PDA

View Full Version : Signatures - nieuwe regels?



Mr.Bluesbreaker
8 juli 2009, 23:20
Ik probeerde zonet mijn signature te updaten, zie ik de melding dat ik geen
[URL] meer mag gebruiken. Ik heb er echter wel 2 in staan nu, mag je niet meer naar (je eigen) sites linken?

pimmetje
8 juli 2009, 23:55
Er wordt idd wat geknutseld aan wat er wel en niet mag in de sig.
Dat zal zoals 't er nu uitziet wel iets beperkter zijn, maar de kaalheid van nu is ook deels doordat dat projectje nog loopt... under construction...

Even geduld dus.

HaroldA
9 juli 2009, 00:45
Inderdaad! Same here... Maar ff niet updaten dus! ;)


1. Your signature cannot be longer than 400 characters including BB code markup.
2. Your signature contains too many lines and must be shortened. You may only have up to 4 line(s). Long text may have been implicitly wrapped, causing it to be counted as multiple lines.
3. BB code b is not allowed.
4. BB code url is not allowed.
5. BB code center is not allowed.
6. BB code size is not allowed.
7. BB code color is not allowed.
8. BB code u is not allowed.
9. BB code font is not allowed.

Mr.Bluesbreaker
9 juli 2009, 01:01
Ok, geen probleem. Probeer volgende week wel weer ff.

HaroldA
9 juli 2009, 14:23
Ok, geen probleem. Probeer volgende week wel weer ff.

Zie mijn 'new style' signature...

Wat wel mag:

Kleur
4 regels tekst (lange regels worden dubbel geteld en lege regels tellen ook)
400 karakters
Links
Quotes
Smileys


De rest mag niet...

pimmetje
9 juli 2009, 14:28
Kijk aan... toch genoeg leuks voor iedereen om de sig mee vorm te geven, toch?
En ik gok dat 't de leesbaarheid van een goed aantal onderwerpen wel ten goede zal komen....

HaroldA
9 juli 2009, 14:32
Kijk aan... toch genoeg leuks voor iedereen om de sig mee vorm te geven, toch?
En ik gok dat 't de leesbaarheid van een goed aantal onderwerpen wel ten goede zal komen....

Het was even wennen, maar ik kan me er wel in schikken... 4 regels is misschien wel net wat aan de krappe kant als we wat meer optredens hebben ;)

Liquid_Metal
9 juli 2009, 23:38
Erg prettig. Sommige mensen hebben zo'n lange of schreeuwerige signature dat het de pagina veel voller maakt dan nodig en afleidt van het lezen.

HaroldA
9 juli 2009, 23:40
Erg prettig. Sommige mensen hebben zo'n lange of schreeuwerige signature dat het de pagina veel voller maakt dan nodig en afleidt van het lezen.

Pas dan je eigen sig ook eens aan! ;)

Liquid_Metal
10 juli 2009, 00:06
Pas dan je eigen sig ook eens aan! ;)

Ook wel een beetje te lang hè. Ok is goed, ik maak 'm korter :).

Henri H
18 juli 2009, 01:14
Ik laat de mijne nog wel even staan tot 11 september. ;) :soinnocent:

bat
18 juli 2009, 14:58
't Ligt misschien aan mij, maar als je een bericht wijzigt nadat je het geplaatst hebt, kun je blijkbaar ook lang niet alles meer met de lettertypes. Je kunt bijvoorbeeld geen kleiner lettertype meer gebruiken.

Daarnaast: ik zou het netter vinden wanneer de signatures standaard één formaat kleiner zouden zijn dan het standaard bericht lettertype. Nu lijkt het vrij vaak net alsof het bij het bericht hoort (of lees ik een gedeelte van het bericht niet in de veronderstelling dat het een onderschrift is als iemand toevallig een lijn in zijn post gebruikt)

HaroldA
18 juli 2009, 18:53
't Ligt misschien aan mij, maar als je een bericht wijzigt nadat je het geplaatst hebt, kun je blijkbaar ook lang niet alles meer met de lettertypes. Je kunt bijvoorbeeld geen kleiner lettertype meer gebruiken.

Gewoon naar 'advanced' gaan, daar kan alles wel gewoon (ook preview).


Daarnaast: ik zou het netter vinden wanneer de signatures standaard één formaat kleiner zouden zijn dan het standaard bericht lettertype. Nu lijkt het vrij vaak net alsof het bij het bericht hoort (of lees ik een gedeelte van het bericht niet in de veronderstelling dat het een onderschrift is als iemand toevallig een lijn in zijn post gebruikt)

Juist! Helemaal mee eens!

Tim..
18 juli 2009, 21:07
Daarnaast: ik zou het netter vinden wanneer de signatures standaard één formaat kleiner zouden zijn dan het standaard bericht lettertype. Nu lijkt het vrij vaak net alsof het bij het bericht hoort (of lees ik een gedeelte van het bericht niet in de veronderstelling dat het een onderschrift is als iemand toevallig een lijn in zijn post gebruikt)

Daar sluit ik me bij aan!

bert k
18 juli 2009, 21:25
@Bat en Tim: Dan zou ik zeker met je eigen sig beginnen. Nu wordt dat verzoek wel een beetje sneu...

HaroldA
18 juli 2009, 21:28
@Bat en Tim: Dan zou ik zeker met je eigen sig beginnen. Nu wordt dat verzoek wel een beetje sneu...

Ehm, wij stervelingen mogen geen lettergrootte meer kiezen!

(eigenlijk zou dat ook voor mods moeten gelden:soinnocent:)

bert k
18 juli 2009, 22:29
Helemaal nie? In je sig? Hold on, ga ik checken.

HaroldA
18 juli 2009, 22:38
Helemaal nie? In je sig? Hold on, ga ik checken.

Nope... Geen tekst stijlen (bold, italic, etc) en geen grootte meer. Op zich perfect, alleen zou de vaste grootte 1 stapje kleiner moeten zijn dan de standaard tekst.

Zie ook mijn eigen quote:


Zie mijn 'new style' signature...

Wat wel mag:

Kleur
4 regels tekst (lange regels worden dubbel geteld en lege regels tellen ook)
400 karakters
Links
Quotes
Smileys


De rest mag niet...

bat
20 juli 2009, 20:49
@Bat en Tim: Dan zou ik zeker met je eigen sig beginnen. Nu wordt dat verzoek wel een beetje sneu...


Ehm, wij stervelingen mogen geen lettergrootte meer kiezen!
dusss...

Begrip je mijn ergernis dat toen ik het FNARK grapje weg wilde halen, ik meteen mijn onderschrift niet meer in de door mij gewenste vorm kon gieten?

Tim..
20 juli 2009, 22:55
@Bat en Tim: Dan zou ik zeker met je eigen sig beginnen. Nu wordt dat verzoek wel een beetje sneu...

En weet je wat ik sneu vind..?:mad:

Nee geintje, maar wij kunnen dat inderdaad helemaal niet, vandaar;)
Dan houd ik het verlopig bij een lichte grijstint (A)

Mitch
21 juli 2009, 13:41
Ik begrijp de verwijten wel, maar ze zijn onterecht. Sowieso is "forumbeheerders" een fout door zijn meervoud, er is er namelijk maar één die wat kan doen en dat is de admin. We kunnen he tslechts doorgeven. Hoe snel er dan wat verandert ligt niet aan ons.

EDIT: als het goed is is de kleinere tekengrootte nu het standaardformaat voor sigs.

bat
23 juli 2009, 23:56
Naar mijn smaak zou ie nog wel eentje kleiner kunnen...