PDA

View Full Version : Hi-gain Shoot out bezoekers lijst en debat topic



macwilliams
5 juli 2009, 17:56
Om het orginele topic shoon te houden,

ik geloof max 10 bezoekers, info daaromtrend volgt wrsch.



LAATSTE UPDATE VOOR DE HIGH GAIN SHOOT OUT OP 6 SEPTEMBER: LEES EVEN DOOR EN JE MEESTE VRAGEN ZULLEN BEANTWOORD ZIJN:-)

EVEN BELANGRIJK:

- Laten we het niet te onoverzichtelijk maken: suggesties/meningen/vragen: neem eerst het topic goed door anders wordt de boel vervuild met minder nuttige posts.
- Deelnemers zijn de ampeigenaren. Al naar gelang de keuze voor de ruimte is er eventueel plaats voor toeschouwers. Lijstjes enzo daarover liever niet in dit topic (anders wordt het al snel 100 paginas)
- De locatie is of Guitarking (Boekel) of Legacy studio (Zwaagdijk Oost). Als er ook bij Guitarking goed kan worden opgenomen, plaats ik een poll waarin de ampeigenaren kunnen stemmen voor een locatie. Geen goede opnamemogelijkheid bij Guitarking? Dan wordt het dus Legacy
- Guitarking stelt ook amps(cab?) beschikbaar. Materiaal dat niet door deelnemers wordt meegenomen.
- De inspelers van de tracks staan vast. Gitaren ook. Tracks nog niet. Daar hebben we het later over.

Deelnemers:

- Bad Cat Hot Cat 30R combo (Yek1)
- Bogner XTC Classic (Yek1)
- Bogner XTC (Michael AE)
- Crate Blue Voodoo BV150H (Aart): Kan niet t/m 22 juli
- CAE 3+ en VHT 2/50/2 (hole)
- Engl Powerball (Marc Oblivian): kan NIET op 19(ovb),26 juli, 2, 9, 16 aug.
- Engl Fireball (caliban)
- Engl Invader 100 (Bl44t44p) (afhankelijk van plaats/datum)
- Engl Se (Orpheo) (onder voorbehoud)
- Engl Blackmore (jimwoud)
ENGL Steve morse ( mac Williams)
- Frankenplexi omgebouwd naar soort van CMW Plexi+ (Realeigo) (indien op tijd af)
- Marshall JCM 800 (Michael AE)
- Marshall JCM800 2205 (Ieme)
- Marshall JVM410H (pannekoek mits de datum goed is) (H.Huisjes)
- Marshall 6100 (H.Huisjes) kan NIET t/m 9 augustus
- Marshall JCM2000 DSL 50 (Robert-gitarist)
- Mesa Boogie Mark IIC, Mark IV (Michael AE)
- Mesa Boogie Mark III Coliseum (caliban)
- Mesa Boogie Mark III (interessander)
- Mesa Boogie Mark IV (Aart)
- Mesa Boogie Triple Rectifier 3ch (Ieme)
- Mesa Boogie Dual Rectifier 2ch (Ieme)
- Peavey 6505 (Tho)
- Peavey 5150 Combo (Steven Otto)
- Rivera Knuckleheadreverb 55 (marc_odijk)
- Rivera Rake Reverb (iWishmaster)
- Sovtek Midget 50H (jimwoud)
- Valve junior met mods (Realeigo)
- Zelfbouw preamp (caliban)


Cab:

1 cab voor het opnemen ivm tijdsdruk

- suggestie: 4x12 met V30 (K&E/Bogner oid)


Gitaren:

-Gezien het feit dat er 2 inspelers van de reamptracks zijn, wordt de keuze bepaald door hun gebruikte gitaren (zie hieronder)


Inspelers:

- Caliban: neemt het wat zwaardere (metal)werk voor zijn rekening met bijbehorende lage (drop C) stemming. Gitaar: Ibanez JS6000 met SD Distortion.
- Michael AE: speelt de track in standaard E stemming in. Gitaar: LP '59


Tracks:

Deze worden het liefste van te voren ingespeeld (max 60 sec. per gitaar). Deze worden op locatie als reamptrack door de versterkers gestuurd en opgenomen. De eigenaar van de amp stelt deze in (bij voorkeur live instellingen)

Locatie:

- Legacy studio (zie www.legacystudio.nl (http://www.legacystudio.nl/)) of Guitarking (bij allen wel bekend..voormalig Jukebox)


Opnemen:

Legacy: studioman van Legacy. Guitarking: opnameman van Guitarking (mits beschikbaar dus).

