PDA

View Full Version : Eventjes voorstellen + een klein vraagje!



Reubesop
7 juli 2009, 03:10
Hallo, ik ben Sander uit een klein dorpje in Limburg. Ik speel sinds driekwart-jaar weer gitaar na een pauze van een kleine 4 jaar. Voorheen kwam ik eigenlijk niet veel verder dan Smells like teen spirit op mijn akoestische gitaar, al gaat het steeds beter!

Ik hou voornamelijk van progressieve metal, mijn favoriete bands zijn momenteel Tool en Mastodon, maar ook Pearl Jam komt regelmatig langs in mijn mediaplayer.

Wat betreft de vraag, ik heb een vraag over een BC Rich NJ Mockingbird die ik recent heb aangeschaft, een kleine samenvatting: Gitaar aangekomen met enorme fretbuzz, teruggestuurd naar MusicStore, teruggekregen met onverminderde fretbuzz, zojuist gebeld en ze komen hem weer ophalen.

Nu vraag ik me af waar ik ergens op dit forum met zo'n probleem terecht kan aangezien ik er een aantal vraagtekens bij plaats.

Harry
7 juli 2009, 10:12
allereerst welkom!
Hoewel de Musicstore als betrouwbaar bekend staat is het toch een postorderbedrijf. Je betaalt minder, maar je mag dan ook niet de service verwachten die je bij een winkel face to face wel zou moeten krijgen.