PDA

View Full Version : Bouwproject



Coolcat
7 juli 2009, 00:09
Volgende maand begin ik aan een bouwprojectje, misschien dat er wel enkele mensen geinteresseerd zijn in een bouwverslag. Daarom zal ik hier een topic openen met de progress. Er zijn al enkele voorbereidingen gebeurd aan de build, maar deze zal pas echt van start gaan na twee weekjes frankrijk :) .

Hier is alvast een sneak preview.
http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/V/IMG_0178_6.jpg

De meesten weten toch al wat het is ;)

Mvg,

René`
7 juli 2009, 09:49
Sorrie, ik heb nog niet helemaal door wat het is.
Ik gok een versterker, maar in ieder geval veel succes! :)
Ga je in dit topic verder na je vakantie?

Coolcat
7 juli 2009, 12:19
Jep, dit wordt het topic.

Een iets duidelijkere foto dan :)

http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/V/IMG_0167_8.jpg

Coolcat
7 juli 2009, 14:33
Nog eventjes wat vooruitgang.

Het begint toch al op iets te lijken :)

http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/V/DSC01502_8.jpg

Negative K3 fan
7 juli 2009, 21:18
alweer die inputs...

Coolcat
7 juli 2009, 21:45
Wat is er mis met de inputs (buiten dat ze wat scheef staan en ik niet denk dat ik een high en low-input nodig had per kanaal) ? :???:

caliban
7 juli 2009, 22:03
Hij ziet liever inputs met chromé randjes aan

Coolcat
7 juli 2009, 22:17
Aah, excuses daarvoor :P Deze waren de eersten die ik vond:)

Negative K3 fan
7 juli 2009, 23:05
ze ogen wel erg goedkoop IMO, die dingen ken ik alleen van Marshall MGs. Ik vind zelf de neutriks met chromen randje en rood/bruin plastic ring er stijlvol uitzien.

Coolcat
7 juli 2009, 23:23
Die zitten toch wel op redelijk veel amps hoor als ik me niet vergis. Heb gewoon het voorbeeld van de vox heritage genomen.

Farether
7 juli 2009, 23:56
mijn oude ibanez oefenamp heeft ze ook.. ;) :P

Coolcat
6 augustus 2009, 20:47
Ok, na een iets langere tijd van stilte is er wat vooruitgang bij de amp. Het gaat allemaal wat trager dan voorzien, omdat mijn vakantiejob iets vermoeiender dan gepland blijkt te zijn. (vroege shift, opstaan om 4.45h, werken tot 13h)

Het chassis is praktisch af, er moeten nog enkel de drie fuses en een schakelaar in. Ik moet ook nog bouten vinden om de PT op zijn plaats te houden.

Enkele foto's. (ja het gat voor de PT is scheef, maar hij past en niemand ziet het :))

http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/V/IMG_3308_8.jpg
http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/V/IMG_3310_8.jpg
http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/V/IMG_3311_8.jpg

Mvg,

driftkop
6 augustus 2009, 21:20
Knap hoor, en succes met het vervolg!

Coolcat
14 augustus 2009, 23:42
Vandaag was mijn laatste werkdag, wohoo. Nu kan ik weer meer aan de amp werken. Gisteren ben ik begonnen met de eerste bekabeling. (heaters enzo).
Het lege gat is intussen ook opgevuld door de redelijk zware PT.

http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/AC/DSC01546_8.jpg

Mvg

matto
15 augustus 2009, 10:15
Ik zou wel rubber doorvoertules plaatsen voor de draden, of komt dat nog?

Coolcat
15 augustus 2009, 13:17
Wel, momenteel zitten veel draden door de gaten gestoken om ze gewoon uit de weg te houden, maar rond de definitieve draden zitten twee lagen krimpkous om ze te verstevigen. Wanneer ik iets in de gaten zelf zou steken, worden ze snel veel te klein.

Coolcat
15 augustus 2009, 14:42
Net effe mijn boss DC2 Dimension C afgewerkt. Chorus heaven! :supercool:

http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/C/DSC01551_8.jpg

matto
16 augustus 2009, 09:29
Wel, momenteel zitten veel draden door de gaten gestoken om ze gewoon uit de weg te houden, maar rond de definitieve draden zitten twee lagen krimpkous om ze te verstevigen. Wanneer ik iets in de gaten zelf zou steken, worden ze snel veel te klein.