Datum:

- 6 september

TimmU
5 juli 2009, 18:16
Juist,de 10. max had ik verzonnen.

Lijst tot nu toe:

1. TimmU
2. Gothra
3. Bellator (vriend)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Daarbij wou ik Gothra ook graag verzoeken om die vriend nog even in de reserve te houden, en de plekken vrij te laten voor GN'ers.

macwilliams
5 juli 2009, 18:26
Dat is een goed argument, plekken openhouden voor g-n'ners.
Zorg dat je carpoolt ofzo, ik rijd bijv met Henri huisjes mee en zo nog twee gn'ners.

Bezoekers kunnen dat toch ook doen!?

TimmU
5 juli 2009, 18:27
Ja, dat ga ik ook proberen.

Apenzoon
5 juli 2009, 18:57
Waarvoor is deze lijst?

macwilliams
5 juli 2009, 19:02
Waarvoor is deze lijst?

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=124339

daarvoor, lees maar.

Apenzoon
5 juli 2009, 19:56
Ah ok, dat topic had ik niet gevolgd.

caliban
5 juli 2009, 19:58
Ik denk dat we sowieso wel een maximum moeten hanteren, natuurlijk afhankelijk van de plek waar het doorgaat.

Mi-J'Den
5 juli 2009, 21:00
Juist,de 10. max had ik verzonnen.
Lijst tot nu toe:
wel goed overnemen uit het andere topic hè ;)

1. TimmU
2. Gothra
3. Bellator (vriend)
4. Mi-J'Den
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Net als Gothra ben ik ook op zoek naar een nieuwe amp (High Gain dus). Vandaar dat ik er graag bij ben om ze te vergelijken.

TimmU
6 juli 2009, 01:32
1. TimmU
2. Gothra
3. Mi-J'Den
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

zo is ie goed.

Gothra
6 juli 2009, 11:21
Is die studio ook goed bereikbaar met de trein?

Thijssie
6 juli 2009, 11:37
Cab:

1 cab voor het opnemen ivm tijdsdruk

- suggestie: 4x12 met V30 (K&E/Bogner oid)
Is het niet handiger om een wat neutaler klinkend cabinet te nemen?
("Gewoon" een Marshall met G12T75's)

macwilliams
6 juli 2009, 11:50
Dit topic gaat over de bezoekers en het maximaal toegestaan aantal daarvan.
Deze is uit overweging van iemand anders gesteld op 10.

Voor de rest zul je je tot het oorspronkelijke topic moeten wenden.

dank!

Henri H
6 juli 2009, 12:16
Is het niet handiger om een wat neutaler klinkend cabinet te nemen?
("Gewoon" een Marshall met G12T75's)Amps als de XTC, BadCat, ENGL's e.d. wil je denk ik liever niet over een 1960A met G12T-75's horen.
Als je dan toch aan het vergelijken bent, dan zul je alle amps op dezelfde cab moeten testen.
Meerdere cabs is ook besproken, maar dat neemt te veel tijd in beslag.
Ik ben wel benieuwd hoe de Marshall's klinken over een Bogner/K&E kast met V30's....

Squier02
6 juli 2009, 17:10
Boekel is voor mij om de hoek. Mocht de Shoot Out daar plaatsvinden heb ik wel interesse om te komen kijken. :hippie:

iWishmaster
6 juli 2009, 17:24
Dit topic lijkt me wat voorbarig eerlijk gezegd. Ik zou de 'locatie' laten beslissen of er bezoekers mogen komen en hoeveel etc. Kan me voorstellen dat wanneer plek beperkt is de studiohouder liever geen extra toeschouwers heeft. Even wachten met dat lijstje dus.

caliban
6 juli 2009, 18:18
Dit topic lijkt me wat voorbarig eerlijk gezegd. Ik zou de 'locatie' laten beslissen of er bezoekers mogen komen en hoeveel etc. Kan me voorstellen dat wanneer plek beperkt is de studiohouder liever geen extra toeschouwers heeft. Even wachten met dat lijstje dus.

