PDA

View Full Version : ook even voorstellen



chrisducje
5 juli 2009, 21:51
hoi allemaal,

ik ben christel en ik besloten aangezien ik al een halfjaar door ziekte thuiszit dat ik me volledig op muziek ga storten.
ik heb mijn keyboard van zolder gehaald om alles beetje op te halen en ben eindelijk gaan zingen buitenshuis en nu dan ook eindelijk:noob: een poging om gitaar te leren spelen aangezien ik dat altijd al heb willen doen.

maarja daar zit je dan met een gitaar van mijn vriend die ooit ook een poging heeft gedaan........tevergeefs.
Leuk hoor zo'n gitaar.........geweldig eigenlijk maarja deze hangt al jaren voor de sier aan de muur en dus tijd voor nieuwe snaren..........maar welke in vredesnaam:crazyhappy:

de eerste akkoorden willen op zich best maar ik blijf het ding stemmen en dan nog klinkt het na 5 min alweer vals hi.
dus......................tja.........gitaardummie met valse gitaar.........:???: blijven proberen hihi.

groetjes
christel

B4rt
5 juli 2009, 22:14
Welcome, :noob:

Ukeloeder
5 juli 2009, 22:59
Hi Christel, welkom. Begin eens met te vertellen wat voor soort gitaar je daar hebt. Is het een electrische of een akoustische? En als het een akoustische is, wat voor snaren zitten er nu op? Stalen of nylon? Een plaatje doet wonderen natuurlijk, dan kan men je hier een stuk beter helpen. Alvast veel speelplezier enneh... beterschap!

chrisducje
7 juli 2009, 09:53
hoi,

ik heb hier een samick lc-016 akoustische gitaar met nylon snaren.
plaatjes nog ff niet beschikbaar moet ik even maken.

Ukeloeder
7 juli 2009, 16:24
hoi,

ik heb hier een samick lc-016 akoustische gitaar met nylon snaren.
plaatjes nog ff niet beschikbaar moet ik even maken.

Dan gaan er ook weer nylon snaren op. Post je probleem met het ontstemmen eens in het daarvoor bedoelde subforum, daar zitten de mensen die je kunnen helpen.
Succes.

speulmenneke
10 juli 2009, 10:40
Dag Christel,

Welkom op het forum. Ik weet niet door welke ziekte je al een half jaar thuis zit, maar ik wens je naast veel speelplezier ook veel beterschap.

Groeten van "speulmenneke".

JohnLord
10 juli 2009, 16:55
Als je toch naar de winkel moet, meenemen die gitaar!