elektrische gitaren wordt gepost.

geert1976
9 juli 2009, 23:44
wel frappant dat er in een topic met een lollig fimpje zo lelijk tegen elkaar wordt gedaan, zullen we nu allemaal weer lief tegen elkaar doen:makeup::cheerup::ok:

kenx
9 juli 2009, 23:46
Oké Oké peace:hippie:

pasqual
9 juli 2009, 23:48
ja hoor, geen probleem.:grouphug:

groeten Pasqual.

almarvk
10 juli 2009, 07:33
>.< 5 de keer dat dit wordt vermeld op het forum, gebruik de zoekfunctie aub...

inderdaad!