PDA

View Full Version : Andere speaker in Fender Frontman



Arthis
8 juli 2009, 09:19
Ik heb nu dus een FEnder Frontman reverb amp. Ik heb hem eens open gehaald en zie hoe makkelijk je een andere speaker er in zou kunnen zetten. NU zag ik op internet http://www.marktplaats.nl/. Zou het verschil maken met mijn huidige geluid? en past het wel in mijn Frontman?

Alvast bedankt :soul:

macwilliams
8 juli 2009, 09:24
Dat linkje is niks

almarvk
8 juli 2009, 10:12
Bij zo'n versterker vind ik persoonlijk dat het weggegooid geld is. Een nieuwe speaker erin hangen kan zonder problemen, maar de mate van verbetering is voor zo'n versterker zo weinig dat je beter kan investeren in een goede versterker ipv een frontman....

Arthis
8 juli 2009, 10:32
Dat is raar. De link van de advertentie is gewoon marktplaats.nl :(

Nouja advertentienmmr is iig: 261186249. Kan je daar op zoeken en dan ben je direct bij de advertentie

macwilliams
8 juli 2009, 10:36
€90,- voor die speaker?
Volgens mij overpriced

koen=)
8 juli 2009, 14:57
ik zou het niet doen dat is heel duur v oor een fender speaker dan kun je beter een celestion of eminence kopen maar of je amp daar echt beter van wordt?

koen:jam:

pimmetje
9 juli 2009, 10:46
Welke Frontman Reverb heb je?
Als je de 15R of 25R hebt, past de speaker niet. Die hebben een 8" / 10" speaker en die in de advertentie is een 12" speaker.

Sowieso is de prijs idd niet aantrekkelijk en ALS ik al een speakerwissel zou doen, zou ik niet deze ruil doen. Ik denk niet dat hiermee veel winst in het geluid te behalen is.