Eigenlijk heb je gelijk, maar tien toeschouwers gaan er toch overal bij verwacht ik.

macwilliams
6 juli 2009, 18:18
De lijst van bezoekers word juist nu gemaakt, stel dat er 100 mogelijke bezoekers zijn maar ruimtelijk er slechts plaats is voor 50 dan valt de helft dus af.

Squier02. Wanneer het dus niet bij jou om de hoek is kom je dus niet?
Dan kwalificeer je jezelf bij deze tot potte- kijker en dus niet echt geintereseerd in highgain amps. Laat dan het plekje open voor echt geintereseerden.

Squier02
6 juli 2009, 19:12
De lijst van bezoekers word juist nu gemaakt, stel dat er 100 mogelijke bezoekers zijn maar ruimtelijk er slechts plaats is voor 50 dan valt de helft dus af.

Squier02. Wanneer het dus niet bij jou om de hoek is kom je dus niet?
Dan kwalificeer je jezelf bij deze tot potte- kijker en dus niet echt geintereseerd in highgain amps. Laat dan het plekje open voor echt geintereseerden.

Wanneer ben je dan wel een 'geïnteresseerde'? Als je zelf zo'n versterker in je bezit heb? Ik ben benieuwd hoe die versterkers allemaal klinken, zeker met het oog op de toekomst omdat ik overweeg ook een dergelijke versterker aan te schaffen.

Maar als het om 10 plaatsen gaat dan sta ik mijn plaatsje wel af hoor. Ik vroeg me alleen af waar al die geïnteresseerde dan blijven als er nog maar 4 namen op die lijst staan.

Ik heb alleen niet zoveel tijd, vandaar dat boekel goed uit zou komen. Dus dat pottekijker is echt grote onzin.

macwilliams
6 juli 2009, 19:36
Wanneer ben je dan wel een 'geïnteresseerde'? Als je zelf zo'n versterker in je bezit heb? Ik ben benieuwd hoe die versterkers allemaal klinken, zeker met het oog op de toekomst omdat ik overweeg ook een dergelijke versterker aan te schaffen.

Maar als het om 10 plaatsen gaat dan sta ik mijn plaatsje wel af hoor. Ik vroeg me alleen af waar al die geïnteresseerde dan blijven als er nog maar 4 namen op die lijst staan.

Ik heb alleen niet zoveel tijd, vandaar dat boekel goed uit zou komen. Dus dat pottekijker is echt grote onzin.

Goed, wel gemotiveerd dus. Zeg dat dan meteen!!

1. TimmU
2. Gothra
3. Mi-J'Den
4.Squier02 (onder voorbehoud van tijd en plaats)
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Squier02
6 juli 2009, 20:47
Goed, wel gemotiveerd dus. Zeg dat dan meteen!!



Dank u. :hippie:

iWishmaster
6 juli 2009, 21:08
Eigenlijk heb je gelijk, maar tien toeschouwers gaan er toch overal bij verwacht ik.

Dat denk ik ook, maar misschien in de openingspost er even bijzetten dat het lijstje geen garantie is op een 'plekje', aangezien het afhankelijk van de eigenaar van de locatie is etc. Zo doe je iig geen valse beloftes en voorkom je eventuele teleurstellingen.

macwilliams
6 juli 2009, 21:57
Omdat er volgens de nieuwe forum resticties een post na 24 uur niet meer aan te passen is en dit zelfs voor mij geld kan ik helaas hier niets aan wijzigen.

caliban
6 juli 2009, 23:09
Kunnen de moderators dit ook niet?

macwilliams
7 juli 2009, 16:51
De moderatoren zouden dit kunnen oplossen maar dat hoort niet echt bij hun takenpakket. Ze zijn om er op toe te zien dat wij niet al te grove fauten ;) maken. Niet om lijstjes bij te houden. Anders zouden ze een soort van consierge zijn.

signsofzodiac
7 juli 2009, 21:15
Zou er graag bij zijn, mensen uit twente zijn van harte welkom om ook in mn auto plaats te nemen indien gewenst!

Edit: weet niet of een van de organisatoren dit moet doen, maar ik zet mn naam er maar vast op dan ;)

1. TimmU
2. Gothra
3. Mi-J'Den
4. Squier02 (onder voorbehoud van tijd en plaats)
5. Signsofzodiac
6.
7.
8.
9.
10.

caliban
7 juli 2009, 22:02
Even een vraagje misschien. De persoon die mij naar daar gaat brengen, moet die ook op de bezoekerslijst, of mag ik hem gewoon samen met mijn eigen rekenen?

macwilliams
8 juli 2009, 09:46
Jij komt met versterker?
Dan zou hij op de bezoekerslijst moeten.

