PDA

View Full Version : Hadrian's Wall - Released (demo)



Riky
9 juli 2009, 13:43
Dag mensen,

er is weer een nummer van onze demo, die we een half jaar geleden hebben opgenomen, af. Dit nummer heet "Released" en is weer totaal anders dan de andere nummers.

Inmiddels hebben we alweer 3 nummer geschreven die beter in elkaar zitten en ook meer een eigen sound hebben.

Toch zijn we ook wel trots op deze nummers en daarom wil ik ook het nummer "Released" jullie niet onthouden:)

Het nummer staat hier:

www.myspace.com/hadrianswall3

en hier

http://hadrianswall.hyves.nl


Ik ben er benieuwd wat jullie er van vinden!

Groeten Ricardo


(EDIT: crap verkeerde topic. Kan iemand hem verplaatsen naar sounds? Sorry!)

HvV
9 juli 2009, 21:18
Smaken verschillen, maar persoonlijk vindt ik dit het beste nummer.. Mooi dat gemute gitaargeluid in het begin. Beetje meer agressie in het spel bij iedereen en wat mij betreft een helemaal ok nummer. Weleens gedacht om met een slide te gaan spelen? Volgens mij zou dat hier en daar best wel in jullie muziek passen. Maar klinkt zowiezo lekker hoor.

Riky
10 juli 2009, 03:17
Thanks! Spanning voor het opnemen is idd bij elk nummer goed te horen ook bij deze. Het is ook niet dat we dit nummer en de andere niks vinden we zijn alleen nu wel samen na het maken van deze demo op een eigen style gekomen. Een eenheid. En dat is erg tof als band zijnde.

Thanke voor je leuke commentaar! Er leuk om te horen!




Meer mensen op of aanmerkingen?

glennshred
10 juli 2009, 12:14
Voor mij is dit ook het beste nummer dat ik al gehoord heb..

Ten éérste als je de akoestiek hoort van de ruimte waar de instrumenten
zijn in opgenomen, vind ik top gedaan!

Bij jullie andere nummers is dit ook aanwezig maar dit nummer vind ik
het beste, knappe balans, een pittig nummer waar je de agressie hoort
tevoorschijn komen, alle muzikanten zijn heel goed afgesteld op elkaar.

Die spanning voor het opnemen is zeker een positief punt..

Toch jullie zijn goed bezig, al jullie nummers zijn knap om te horen :cooler:

meul
10 juli 2009, 23:42
Hey Ricky,

ik vind persoonlijk het eerste nummer het mooist. maar dit komt omdat dit het meest in mijn straatje zit. ik vind de productie alleen een beetje muffig en dun.
maar overall ik denk dat jullie leuk op weg zijn

Riky
11 juli 2009, 11:45
bedankt!

Ja het klinkt allemaal niet top. We hebben alles helemaal zelf opgenomen met wat hulp van een vriend. We hadden dit ook nog nooit eerder gedaan en hadden er ook niet het beste materiaal voor. Wel leuke ervaring overigens.

Glennshred jij ook bedankt voor het leuke commentaar! Altijd leuk om te horen!

DTmaster
12 juli 2009, 13:44
niet slecht ga zo door!!! de zang kan nog wel wat beter maar drummen en zingen te gelijk is ook een lastige combi, waarom geen zanger erbij of willen jullie echt als een trio bezetting doorgaan.