PDA

View Full Version : Gitarist zoekt bandleden Zoetermeer



Motorbreath
7 juli 2009, 22:45
Ik ben op zoek naar bandleden om een bandje mee te starten.
Ben 19 jaar en woon in Zoetermeer.
Ik speel nu ongeveer 2,5 jaar gitaar, voornamelijk rhytm (kan wel wat solo's spelen van bijvoorbeeld Master of Puppets, Nothing Else Matters, One, Ignition van Trivium en nog wat andere maar moet er nog wat mee oefenen).
Heb ook een keer in een bandje gezeten, maar die is na die ene keer al uit elkaar gevallen.
De muziek die ik zou willen gaan spelen zou thrash en death metal zijn (bijvoorbeeld Metallica, Megadeth, Cannibal Corpse, Dethklok, Trivium en Slayer), maar zou ook wel zelf nummers willen gaan schrijven.

Motorbreath
19 augustus 2009, 23:26
Even het topic wat omhoog zetten ;)
Ben nog steeds op zoek naar mensen om een band te starten.
Wil er nog even bij zetten dat ik graag veel wil gaan oefenen en zoveel mogelijk optreden, maar vind het plezier het belangrijkst.

Ik zoek:
- zanger (in de stijl van metallica of trivium) of een grunter (in de stijl van george fisher uit cannibal corpse)
- drummer
- gitarist
- bassist

Motorbreath
21 augustus 2009, 16:36
Ik heb al een andere gitarist gevonden, waarschijnlijk komt de oefenruimte in Leidschendam.
Zoek nu dus nog:
- Zanger of grunter
- Bassist
- Drummer

Dus als je (of iemand die je kent) interesse hebt kun je hier reageren of een pm sturen.

Motorbreath
7 oktober 2009, 23:32
Ben nog steeds op zoek...
(staat gelijk weer ff bovenaan :P )

Justinschut
13 oktober 2009, 17:12
ik zoek voor een bestaande band nog een 2e gitarist, of vind je dat nix ? ;)

Motorbreath
15 oktober 2009, 19:06
ik zoek voor een bestaande band nog een 2e gitarist, of vind je dat nix ? ;)

Ja het lijkt me wel leuk, maar denk dat het verstandiger is om me eerst te richten op mijn eigen band. Hou namelijk helemaal niet van half werk, en denk dat dat wel gaat gebeuren als ik in 2 bands tegelijk ga spelen (wegens tijdgebrek).
Maar bedankt voor het aanbod. ;)