Maar wat gaat hij dan doen wanneer er geen ruimte is voor bezoekers?

Heeft iemand van de meerijders zonder versterker daar al eens over nagedacht?:makeup:

Marc Oblivian
8 juli 2009, 12:58
De 10 plaatsen zouden dus allereerst beschikbaar moeten zijn voor mensen die deelnemers naar de locatie rijden. Anderszijds zijn dat vaak ook zelf deelnemers, dus er zouden wel wat plaatsen over moeten blijven voor 'echte' bezoekers...

macwilliams
8 juli 2009, 13:02
Dat is dus een kwestie, sommiggen vinden dat de plaatsen vrij moeten worden gehouden voor geintereseerde GNers. En nu dus ook voor eventuele chauffeurs.
Klinkt ook niet onlogisch maar dan valt een deel van de kijkers dus al af?:dontgeti:

Marc Oblivian
8 juli 2009, 13:08
Hangt af van de locatie: Legacy heeft alleen een controlroom buiten de opnameruimte.
Die is wel groot, maar om iedereen te herbergen en dan nog bezoekers toe te laten wordt denk ik lastig.
Guitarking heeft meer ruimte en daar zijn wat meer bezoekers geen probleem lijkt mij (is aan Guitarking om te beslissen ook uiteraard..)

macwilliams
8 juli 2009, 13:11
Uiteraard is dat aan hun.
Dit draadje is ook gestart ALS er mogelijkheden zijn tot bezoekers. Het zou wel leuk zijn.

Maar straks moet iemand afhaken omdat zijn chauffeur niet buiten wil wachten?

iWishmaster
8 juli 2009, 13:24
Tja, je kunt ook net doen alsof je iemands chauffeur bent en als bezoeker meekomen :chicken:. Niet netjes, maarja, ben je nou nederlander of niet :( (tenminste, is wel iets typisch nederlands volgens mij, dat trekje, dus zou het hier ook niet uitsluiten).

macwilliams
8 juli 2009, 14:03
Dat wordt dus kaartjes voor verkoop uitsluitend op naam en legitimeren aan de deur.

interessander
8 juli 2009, 14:13
Het is net als bij de mentos reclame, enkel menen met een amp in hun hand en een zweetband of hun hoofd komen door de security.

caliban
8 juli 2009, 14:29
Normaal gezien gaat Joris mij brengen, goeie vriend van me (speelt synth in mijn iet of wat bandje), ik denk zeker dat hij zal geïnteresseerd zijn om de opnames te zien gebeuren, maar desnoods geef ik hem 10 euro om zich te gaan bezuipen in het dichtst bijzijnde café :D.

Jimwoud
8 juli 2009, 18:14
Normaal gezien gaat Joris mij brengen, goeie vriend van me (speelt synth in mijn iet of wat bandje), ik denk zeker dat hij zal geïnteresseerd zijn om de opnames te zien gebeuren, maar desnoods geef ik hem 10 euro om zich te gaan bezuipen in het dichtst bijzijnde café :D.

Hehe, handig als je nog terug moet. Ik ben erg benieuwd naar de meeting/shootout!

caliban
8 juli 2009, 18:35
Hehe, handig als je nog terug moet. Ik ben erg benieuwd naar de meeting/shootout!

Had ik nog niet aan gedacht dat hij niet veel mag zuipen. Of we moeten het gewoon tot heel erg laat trekken.

Yek1
8 juli 2009, 18:39
Heb helaas geen bericht meer gehad van de studio. :-(

Ik kom met m'n spullen vanuit Leiden en kan eventueel één iemand (evt. met spullen) meenemen.

Mijn voorbehoud blijft dat het primair moet gaan om de opnames volgens een strak schema. Ik haak af als het een "iedereen wilt even alles proberen"-meeting wordt. :-)

caliban
8 juli 2009, 18:55
Heb helaas geen bericht meer gehad van de studio. :-(

Ik kom met m'n spullen vanuit Leiden en kan eventueel één iemand (evt. met spullen) meenemen.

Mijn voorbehoud blijft dat het primair moet gaan om de opnames volgens een strak schema. Ik haak af als het een "iedereen wilt even alles proberen"-meeting wordt. :-)

Iedereen mag alles proberen, zolang het maar na het eigenlijke opnemen gebeurt.

