PDA

View Full Version : Yamaha BB 405



wim60
27 maart 2003, 20:38
Wie kan mij iets vertellen over een Yamaha Bas BB 405 5 string, op internet staat dat hij een Alder body heeft,maar ik heb hem in mijn handen gehad en ik vind hem nogal licht, verder vind ik er veel mid in de tonen zitten , overigens vind ik dat wel goed,wie weet wat?

dikkie dik
28 maart 2003, 09:02
door zijn gewicht is ie ideaal om een spin mee te doen. voor de duidelijkheid, een spin is dat geval wat die bassist van sum41 wel eens doet. ik dacht in de clip van into deep. je weet wel, je bas om je heen gooien, dat ie dan om je heen draait door die riem, en dat je zelf blijf staan :wink:. maar die yamaha zijn opzichzelf wel lekkere basjes.

Fluffy
28 maart 2003, 10:19
Op 2003-03-28 09:02, schreef dikkie dik:
door zijn gewicht is ie ideaal om een spin mee te doen. voor de duidelijkheid, een spin is dat geval wat die bassist van sum41 wel eens doet. ik dacht in de clip van into deep. je weet wel, je bas om je heen gooien, dat ie dan om je heen draait door die riem, en dat je zelf blijf staan :wink:. maar die yamaha zijn opzichzelf wel lekkere basjes.


nou laat het een keer zien dan dat je er zo goed een spin mee kan doen

dikkie dik
28 maart 2003, 12:56
doen we wel als ik de dondervogel heb, en dan ga ik die spin doen met mn yamaha :grin:. alleen die verdomde kut kabel :sad:

skabouter
28 maart 2003, 17:39
kabel is vervelend, he ! ik kan het niet....

zoiets heet toch een gigtwirl, ofzo ?

maargoed, dikkie, hoe je er ineens op komt ? hij vroeg iets totaal anders !!

Bastijn
28 maart 2003, 18:37
kheb een bbn5, en mn nek is zo ongelooflijk dik (vegeleken met een ibanez), na een tijdje ben ik er helemaal gek van geworden.
ik weet niet of alle halzen in de BB serie zo dik zijn.