PDA

View Full Version : McCoy Tyner maakt CD met gitaristen



beruk
1 juli 2009, 12:44
Wellicht al even uit maar toch aardig. McCoy Tyner heeft een cd gemaakt met aantal bekende gitaristen: John Scofield, Derek Trucks, Marc Ribot, Bela Fleck en Bill Frisell. Tja et zal wel kun je denken maar er is een aardig
Filmpje (http://www.amazon.com/gp/mpd/permalink/m2ASREGNMDPO2R:m3CGYMDYXJYI7V) over gemaakt wat ik jullie toch niet wil onthouden. (Je kan er alleen maar van dromen dat hier een promotie tournee aan vast geknoopt zou gaan worden.
En het toont maar weer eens aan dat je echt geen dikke jazzbak nodig hebt om jazz te maken!

EuroCinema
1 juli 2009, 12:50
Mooie cd inderdaad, met name mr PC met Scofield vind ik te gek. 12 juli staat Tyner op NSJ met Scofield en Frisell... niet misselijk he?

beruk
2 juli 2009, 15:29
Ja Logisch, Scofield is de funkiest van het stel. 12 juli... Ik ga er niet bij kunnen zijn..:(

EuroCinema
8 juli 2009, 15:24
Echt geen kans om te gaan? Die dag spelen Derek Trucks en Marc Ribot (met Zorn) ook nog eens op NSJ, dus behalve Bela Fleck zou je dan alle gitaristen van die cd bij elkaar zien....

peter_heijnen
8 juli 2009, 18:32
'And then mr PC which is a tune everybody plays, but McCoy wrote the book on that tune...'

Te gek filmpje!