AART
10 juli 2009, 12:48
Het lijkt mij dat chauffeurs toch voorrang hebben op bezoekers, anders is er immers weinig te bezoeken. Maar er komen veel mensen uit verschillende richtingen dus carpoolen lijkt me zeker een mogelijkheid voor sommigen.

Afhankelijk van waar het is kom ik iig via Zevenaar/Arnhem e/o (afhankelijk van uiteindelijke locatie verder dus).

caliban
10 juli 2009, 13:41
Het lijkt mij dat chauffeurs toch voorrang hebben op bezoekers, anders is er immers weinig te bezoeken. Maar er komen veel mensen uit verschillende richtingen dus carpoolen lijkt me zeker een mogelijkheid voor sommigen.


Gitaarnet, dat zijn eco jongens :D. En zoals je zegt, zonder chauffeur, een aantal amps minder. Kan zijn dat ik meerijd met iemand die ook een amp meebrengt, dus dat maakt het nog beter.

AART
10 juli 2009, 16:59
Gitaarnet, dat zijn eco jongens :D. En zoals je zegt, zonder chauffeur, een aantal amps minder. Kan zijn dat ik meerijd met iemand die ook een amp meebrengt, dus dat maakt het nog beter.

Eco, wasda nouweer? Das niet leuk! Het is meer voor mensen zonder rijbewijs/auto.
Eco is voor mietjes zeggen we hier:cheerup:

caliban
10 juli 2009, 18:02
Ik denk dat Nederland over het algemeen een pak meer eco is dan België (of Vlaanderen), en dat is een goeie zaak. Ik hoop dat het wat gaat meevallen met de shootout. Vraag me af wat ze in Boekel voor ons gaan kunnen regelen.

AART
10 juli 2009, 23:58
Maar wat zijn de maximum aantallen van personen eigenlijk die in de gelegenheden naar binnen kunnen?

Ik zag het niet toen ik zo snel het topic doorlas, ben net terug van vakantie 1 deze zomer dus heb het een weekje niet gevolg verder.

Ibanez666
11 juli 2009, 10:10
Zijn er al knopen doorgehakt? Of blijven we wachten tot 5 september of daar in de buurt?

Ibanez666
11 juli 2009, 10:20
Ik snap sowieso dat ge-heen-en-weer niet, ik bedoel:

1 juli 2009, 10:51

Okay, Legacy it is then...geen probleem en ik heb inderdaad geen alternatief.


Ik zet 'm in de agenda!

en vervolgens komt iedereen weer met andere locaties en ideeen......

Arvoitus
11 juli 2009, 15:53
Ik ben wss aanwezig met een JMP2204 en een Madamp A15MKII.
- Bad Cat Hot Cat 30R combo (Yek1)
- Bogner XTC Classic (Yek1)
- Bogner XTC 101b (Michael AE)
- Crate Blue Voodoo BV150H (Aart): Kan niet t/m 22 juli
- CAE 3+ en VHT 2/50/2 (hole)
- Engl Powerball (Marc Oblivian): Stemt voor: maakt me niet uit
- Engl Fireball (caliban)
- Engl Invader 100 (Bl44t44p) (afhankelijk van plaats/datum)
- Engl Blackmore (jimwoud)
- ENGL Steve morse ( mac Williams) Gaat mee met de meeste stemmen
- Frankenplexi omgebouwd naar soort van CMW Plexi+ (Realeigo) (indien op tijd af)
- Madamp A15MKII (Arvoitus, ovb)
- Marshall JCM800 2204 (Michael AE)
- Marshall JCM800 2205 (Ieme)
- Marshall JMP2204 (Arvoitus, ovb)
- Marshall JVM 410H (pannekoek mits de datum goed is) (H.Huisjes)
- Marshall 6100 blauwe uitvoering (H.Huisjes) Locatie: geen voorkeur
- Marshall 6100 zwarte uitvoering (Ace 1.15.19) Locatie: Guitar King te Boekel
- Marshall JCM2000 DSL 50 (Robert-gitarist)
- Mesa Boogie Mark IIC, Mark IVa (Michael AE)
- Mesa Boogie Mark III Coliseum (caliban)
- Mesa Boogie Mark III (interessander)
- Mesa Boogie Mark IVb (Aart)
- Mesa Boogie Triple Rectifier 3ch (Ieme)
- Mesa Boogie Dual Rectifier 2ch (Ieme)
- Peavey 6505 (Tho)
- Peavey 5150 Combo (Steven Otto)
- Rivera Knuckleheadreverb 55 (marc_odijk)
- Rivera Rake Reverb (iWishmaster)
- Sovtek Midget 50H (jimwoud)
- Valve junior met mods (Realeigo)
- Zelfbouw preamp (caliban)

Arvoitus
11 juli 2009, 16:13
Even een vraagje, hoe en door wie worden de settings bepaald? En ik neem aan dat deze worden genoteerd?