Ik zou er dan toch voor kiezen om de gaten wat groter te boren en er doorvoertules in te plaatsen.
Door trillingen in het chassis zal ook de krimpkous ommanteling door kunnen schuren en voor vervelende storingen gaan zorgen.
Nu is het maar even werk, eenmaal afgebouwd is het een zeer lastige klus.

nico verduin
16 augustus 2009, 09:36
Ik zou er dan toch voor kiezen om de gaten wat groter te boren en er doorvoertules in te plaatsen.
Door trillingen in het chassis zal ook de krimpkous ommanteling door kunnen schuren en voor vervelende storingen gaan zorgen.
Nu is het maar even werk, eenmaal afgebouwd is het een zeer lastige klus.helemaal mee eens....

Coolcat
16 augustus 2009, 11:44
Dan zal ik me daar maar eens mee bezighouden..

guitaraddict
16 augustus 2009, 13:01
+ 1 w.b. de doorvoertule ! Veiligheid is zeer belangrijk in een buizenamp.

Even over je Dimension C , zeer interessant project, daar wil ik me ook nog eens aan wagen. Welke layout heb je gebruikt en waar heb je de ic's gekocht ?

En heb je een clip , ik zou graag eens horen hoe het klinkt ,

Alf

Coolcat
16 augustus 2009, 14:54
Ik zal een aparte thread openen voor de DC2, met alle info die ik heb over de bouw.

EDIT: Link (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=126172)

guitaraddict
16 augustus 2009, 19:59
Bedankt Coolcat voor al de info ! Ik ken de site van Topopiccione maar wist niet zeker of het die versie was.

De clip klinkt helemaal niet slecht het geeft een behoorlijk goede indruk hoe het effect klinkt.

Kun jij misschien nog beschrijven wat voor jouw gevoel het verschil is met een chorus. Is er geen lfo ( golf ) die door de delay loopt ?

Bedankt vast voor de uitgebreide uitleg

gr Alf

Coolcat
16 augustus 2009, 22:05
Hoe bedoel je het verschil met een chorus? Dit is toch een chorus.. Voor zover ik hem kan vergelijken met mijn CE5 is dit ding wel een pak beter. De DC2 klinkt gewoon veel overtuigender en dikker/dieper.

guitaraddict
17 augustus 2009, 16:55
Er blijkt toch wel sprake te zijn van een lfo,zelfs meerdere delaylines: ik heb een uitgebreide uitleg gevonden:

voor geinteresseerden: http://www.eventidestompboxes.com/forummedia/PATCHES/Orville/ProFXalgorithms/Roland%20Dimension%20C.doc

Alf

Coolcat
17 augustus 2009, 21:44
Ik heb ter verduidelijking even een foto gepost in de andere thread, gelieve de discussie over de dc2 wel daar verder te gaan, want we zouden bijna vergeten dat dit het topic over mijn vox amp is :) .

Klik (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=2121985#post2121985)

beus
17 augustus 2009, 22:20
ja over je vox gesproken: wat voor functie krijgen de knoppen en schakelaars?

Aart

Coolcat
17 augustus 2009, 23:50
Wel, de knoppen van het bovenpaneel (beginnend bij de jacks):
EF86 channel gain, EF86 triode/pentode switch, bass shift switch, brilliance switch (schakelaar die de brightcap kiest uit 3 standen, geen pot dus);
AC30 topboost channel gain, AC30 bass, AC30 treble; main tone cut, master volume

Op de achterkant zijn er dan nog twee schakelaars:

Vintage/modern smoothing van de B+ lijn, warm/hot bias selectie (meer of minder headroom)

beus
18 augustus 2009, 20:07
eentje ala de HW serie dus. ga je ook de parallele triode gebruiken in het topboost kanaal of hou je het meer orgineel?

wordt het een top of een combo? in het laatste geval (en anders ook) zou ik zeker proberen of je de EF86 buis niet op een of andere manier verend kan ophangen want die worden snel microfonisch bij gebruik op enig volume.

Aart

Coolcat
18 augustus 2009, 21:20
Wel, normaal gezien ging ik voor een ac30cc als eindtrap en opties, maar heb dan gekozen om de preamp van een HW heritage te nemen.

