PDA

View Full Version : Moi new Rock 'n guitarwebsite



Jopie
27 maart 2003, 18:03
Kijk maar es even en meld even of je hem cool , vet , bruut , walgelijk , slecht , onacceptabel , onorthodox vind. Thema = gitaar en Classic Rock

Jopie
27 maart 2003, 18:04
Hehe o ja de Url = http://leksrocksite.cjb.net

delphiro
28 maart 2003, 09:44
layout: slecht tot walgelijk
inhoud: vet cool

de kop is zo groot dat ik moet scrollen om 'm te zien, de tekst (rechtsonder) is ook zo groot dat ik moet scrollen en de knoppen vind ik ook erg groot en niet echt mooi maar dat is een kwestie van smaak :smile:

De inhoud is wel leuk (haha de Irak opmerking scoort positieve punten :smile: ) zeker voor de beginnende gitarist.

Ik zal maar niet vragen hoe je de website hebt gemaakt (ik zie nogal duidelijke Javascript MM_functies :wink: ) maar als de layout wordt verbeterd is het een leuke site .

Barret Wallace
28 maart 2003, 15:26
Coole site hoor alleen denk ik dat je beter met frames kan werken dat is makkelijker voor als je terug wil naar de hoofdpagina en het is wat overzichtelijker (vind ik dan)

Dirk_Hendrik
28 maart 2003, 16:06
Niet echt gecharmeerd. Sorry. Ik wordt direct gevraagd een plugin te downloaden en daar ik daar (zoals altijd) nee op zeg heb ik nu in mijn taakbalk 2 browwsers die zelfs met ctrl-alt-del niet af te schieten zijn. Verder geloof ik niet dat van wat ik zo snel zag er iets is wat niet in gewone "platte" HTML geschreven kan worden. Is nog sneller ook. Sorry voor de negatieve kritieken.

Sjakie
28 maart 2003, 17:42
Die Gator plugin is er echt te veel aan voor mij. Heb je site direct weer dicht geklikt.
Is niet echt goed voor je statistieken.

Jopie
28 maart 2003, 18:26
Tsja door mijn beperkte kennis van html is de website qua lay-out gewoon zeer slecht. Maar die plug-in en pop-up schermen heb ik echt niet zelf aangevraagd ik ben dan ook verbaasd dat ze steeds weer opdoemen weet iemand hoe ik dit wegkrijg!

Barret Wallace
28 maart 2003, 18:41
Hmm ik had er geen last van

Mithrandir
28 maart 2003, 20:17
vormgeving is idd niet van het hoogste niveau, maar nog best redelijk, ik heb VEEEEEEEL slechtere sites gezien. Inhoud is best leuk.

Wat Barret zegt, frames gebruiken of iig het hoofdmenu terug laten komen als je naar een ander deel van de site gaat, zodat het voor de bezoeker wat overzichtelijker en makkelijker te navigeren is.
En bij een resolutie van 1600*1200 krijg ik gewoon alles te zien hoor :smile:, maar dat is eigenlijk niet goed, bij 800*600 zou het meeste al zichtbaar moeten zijn.

En die pop-ups en plug-ins liggen aan je hostprovider, dat is natuurlijk zo'n gratis hostprovider en die willen op een andere manier geld verdienen. Maar daar kun jij weinig aan doen.

delphiro
29 maart 2003, 09:29
neeee, geen frames gebruiken!

dat is de basis voor een brakke en niet compatible site.. wat makkelijker is is om je menu als php bestand mee te nemen of gewoon knippen / plakken.

Frames is echt bagger en wordt ook afgeraden door het html wereldconsortium W3C. Gewoon goed tabellen gebruiken en het menu telkens herhalen of als php bestand uit een functie trekken (doe ik nu ook en is erg handig)

delphiro
29 maart 2003, 09:30
oh ja, en die pop-up troep en andere dingen ben je zo kwijt als je van die irritante Internet Explorer afstapt. Gewoon opera of Mozilla gebruiken en aanvinken dat je geen pop-up en andere ellende wilt zien.. Ideaal!