Wat voor mic-setup wordt er gebruikt? Blijft deze de hele avond staan om een zo eerlijk mogelijke vergelijking te geven?

macwilliams
11 juli 2009, 17:17
Even een vraagje, En ik neem aan dat deze worden genoteerd?

Wat voor mic-setup wordt er gebruikt? Blijft deze de hele avond staan om een zo eerlijk mogelijke vergelijking te geven?


hoe en door wie worden de settings bepaald?
De eigenaar van de amp dacht ik

De rest van de vragen? Marc?

Misery Signals
12 juli 2009, 13:52
Niemand met Diezels? Wel belangrijk merk bij deze test...

MS

Henri H
12 juli 2009, 14:01
Guitar King zorgt waarschijnlijk voor een paar Diezels.

iWishmaster
12 juli 2009, 14:43
Guitarking heeft normaal gesproken wel een paar Diezels staan. Kijk maar op de website. Valt helaas weinig van te zeggen wat er over 2 maanden allemaal staat (blijft toch een winkel he).

caliban
12 juli 2009, 18:09
Ik ga er ook vanuit dat Guitar King voor een Herbert en een VH4 kan zorgen.
Ik hoopte ook wel op een ENGL SE, maar die stond een tijdje terug niet op hun site, en Orpheo (als ik me niet vergis had hij een ENGL SE) heeft afgehaakt.

Marc Oblivian
13 juli 2009, 10:06
Even een vraagje, hoe en door wie worden de settings bepaald? En ik neem aan dat deze worden genoteerd?

Wat voor mic-setup wordt er gebruikt? Blijft deze de hele avond staan om een zo eerlijk mogelijke vergelijking te geven?


De eigenaar van de amp stelt deze in. Worden inderdaad genoteerd (of foto'tje?) als wetenswaardigheid.
Mic setup is nog niet bekend...wordt besproken als de locatie duidelijk is. De uiteindelijke mic/cabinet setup blijft inderdaad voor alle amps hetzelfde staan.

Marc Oblivian
13 juli 2009, 10:08
Ik ga er ook vanuit dat Guitar King voor een Herbert en een VH4 kan zorgen.
Ik hoopte ook wel op een ENGL SE, maar die stond een tijdje terug niet op hun site, en Orpheo (als ik me niet vergis had hij een ENGL SE) heeft afgehaakt.

Guitarking heeft geloof in alleen een Einstein en een VH4S staan. Geen Herbert.
Ik zal Gerrekat nog even pm-en of hij kan komen met een Engl SE....

iWishmaster
13 juli 2009, 10:18
Guitarking heeft geloof in alleen een Einstein en een VH4S staan. Geen Herbert.
Ik zal Gerrekat nog even pm-en of hij kan komen met een Engl SE....

Valt niks van te zeggen wat ze op 6 september hebben staan natuurlijk. Tenminste; ik denk niet dat de winkel dicht gaat tot die tijd :chicken:.

Nu hebben ze iig een Diezel Einstein en VH4(S). Maar ook het complete assortiment van Soldano(!), een paar brunetti's, bogners, koch's, hook, engl's en nog een stapel ander leuk speelgoed. Reken maar op een stuk of 10 extra high-gainers in het lijstje.

Marc Oblivian
13 juli 2009, 12:38
Daar heb je gelijk in...wie weet zijn die Diezels wel verkocht tegen die tijd...