Het wordt een top, voor gebruik met mijn vox cabje.

http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/Gear/DSC01277_8.jpg

Ik vind een top+cab handiger. Het cab is wel lomp, maar valt op gebied van gewicht nog goed mee. De top zal toch wel naar de 20kg toe gaan wanneer hij af is.

guitaraddict
20 augustus 2009, 10:51
Als je een top gaat maken zou ik geen omgekeerde versie maken ( zoals een fender) maar zeker de buizen rechtop zetten om de nodige convectie te krijgen want de buizen kunnen in een Vox boven de 200 graden komen.

Misschien is dit overbodig want was je dit al van plan .


Alf

Coolcat
20 augustus 2009, 17:05
Ja inderdaad, was van plan om een head van vox gewoon na te bouwen. Is volgens mij ook het veiligst, want dan staat hij altijd recht. Ik vind het eigenlijk raar dat ze die buizen vaak ondersteboven steken. (naja, plaats winnen zeker)

Coolcat
20 augustus 2009, 23:07
Ik was nog even bezig met het wiren van de PT daajuist, toen ik me afvroeg wat ik moet doen met een kabel. Het gaat om de middelste tap van de heater coil. Die heeft volgende taps: 0V - 3.15V - 6.3V . De middelste tap heb ik niet nodig, ik neem gewoon 0 en 6.3 voor de heaters, maar wat doe ik dan met die kabel? Die komt zo uit de PT. Moet die naar grond of gewoon zo laten?

PDF van PT (http://www.hammondmfg.com/pdf/EDB290MX.pdf)

nico verduin
20 augustus 2009, 23:14
als die andere 2 niet naar GND gaan kun je de midden tap aan GND gooien. Verminderd brom.

Coolcat
20 augustus 2009, 23:19
Dus ik kan zonder probleem de twee kabels die als YEL benoemd zijn op mijn heaters zetten, en de GRN kabel rechtstreeks aan grond zetten?

(trouwens, echt bedankt voor je snelle hulp altijd)

nico verduin
20 augustus 2009, 23:32
ik weet niet welke kleur wat is... dus dat is wat moeilijk... meestal is yellow een 5V lijn en Groen de 6.3V. due moet je even in de specs van de trafo kijken.

Coolcat
20 augustus 2009, 23:40
Ik verwees naar de pdf die ik enkele posts hierboven gezet had. Sorry voor de onduidelijkheid :)

Coolcat
21 augustus 2009, 00:43
Ok, heb het gevonden. Dat is dus de centre tap van mijn 6.3v winding, die moet gewoon aan grond.

nico verduin
21 augustus 2009, 07:35
Ok, heb het gevonden. Dat is dus de centre tap van mijn 6.3v winding, die moet gewoon aan grond.die groene draad inderdaad

Coolcat
8 september 2009, 12:06
Ok, heb het ding intussen afgemaakt, maar euhm... hij doet het niet :dontgeti: wat uiteraard wel een redelijke teleurstelling is. Nu, ik had wel enigszins verwacht dat een build als deze niet van de eerste keer zou werken.

Het probleem ligt er dus in dat er een soort irritante luide hum/noise is. Echt iets dat lijkt op het geluid van een gitaarjack vastpakken. Het wordt minder erg als ik de powersupply smoothing op de 'modern' stand zet, maar het blijft luid.

Gitaar krijg ik er niet door. Alle heaters lichten mooi op, alleen bij de EF86 zie ik niet echt licht, maar heb hem uitgemeten en die krijgt echt wel heater supply.

Het haalt overigens niks uit wanneer ik er de PI uithaal, dus ik neem aan dat het in de power supply zit/na de PI komt.

Ik weet dat het niet echt mogelijk is om hieruit een probleem aan te wijzen, maar misschien dat er toch iemand mijn denkwijze kan bevestigen, of een ander idee heeft.

Mvg

nico verduin
8 september 2009, 13:31
Dit gaat zo niet werken. Maak eens een paar foto's van de binnenkant.

Daarnaast geef de spanningen door in een tabelletje oid van de pinnen op de buizen.
dus:
1) meet de spanningen door op de pennen (DC meten) tov. GND
2) paar foto's van de binnenkant.

Coolcat
8 september 2009, 13:53
Even een update, ik was het signaal aan het volgen door euhm ja een verschil in AC te meten door het signaal pad, met een gitaar erbij en ik zag plots een domme fout. Ik was vergeten om een deel van de ground aan te sluiten :soinnocent: een klein kabeltje vergeten, waardoor alle controls en de PPIMV niet aan grond hingen.

