PDA

View Full Version : Hngdwml :d!



zeiler
8 juli 2009, 18:08
een flinke bugget overschrijding en een geplunderde bankrekening later (bah)...
maar ik heb nu wel een heerlijke strat :D! Speelt heerlijk, en qua geluid... tjah, precies wat je van en strat mag verwachten :D!

owh jah, het is dus een Standard Fender strat :D!

foto'tje :D!

http://94.100.113.42/641950001-642000000/641992201-641992300/641992207_6_tohP.jpeg

ik ga weer spelen :D!

koentjo
8 juli 2009, 18:10
een flinke bugget overschrijding en een geplunderde bankrekening later (bah)...
maar ik heb nu wel een heerlijke strat :D! Speelt heerlijk, en qua geluid... tjah, precies wat je van en strat mag verwachten :D!

owh jah, het is dus een Standard Fender strat :D!

foto'tje :D!

http://94.100.113.42/641950001-642000000/641992201-641992300/641992207_6_tohP.jpeg

ik ga weer spelen :D!

wel even de sticker er af halen ;)

mooi spul, zit ik eigenlijk ook wel op te kwijlen.

Thijssie06
8 juli 2009, 18:14
:rockon: :soinnocent: :crazyhappy:;) Nice hoor

DeiDRagonas
8 juli 2009, 18:14
Ah hngdwml d: juist... Nou, gflecteerd dan mr, imho n erg mje nwe gtr. hplijk hb j er vl plzr aan!! e.a. zal vst vr vrbtring vtbrr zijn, mss nwe pups oid, maar vrdr mi hrr..



Ohja.. afkortingen zijn kut man..

Martijn-w
8 juli 2009, 18:24
Happy new guitar day with my Leo (Fender).

Maar inderdaad, dat hngd vind ik wel mooi geweest.

kevervolks
8 juli 2009, 18:25
Iedereen gebruikt hier de afkorting hngd, dus wat zit je nou te zeuren....zijn taalgebruik is in het bericht zelf toch gewoon normaal?

Gefeliciteerd met je gitaar! Ik hou van sunburst's :cheerup:

zeiler
8 juli 2009, 18:59
wel even de sticker er af halen ;)

mooi spul, zit ik eigenlijk ook wel op te kwijlen.

jah, heel gaaf, en die sticker gaat nog ff :D! dacht meteen even een foto maken als hij
uit de koffer komt!


:rockon: :soinnocent: :crazyhappy:;) Nice hoor

bedankt!


Happy new guitar day with my Leo (Fender).

Maar inderdaad, dat hngd vind ik wel mooi geweest.

ik dacht nog origineel te zijn... :(!

het stond eigenlijk voor Happy New Guitar Day Without Money Left :ok: !!!

IK haat dat msn afkortingen gedoe, maar dacht voor een topictitel, maar in dat geval pas ik hem wel even aan (a)...

maar wow zeg, het speelt heerlijk, als een zonnetje, zeker een upgrade van mijn S2 naar dit!!!

Martijn-w
8 juli 2009, 19:00
Ik verzon ook maar wat ter plekke :D

DeiDRagonas
8 juli 2009, 19:02
het stond eigenlijk voor Happy New Guitar Day Without Money Left :ok: !!!

Dikke lol..
Kijk, DAT vind ik dan wel weer een goeie grap.
"without any money left"??

R.

zeiler
8 juli 2009, 19:13
Dikke lol..
Kijk, DAT vind ik dan wel weer een goeie grap.
"without any money left"??

R.

tjah... Ik wilde eigenlijk kijken naar een Blade VIntage '57. Maar die had ook push push pods enzo... En dat, tjah, lag gewoon niet zo lekker. Denk dat je prijs/kwaliteit misschien beter af bent maarjah. Toen zei de verkoper van: een HIghway one is rond diezelfde prijs :)... Maar dat vond ik niet wat...

Toen heel bedenkelijk, tjah :). Je kan ook kijken naar bijv. deze standard strat :D! Ik speelde wat, hij wat en ik was weg :)! Heerlijk, lekkere hals, heerlijke sound :D! en zo kwam het dat het dagje met wat spulletjes zo een 400 euro duurder werd dan geplanned, maar het is het meer dan waard :D!!!

@ Martijn, wel een goed alternatief die van jou! haha :D!

macwilliams
8 juli 2009, 19:38
gflctrd mt j n nkp

zeiler
8 juli 2009, 19:53
gflctrd mt j n nkp

dat gefeliciteerd kan ik eruit halen, maarjeh... j n nkp? :$!

macwilliams
8 juli 2009, 19:57
Met je nieuwe aankoop;)

zeiler
8 juli 2009, 20:10
Met je nieuwe aankoop;)

ah :D da's waar ook, dom van me ;)! als eerder gezegd, ik vat ook nix van dat msn gedoe, en ben nog wel < 18 (over 2 dagen niet meer :()...

bedankt in ieder geval :P!

vulvasonic
8 juli 2009, 20:16
Altijd mooi, een strat!
En dat je er maar flink wat uren op moge maken!!! :strat:

richwoodplayer
8 juli 2009, 20:19
een beetje een kado voor je eigen verjaardag dus?:D
gefeliciteerd!:cheerup:

zeiler
8 juli 2009, 20:31
een beetje een kado voor je eigen verjaardag dus?:D
gefeliciteerd!:cheerup:


nou, eigenlijk voor mijn vwo diploma, haha :D! en dat ik vrjidag jarig ben komt er wel bij op natuurlijk, haha :D!