De lijst wordt inderdaad flink groot met de bijdrage van Guitarking (welke overigens ook een beetje afhankelijk is van de locatie denk ik).
Qua lijst kunnen we zeker gemakkelijk concurreren met de lijst aan geteste amps in de Amerikaanse versie (ik denk zelfs dat onze lijst groter wordt):-)

caliban
13 juli 2009, 13:04
Ik hoop ook dat er een Diezel Herbert bij komt, ik heb de VH4 in Keulen eens getest, en dat vond ik 2*niks eigenlijk. Op de clips van onze Amerikaanse vrienden klinkt de Herbert ongeveer hetzelfde, maar volgens sommigen is de Herbert vetter dan de VH4.
De SE daarentegen vond ik retevet. Alleen spijtig dat er geen potmeter inzit met resonance functie, maar in de plaats die deep-boost of hoe heet het. De mega low punch vind ik sowieso niet erg bruikbaar, maar die deep-boost wel, alleen zou het leuker zijn als je hem wat minder kon instellen. Zou graag een resonance installeren op mijn Fireball, maar dat maakt hem minder waard in geld vrees ik.

Marc Oblivian
21 juli 2009, 21:55
Bumpje: maak jullie over het assortiment van Guitarking geen zorgen: daar wordt aan gewerkt.

Over de bezoekers: Guitarking heeft redelijk wat ruimte voor bezoekers, dus tenzij jullie met 50 man komen, zijn jullie welkom (en mits jullie je gedragen uiteraard;-)

caliban
21 juli 2009, 22:01
Bumpje: maak jullie over het assortiment van Guitarking geen zorgen: daar wordt aan gewerkt.


Klinkt awesome.

Boekel Amps
22 juli 2009, 14:14
We gaan proberen de herbert ook nog hier te krijgen...en de Engl SE kan ik ook wel proberen hoor....

caliban
22 juli 2009, 14:17
en de Engl SE kan ik ook wel proberen hoor....

Die zou geweldig zijn. Het vergelijk met de goedkopere 'metal-ENGL's' (Fireball bijvoorbeeld) lijkt me heel interessant.
De Herbert ben ik ook erg benieuwd naar, ik vond de VH4 redelijk tegenvallen.

iWishmaster
22 juli 2009, 14:36
Ik ben benieuwd hoe de HOOK presteerd tegenover al dit metal-geweld . Ikzelf houd van het 'Britse' high-gain geluid. Geen Engl, Diezel of Mesa mark series voor mij dus. Tenminste, ik vind ze wel vet klinken en als mn metal-band ooit serieus wordt overweeg ik wel zoiets aan te schaffen, maar ik vind het 'marshall op 10' geluid toch wel het vetst.

ibanez260
24 juli 2009, 19:03
jezus, hoe dom is dat lijstje?

zoek jezelf gewoon een locatie waar er meer man binnenkan

caliban
24 juli 2009, 20:01
jezus, hoe dom is dat lijstje?

zoek jezelf gewoon een locatie waar er meer man binnenkan

Doe het zelf kerel, als je de shootout niet goed vind moet je er zeker niet bij zijn.

hole
24 juli 2009, 22:59
jezus, hoe dom is dat lijstje?

zoek jezelf gewoon een locatie waar er meer man binnenkan

Gefeliciteerd met de "Meest waardeloze reactie van de maand" award. Je kunt 'm op 6 september ophalen in Boekel.

hole
24 juli 2009, 23:00
Ik ben benieuwd hoe de HOOK presteerd tegenover al dit metal-geweld . Ikzelf houd van het 'Britse' high-gain geluid. Geen Engl, Diezel of Mesa mark series voor mij dus. Tenminste, ik vind ze wel vet klinken en als mn metal-band ooit serieus wordt overweeg ik wel zoiets aan te schaffen, maar ik vind het 'marshall op 10' geluid toch wel het vetst.

Hmm, dan ben ik benieuwd wat je van mijn setje vindt :ok:

AART
27 juli 2009, 15:57
jezus, hoe dom is dat lijstje?

zoek jezelf gewoon een locatie waar er meer man binnenkan

:facepalm:

Dude, het is al aardig knap dat we zo'n locatie hadden en zelfs keus uit 2 vette locaties, en dan nog zeiken?

caliban
27 juli 2009, 21:13
:facepalm:

Dude, het is al aardig knap dat we zo'n locatie hadden en zelfs keus uit 2 vette locaties, en dan nog zeiken?

Ik denk niet dat hij nog durft komen...