Dit heb ik dus even aangepast en nu is die lastige hum/brom weg.

Probleem 2: nog altijd geen geluid, hoewel ik vaag in de verte geluid heb wanneer ik de master volume volledig open draai. (AC30 kanaal) Het EF kanaal doet dit dus niet.

Ik ga nu eten, en dan zal ik eens wat uitmeten.

Coolcat
8 september 2009, 17:40
Ok, trouwens wat ik nog merk, ik kan als ik hem opzet op het ac30 kanaal een akkoordje spelen dat echt wel goed doorkomt, maar dan ebt het geluid weg en blijft het stiller dan fluisteren. (maar het is er wel)

De gemeten voltages: (in volt DC)

EF86 (pentode/triode)

1 40/100
2 /
3 0
4 heater
5 heater (6.3v AC)
6 244/100
7 /
8 0
9 0


12ax7 1 (AC30 stage 1)

1 106
2 0
3 0
4 heater
5 heater
6 106
7 0
8 0
9 heater


12ax7 2 (AC30 stage 2)

1 180
2 0
3 1
4 heater
5 heater
6 263
7 160
8 180
9 heater


12ax7 3 (PI)

1 336
2 272
3 316
4 heater
5 heater
6 336
7 280
8 310
9 heater


EL84 (Alle 4 de buizen hebben dezelfde waarden)

1 /
2 0
3 12
4 heater
5 heater
6 /
7 336
8 /
9 338


Tot en met de cut control knop is het circuit gelijk aan Dit (http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/AC/ac15hh.jpg)
De eindtrap ziet er Zo (http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/AC/AC30_mastervol.jpg) uit

nico verduin
8 september 2009, 18:11
EF86 (pentode/triode)

1 40/100
2 /
3 0
4 heater
5 heater (6.3v AC)
6 244/100
7 /
8 0
9 0


Meting op Pin 3 is fout. Je moet er een positieve spanning meten. Immers er loopt stroom dus moet er een spanning overheen lopen. En is R19 aan GND verbonden? Er loopt nogal een fikse stroom door in de triode stand. Ik weet niet wat de voedingsspanning is, maar stel 320V. Dan valt er 80V over 240K. Dat komt neer op een strrom van 3mA. 3mA over de kathode weerstand moet een positieve spanning geven.



12ax7 1 (AC30 stage 1)

1 106
2 0
3 0
4 heater
5 heater
6 106
7 0
8 0
9 heater


Spanning op Pinnen 3 en 8 klopt niet. Wederom de vraag of de weerstand R38 wel met GND is verbonden. De stroom door de buis is rond de 4-6mA Dus moet je er zo'n volt of 5-6 meten.



12ax7 2 (AC30 stage 2)

1 180
2 0
3 1
4 heater
5 heater
6 263
7 160
8 180
9 heater
zie er in eerste opzicht goed uit.



12ax7 3 (PI)

1 336
2 272
3 316
4 heater
5 heater
6 336
7 280
8 310
9 heater

Pin 3 en Pin 8 kloppen niet. je moet eerder rond de 60-70V meten schat ik. Grounding probleem?



EL84 (Alle 4 de buizen hebben dezelfde waarden)

1 /
2 0
3 12
4 heater
5 heater
6 /
7 336
8 /
9 338

Ziet er in eerste instantie goed uit.
Mijn eerste reactie zou zijn dat je alle aansluitingen van de PI goed naloopt. En de Grounding van de verschillende buizen. Die lijkt niet lekker te ziten.
Tenslotte check de 1M weerstanden aan het begin bij de EF86 en de eerste 12AX7.

cluseau
8 september 2009, 18:12
12ax7 3 (PI)

1 336
2 272
3 316
4 heater
5 heater
6 336
7 280
8 310
9 heater


Hier klopt volgens mij geen zak van, je kathodes hangen aan elkaar ( 3 en 8 ) dus moeten iig gelijk meten maar is bovendien veeeel te hoog. Kijk maar eens of je daar ook iets vergeten bent.

Frans.