bedankt iig!!!

hezz
8 juli 2009, 23:38
Gefeliciteerd man! Ik weet dat je al een lange tijd een nieuwe Strat wou, heb je 'em eindelijk te pakken :)

Jay75
8 juli 2009, 23:46
Gefeliciteerd, niks is fijner dan gewoon wel de gitaar kopen die je helemaal wilt hebben toch!
Goede keuze dus :) SPEEL ZE!

undertaker321
9 juli 2009, 02:32
gefeliciteerd.

vergeet haar niet in je sig te plaatsen

JimiDylan
9 juli 2009, 05:41
tjah... Ik wilde eigenlijk kijken naar een Blade VIntage '57. Maar die had ook push push pods enzo... En dat, tjah, lag gewoon niet zo lekker. Denk dat je prijs/kwaliteit misschien beter af bent maarjah. Toen zei de verkoper van: een HIghway one is rond diezelfde prijs :)... Maar dat vond ik niet wat...

Toen heel bedenkelijk, tjah :). Je kan ook kijken naar bijv. deze standard strat :D! Ik speelde wat, hij wat en ik was weg :)! Heerlijk, lekkere hals, heerlijke sound :D! en zo kwam het dat het dagje met wat spulletjes zo een 400 euro duurder werd dan geplanned, maar het is het meer dan waard :D!!!

@ Martijn, wel een goed alternatief die van jou! haha :D!

Ik had eerder het idee dat DeiDragonas het over je grammatica had, in plaats van dat hij het over je gitaar had.

DeiDRagonas
9 juli 2009, 05:47
Maar toch leuk dat ie ff wat over zn aankoop verteld.. ja toch?

Ik heb de Blades ook geprobeert btw. Viel me op dat er veel verschil zit tussen de goedkopere en dure. Duur is direct heel goed en goedkoop direct mega brak.

Uiteindelijk ben ik met een Classsic Player 60's naar huis gegaan. Heb haar nu twee maand, maar nog geen seconde spijt van gehad.

R.

JimiDylan
9 juli 2009, 05:57
Maar toch leuk dat ie ff wat over zn aankoop verteld.. ja toch?

Ik heb de Blades ook geprobeert btw. Viel me op dat er veel verschil zit tussen de goedkopere en dure. Duur is direct heel goed en goedkoop direct mega brak.

Uiteindelijk ben ik met een Classsic Player 60's naar huis gegaan. Heb haar nu twee maand, maar nog geen seconde spijt van gehad.

R.
Hehe, inderdaad niks mis mee hoor! Maar leuk om te zien hoe taal zo langs elkaar af kan lopen :P

Anyway, dat over die Blades hoor ik van meer mensen. Kan me nog zo'n transparant paarse fat strat herinneren met goude hardware. Die was toch ook van hun?

JeroenSchaaf
9 juli 2009, 08:26
Hehe, inderdaad niks mis mee hoor! Maar leuk om te zien hoe taal zo langs elkaar af kan lopen :P

Anyway, dat over die Blades hoor ik van meer mensen. Kan me nog zo'n transparant paarse fat strat herinneren met goude hardware. Die was toch ook van hun?

Ja die is ook van hun de Rh4! geweldig ding, toen ik mijn Peer Dellen ging kopen had ik de keuze uit 2 gitaren, de peer en de Blade! Heb toen de Peer gekocht omdat die net wat fijner was. En omdat ik altijd nog een Blade kan kopen.

Gefeliciteerd met je nieuwe gitaar!

zeiler
9 juli 2009, 09:34
gefeliciteerd.

vergeet haar niet in je sig te plaatsen

bedankt, en verdraaid! dat moet ook nog inderdaad!


Gefeliciteerd, niks is fijner dan gewoon wel de gitaar kopen die je helemaal wilt hebben toch!
Goede keuze dus :) SPEEL ZE!

jah, 't is wel wat waard, en gas is ook meteen gestild :)!


Ik had eerder het idee dat DeiDragonas het over je grammatica had, in plaats van dat hij het over je gitaar had.

Oeps, sorry :)! Ja, opzich wel, maar dacht "hij zet er een vraagteken achter dus..."
Maarjah, now you know the story :p!


Ja die is ook van hun de Rh4! geweldig ding, toen ik mijn Peer Dellen ging kopen had ik de keuze uit 2 gitaren, de peer en de Blade! Heb toen de Peer gekocht omdat die net wat fijner was. En omdat ik altijd nog een Blade kan kopen.

Gefeliciteerd met je nieuwe gitaar!

Bedankt, en inderdaad, die RH4's zijn ook wel mooi, hadden ze hier dan niet staan maarjah :). Zijn ook meer superstrats...

wat dat betreft merk ik wel dat de pups van mijn oude swing veel meer output hebben en dat ik daar lekkerder powerchords op kan spelen (meer stevig), ook humbucker enzo natuurlijk, terwijl die fender hem er dik uitslaat wat akoorden en bluesy soleren enzo betreft :D!

nee! Heel dik tevreden, kom er overigens wel achter dat de E en de A snaar een klein beetje buzz hebben als ik fret 1-3 indruk (in de winkel heb ik dat niet gehoord, maar in de stilte van thuis merk ik 't wel --> net iets te vervelend :o). Nog ff mams ofzo overhalen ff terug te gaan zodat ze 'm ff iets op kunnen draaien in de winkel, is echt nog geen halve millimeter denk ik :(...