PDA

View Full Version : leuk werk



Rutger
27 maart 2003, 15:16
Hoi,

Ik wil een andere baan. Iemand leuke ideeen voor een muziek gerelateerde baan? Ik heb hts werktuigbouwkunde gestudeerd, de cursus hogere akoestiek gevolgd (post-hbo) en heb 1,5 jaar werkervaring als akoestisch adviseur in geluidhinder. Verder ben ik inmiddels zo'n 13 jaar actief als muzikant en heb veel ervaring met bandjes als bandleider en gitarist.


Zie dit als een ideeenbus waar jullie serieuze ideeen voor een leuke baan kwijtkunnen. :smile:

hoofd
27 maart 2003, 15:18
Ehhh.....gitaarleraar?

Rutger
27 maart 2003, 15:20
ik wil wel mijn huur kunnen betalen :smile:

Zhou
27 maart 2003, 20:20
SAE in Amsterdam, geluidstechnicus opleiding, dingen afmixen/opnemen, kortom dus werken met een geluidstafel. Leuk als je van knopjes houdt.

En rockacademie, kweet niet waar 't zit of wat het precies is, maar wel dat je er havo voor nodig hebt dacht ik..

hoofd
27 maart 2003, 23:57
rockacademie is in tilburg, schijnt best wel te sucken...

Rutger
28 maart 2003, 10:05
Ja, een vriend van me doet die opleiding in A'dam en ik ben jaloers op hem. Echt hardstikke leuke opleiding voor als je techniek met muziek/dans/toneel wilt combineren.

Maar ik heb al een opleiding gedaan en zie me mezelf niet graag in de schulden werken voor nog een opleiding, tenzij ik het goed kan kombineren met een baantje. Een avondschool of deeltijdopleiding zou wel een idee zijn natuurlijk.

Eigenlijk hoop ik dat ik met mijn opleiding en ervaringen al aan een dergelijke baan zou kunnen komen. Maar ik ken dit wereldje eigenlijk niet zo goed. Ik bedoel, dat zijn meestal de jongens die ervoor moeten zorgen dat ik een leuk optreden kan verzorgen zeg maar. :smile: Dus misschien is er iemand met goeie tips?

Elaine
28 maart 2003, 10:33
je kunt ook gewoon muzikant worden/blijven en proberen of dat lukt......