Sorry Nico, je bent me weer net voor....;)

Coolcat
8 september 2009, 18:56
Wanneer er op zo een dingen een klein verschil zit als 310-316 is dat meestal omdat er wat speling opzat en ik gewoon heb afgerond op dat moment. Er waren wel wat plaatsen waar er speling van een paar volt op zat.

nico verduin
8 september 2009, 19:12
Je moet wel meten met alle knoppen op 0. Dan moet het stabiel zijn, maar met de waarden die je meet ga ik voor Grounding problemen.

cluseau
8 september 2009, 19:13
Wanneer er op zo een dingen een klein verschil zit als 310-316 is dat meestal omdat er wat speling opzat en ik gewoon heb afgerond op dat moment.

Zoveel speling vind ik niet te verwaarlozen maar dat is nog niet eens zo erg. De spanning behoort veel lager te zijn, dat was Nico ook al opgevallen. De spanning tussen kathode / anode is slechts 20V

Frans.

GVD weer te laat....:seriousf:

nico verduin
8 september 2009, 19:16
Geen zorgen Frans:seriousf: ga zo weer sociaal wenselijk gedrag vertonen...... laptop dicht... naast echtgenote zitten een of ander boring tv programma kijken..... @#$%^&

Coolcat
8 september 2009, 19:19
Zal alle grounds nog eens goed nalopen. Bedankt voor de hulp tot hier toe

cluseau
8 september 2009, 19:21
... naast echtgenote zitten een of ander boring tv programma kijken.....
Kan ook met de laptop open hoor....:ok:

cluseau
8 september 2009, 19:27
Zal alle grounds nog eens goed nalopen. Bedankt voor de hulp tot hier toe

Kijk vooral ook naar de waarde van de weerstanden in het kathode traject van de PI. Het is niet altijd wat het lijkt. Wel vaker meegemaakt dat onderdelen verkeerd gestempeld zijn.

edit: Nog even naar de andere spanningen gekeken en geconstateerd dat de anode's van de PI vrijwel gelijk zijn aan de voedingsspanning. Dit met 100K anode weerstanden is niet goed. De buis trekt totaal geen stroom wat komt door het onderbroken kathode traject. Meet maar eens Ohms van de kathode naar massa, daar zul je zo'n 47K moeten meten. Doe die meting ook tussen kathode en min van de voedingselko C1. Je moet dan hetzelfde meten. Meet ook de weerstanden R15 en R20 na maar denk dat je een verbinding mist tussen de min van C1 en de onderkant van R20.

Frans

nico verduin
8 september 2009, 20:09
Kan ook met de laptop open hoor....:ok:Daar trapt ze niet in:seriousf::seriousf::seriousf:

Coolcat
8 september 2009, 21:52
Ik heb net nog een o zo domme fout ontdekt..

De 47k van de PI hing niet aan GND. Dat even gefikst, en ik ben intussen al eventjes op de amp aan het spelen. Alle functies werken naar behoren, het ding is luid en een prachtige breakup. Het enige wat nog niet werkt is de EF86 preamp. Maar dat zal iets zijn voor morgen, als het weer licht is. Nu nog effe spelen er op. Kan het kwaad dat ik de EF86 er heb uitgetrokken, om schade te voorkomen als ik nu wat op het topboost kanaal speel en er zou iets zeer fout zijn aan de EF kant?

cluseau
8 september 2009, 22:04
Kan het kwaad dat ik de EF86 er heb uitgetrokken, om schade te voorkomen als ik nu wat op het topboost kanaal speel en er zou iets zeer fout zijn aan de EF kant?

Geeft niks, als ik het goed gezien heb is een paar post terug daarover ook iets gezegd. Lees het nog ff na. suc6

Frans

nico verduin
9 september 2009, 07:53
Ik heb net nog een o zo domme fout ontdekt..

De 47k van de PI hing niet aan GND. Dat even gefikst, en ik ben intussen al eventjes op de amp aan het spelen. Alle functies werken naar behoren, het ding is luid en een prachtige breakup. Het enige wat nog niet werkt is de EF86 preamp. Maar dat zal iets zijn voor morgen, als het weer licht is. Nu nog effe spelen er op. Kan het kwaad dat ik de EF86 er heb uitgetrokken, om schade te voorkomen als ik nu wat op het topboost kanaal speel en er zou iets zeer fout zijn aan de EF kant?
Dat is 1 deel van de problemen. Dus toch GND. Kon ook niet anders.. er liep practisch geen stroom totdat je je meter op de kathode en GND zette. Door de interne weerstand van de meter (x MegaOhms), liep er een minimale stroom. Vandaar het kleine spanningsverschil tussen anode en kathode.

