PDA

View Full Version : Verwante zielen



gatutgacha
2 juli 2009, 13:46
gezocht of onmiddelijke omgeving die zich samen willen verdiepen in fingerpicking ( Travis e.d.m. ) .
Herkent U zich ? :
Als ik op mijn ééntje bezig ben vind ik mij niet niet zo slecht spelen ; maar als ik dan bvb Merle Travis , Thom Bresh , Antoine Dufour , Don Ross , Tommy Emmanuel , David Bromberg , Peter Kaukonen ... om er maar een paar op te noemen , aan het werk zie , zakt de moed mij in schoenen en heb ik zin van mijn materiaal in de Dijle te gooien en een potje te gaan pakken .
Maar zo snel geven we niet af ;

Mijn persoonlijke voorkeur gaat wel uit naar akoestisch ( electro- is soms een hulpmiddel en bijgevolg bijkomstig ).

Met welk materiaal je werkt maakt voor ons zo goed als niets uit , als je maar blij bent met wat je bespeelt .
Waar het voor ons op aankomt , is wat we er op een aangename wijze uitgeperst krijgen , en de persoonmijke voldoening die wij eraan overhouden .

Ik hou van muziek en kan het relatief goed redden met tablaturen ( zo van die platte rechthoekjes , geen witte of zwarte bolletjes met één of meer staartjes aan :o) , akkoordenschema's en goede video-tutorials .
Dus , wat de noten betreft ; okker- , amandel- , hazel- en pindanoten vind ik best lekker :o) .

Je profiel ?
Om met iets te beginnen :
Je neemt jezelf niet al te veel " au serieux " .
Je hebt net als Boeddha alle wereldlijke ambities laten varen ( toch wat betreft het optreden voor stampvolle zalen of overbevolkte grasvelden ) .

Op YouTube heb ik ooit 3 videootjes geplaatst ,
Je kan ze terugvinden onder " gatutgacha " .
Je kan er zien en horen wat ik " NIET " kan .
Ik heb wel meer in petto dan wat je daar vindt ... dat ik niet kan :o) .
Sindsdien , ik besteed er nu wel wat meer tijd aan , gaat het wel ietsje vlotter .......:o) .

Een persoon uit Sint Katelijne waver heeft laten weten hier muziek in te zien zitten .
Concrete afspraken zijn er voorlopig nog niet ( deze zijn voorzien +/- 10 juli aanstaande ) .
Alvast met hem wel afgesproken dat dit de deur niet sluit , in tegendeel , voor mensen die zich nog bij ons zouden willen voegen .

Ikzelf speel op een Larrivee L-05 en heb een AER Alpha .

Electrische gitaar sluit ik a priori niet uit , ik beschik ook over een goed Squierke ( Classic Vibe '60s ) en een Fender Champion 600 : een 5 watt buizenversterkerversterkertje .

Moest je belangstelling hebben , zien we graag je gepersonaliseerd mailtje .

Megadeth22
2 juli 2009, 13:49
Heel misschien dat ik een keertje kan spelen, mijn oom woont immers in Mechelen.. (Ik ga er zaterdag weer heen trouwens) :hippie:

gatutgacha
4 juli 2009, 23:43
Dag Besten ,

Wij kunnen van start en wensen derhalve het onderwerp hier af te sluiten .
Aan allen veel muzikaal genot toegewenst en wie weet , misschien tot later :makeup: