PDA

View Full Version : Sapperdeflap!! Pixies wederom!



Ventieldop
1 juli 2009, 19:24
Geweldig, deze band komt weer even wat centjes innen en ik heb er nu alweer zin in!

http://www.livenation.nl/artist/Pixies-tickets

Mits kaartje uiteraard.

AriaProII
8 oktober 2009, 08:35
Yes! komende dinsdag is het moment daar! Laat die Wave of Mutilation maar komen :)

AriaProII
14 oktober 2009, 07:49
Ze waren echt Fucking goed gisteren. Ik heb nog de setlist van Joey gekregen. sweet!

AriaProII
15 oktober 2009, 14:32
Zijn hier nou echt geen mensen die bij dit concert van deze legendarische band zijn geweest? Schande!

kenx
15 oktober 2009, 14:42
Zijn hier nou echt geen mensen die bij dit concert van deze legendarische band zijn geweest? Schande!

Haha wel grappig, geen 1 persoon die reageert in dit topic, behalve jij dan uiteraard... :D

jonesd
15 oktober 2009, 14:49
Ik ben gisteren in Vorst gaan kijken.

Werkelijk grandioos! Wel opvallend dat er bijna alleen dertigers aanwezig waren. Stelt mij een beetje droef zelfs. Ieder zichzelf respecterend mens zou m.i. minstens een aantal platen van de Pixies moeten hebben....

soup
15 oktober 2009, 14:52
Ik vind ze wel (erg) goed maar ook weer niet ''wauw'', ieder zijn ding he.

flyswatter
15 oktober 2009, 17:15
Ik was gisteren ook in Vorst, eerste rij, man man, zalig optreden! Vooral het middenstuk, Doolittle van voor naar achter dus, was echt overdonderend. Trouwens nog wel wat springende dertigers in m'n nek gehad :seriousf:

Dirk_Hendrik
15 oktober 2009, 19:07
Zijn hier nou echt geen mensen die bij dit concert van deze legendarische band zijn geweest? Schande!


Sorry! ja! Ikke!!
Vreselijk vermaakt (HMH). Te gek, gaaf, jeugdsentiment ten top gevoed, eindelijk eens live gezien etc etc. :rockon:

Dirk_Hendrik
15 oktober 2009, 19:08
Ik ben gisteren in Vorst gaan kijken.

Werkelijk grandioos! Wel opvallend dat er bijna alleen dertigers aanwezig waren. Stelt mij een beetje droef zelfs. Ieder zichzelf respecterend mens zou m.i. minstens een aantal platen van de Pixies moeten hebben....


Die dertigers vond ik niet zo vreemd. Wel opvallend dat al die dertigers hetzelfde type brilletje dragen. Blijkbaar is er meer aan de hand dan alléén "dertigers".

Hotrod
16 oktober 2009, 13:46
Ben ook geweest en naar mijn bescheiden mening was het een domper..... Geloof dat ze na 45min. al van het podium verdwenen. Na een hoop gejoel kwamen ze vervolgens wel weer terug maar het is zo zonde van de tijd. Het bleef helaas ook niet bij 1 keer.... Ik ben meer van "niet lullen maar spelen". Hoop dat Les Claypool (een andere held uit mijn jeugd) in het voorjaar meer zin heeft.:soul:

telecastermaster
16 oktober 2009, 14:29
Zijn hier nou echt geen mensen die bij dit concert van deze legendarische band zijn geweest? Schande!

Tering man, ik heb ze in 1989 al gezien.
De belastingdienst is zeker weer langs geweest....

AriaProII
16 oktober 2009, 16:37
Geloof dat ze na 45min. al van het podium verdwenen.
Dan heb jij een raar gevoel voor tijd, want het begon toch echt on 21:00, en het was toch echt om 22:30 afgelopen.

EuroCinema
16 oktober 2009, 18:47
Tering man, ik heb ze in 1989 al gezien.
De belastingdienst is zeker weer langs geweest....

:ok: Ik ook zoiets, rond Doolittle/Bossa Nova. Was te gek, maar als ik naar reunieconcerten van bands uit m'n jeugd ga, ga ben ik officieel een ouwe lul geworden dus dat stellen we nog maar even uit.

Ventieldop
17 oktober 2009, 20:32
Ik ga niet in op reakties in de richting van "als ik naar bands uit m'n jeugd moet kijken........" Oud wordt je, klaar.

Het concert was niet zo begeesterend als 5 jaar terug. Toen gierden de emoties door m'n lijf. Maar het was wel weer lekker. En sjonge jonge wat een band.

Misschien moet een fiks aantal huidige en toekomstige succesvolle bands eens nadenken dat ze in hun bullshit gedoe een stuk of 24 jaar achterlopen vergeleken bij deze dinosauriërs.

Het kunstje is allang bekend, Black en z'n mannen en vrouw hebben het enkel vervolmaakt.

Fuhgawz
18 oktober 2009, 14:25
Nee dit keer niet geweest. Wel de vorige keer dat ze in de HMH stonden een aantal jaren geleden en als het nu net zo was als toen dan was frikkin' awesome!!