Check gelijk ff dat stuk rond die EF86

Coolcat
9 september 2009, 11:56
Dat heb ik nu gedaan, ik heb trouwens gewoon ook eens AC gemeten in het signaalpad. Of er reactie was als ik strum, en weer maar eens blijkt de EF86 buis te reageren op mijn gitaar, maar nu merkte ik net dat er een verbinding tussen pin 6 en C7 en C9 ontbreekt. Dit ga ik nu even doen. Heb trouwens ook nog eens gemeten (met mijn meter op een kleinere waarde, die stond voor de eerste metingen op de 1000v selectie omdat ik anders de hoge voltages niet kan zien, maar dan rondt die zeer lage voltages snel af naar 0)

Dus ik heb nu op die pins van de buizen waar ik gisteren 0v had gemeten en dat niet mogelijk was, wel een klein voltage van 2-3 a 4 volt.

Coolcat
9 september 2009, 12:13
Jep, heb blijkbaar dus in mijn enthousiasme wel pin 6 en de switch verbonden en ook aan de R6 van de stroom, maar gewoonweg niet aan het begin van de tone selectie :soinnocent: . Ik ben enerzijds blij dat het nu werkt en er niks echt kapot is gegaan door mijn fouten, maar het waren echt wel o zo domme/onoplettende foutjes.

Beide kanalen werken nu dus echt perfect, alle pots en schakelaars werken ook. Ik zou zeggen, de amp werkt :supercool: , en wat een geluid.

Hierbij wil ik jullie maar weer eens bedanken om mij zo snel bij te staan met de nodige raad.

nico verduin
9 september 2009, 12:41
Ik ben enerzijds blij dat het nu werkt en er niks echt kapot is gegaan door mijn fouten, maar het waren echt wel o zo domme/onoplettende foutjes.


Dat leer je gauw genoeg af als je een keer een jetzer te pakken hebt:seriousf::seriousf::seriousf:
Maar mooi dat ie het doet!!

Coolcat
10 september 2009, 00:21
Het is blijkbaar al een tijdje geleden sinds ik een foto heb getoond, dus bij deze:

http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/AC/DSC01584_8.jpg

Zo staat hij er nu bij, de volgende stap is de head cab bouwen. (Dankzij die vox zal de verwarming niet meer nodig zijn in de winter :P )

guitaraddict
10 september 2009, 18:17
Heel mooi gedaan Coolcat , wat is het eigenlijk voor amp een ac 30 ??
Of heb ik dat gemist ?

Alf

beus
10 september 2009, 18:23
deze kant ziet er al mooi uit, hoe is de andere- en onderkant?

krijg je die huls over die preamp buis achter de OT er wel af?

Aart

Coolcat
10 september 2009, 19:32
Heel mooi gedaan Coolcat , wat is het eigenlijk voor amp een ac 30 ??
Of heb ik dat gemist ?

Alf

Het is inderdaad een ac30, van de serie heritage handwired. (die met een EF86 en ac30 topboost kanaal)


krijg je die huls over die preamp buis achter de OT er wel af?

Wel, hij ging er op dus dat valt nog best mee. Het is wel zeer nipt moet ik zeggen.

De achterkant en onderkant zijn nog open, de binnenkant van het bovenstuk is a total mess. In mijn volgende builds zal ik meer tijd moeten besteden aan al mijn kabels te routen, want het is waarschijnlijk door het gebrek aan overzicht in de kabels dat ik sommige dingen over het hoofd zag.

Coolcat
17 februari 2010, 22:04
Het project dateert al van een tijdje. In die tijd heeft de versterker hier in de kast gestaan, half afgewerkt. Overlaatst is hij gekocht door iemand, dus ik heb hem afgewerkt en er een cabje rond gemaakt.

Ik wou jullie toch even het eindresultaat tonen.

http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/Vo/IMG_3556.jpg
http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/Vo/IMG_3557.jpg
http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/Vo/IMG_3560.jpg
http://users.telenet.be/Cool-cat/Files/Vo/IMG_3561.jpg

Ik ben er eerlijk gezegd wel tevreden van. Alleen moest ik toch wel even afscheid nemen van 'mijn kindje'.

Thiez
18 februari 2010, 02:31
ziet er netjes uit!