En terecht!

marter544
1 augustus 2009, 16:00
Is er nu al een plaats en datum bekend? Als het in het weekend is kan ik eventueel met een grote bus uit Hengelo komen, waar nog mensen en veel gear bij in kan. Als dat niet nodig is, blijf ik gewoon thuis, want een fireball staat er al op, en luister ik thuis de resultaten wel.

caliban
1 augustus 2009, 17:23
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=124964
Daar staat alles normaalgezien, maar de eerste pagina is denk ik niet meer up to date. 6 september, Guitar-King, Boekel. Verdere afspraak voor tijd enzoverder wordt binnenkort gepost, ik stel voor dat we daarvoor een nieuw topic maken (misschien zowel in moderne versterkers als in offtopic). Ikzelf en Marc Oblivian hebben contact met Guitar-King, dus in principe komen belangrijke nieuwtjes van ons.
Je bent altijd welkom, er is al een Fireball dus je moet de jouwe niet meer perse meenemen. Van de lijst die hier eerst gemaakt was, blijft redelijk weinig over, maar die zullen we binnenkort nog eens hernieuwen. Als ik me niet vergis zou er plaats zijn voor 50 personen (dus pak ongeveer een 25 niet amp eigenaars).

HyperioN
17 augustus 2009, 16:14
Hoi allen,
ben qua posten niet zo actief hier; maar zou graag als bezoeker meekomen met iWishmaster :)
Heb zelf een Marshall DSL 50 maar die staat al op het lijstje.

caliban
17 augustus 2009, 21:32
We zouden in feite het bezoekers lijstje even moeten hernemen.

Dit is iedereen die ik tot nu toe kan vinden (Bellator was eruit gesmeten, maar normaal zal er wel genoeg plek zijn). Ik zet HyperioN er ook bij. Chauffeurs moesten toch niet op de bezoekerslijst hè?

1. TimmU
2. Gothra
3. Mi-J'Den
4. Squier02 (onder voorbehoud van tijd en plaats)
5. Signsofzodiac
6. Bellator (vriend)
7. HyperioN
8.
9.
10.

Gothra
17 augustus 2009, 23:17
Hoezo was bellator eruit gesmeten?:seriousf: Tis wel een accuont hoor, hij komt hier alleen niet zo veel dus had ik m erbij gezet:seriousf:

caliban
17 augustus 2009, 23:45
wel goed overnemen uit het andere topic hè ;)

1. TimmU
2. Gothra
3. Bellator (vriend)
4. Mi-J'Den
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Net als Gothra ben ik ook op zoek naar een nieuwe amp (High Gain dus). Vandaar dat ik er graag bij ben om ze te vergelijken.


1. TimmU
2. Gothra
3. Mi-J'Den
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

zo is ie goed.

Account of niet maakt mij niet veel uit. Discriminatie van niet-gitaarnetters is not done hè :-)

Misty
17 augustus 2009, 23:48
mag ik op plaats 11 :mmmm:

caliban
17 augustus 2009, 23:52
mag ik op plaats 11 :mmmm:

Plaats acht is ook nog vrij....

TimmU
18 augustus 2009, 01:12
1. TimmU
2. Gothra
3. Mi-J'Den
4. Squier02 (onder voorbehoud van tijd en plaats)
5. Signsofzodiac
6. Bellator (vriend)
7. HyperioN
8.Daan(was ook op de NL Muziek meeting vorig jaar,vriend van TimmU,studiotechnicus dus misschien ook nog handig)
9.
10.

caliban
18 augustus 2009, 12:26
studiotechnicus dus misschien ook nog handig
9.
10.

Handig :-)

Squier02
25 augustus 2009, 22:49
ik kom definitief. Plaats en tijd schikt zowiezo! In offtopic las ik dat er geen limiet is op bezoekers, mits het niet de spuigaten uitloopt. Wilde nog een kameraad meevragen die nodig een nieuwe amp moet ( maar er zelf nog niet aan wil ;)) Tevens ook gitaarnetter maar niet echt actief. Is dit een probleem?

caliban
26 augustus 2009, 02:27
ik kom definitief. Plaats en tijd schikt zowiezo! In offtopic las ik dat er geen limiet is op bezoekers, mits het niet de spuigaten uitloopt. Wilde nog een kameraad meevragen die nodig een nieuwe amp moet ( maar er zelf nog niet aan wil ;)) Tevens ook gitaarnetter maar niet echt actief. Is dit een probleem?

Van mij mag het....

Baker
26 augustus 2009, 02:29
mmm, zou wel willen komen, denk er nog even over na