PDA

View Full Version : Afstudeerder zoekt muzikanten!



PuusJ
1 juli 2009, 11:11
Momenteel ben ik bezig met mijn scriptie voor International Music Management aan de Hogeschool InHolland, Haarlem. Hiervoor zoek ik muzikanten die mijn online enquete in willen vullen:
klik dan aub hier (http://www.thesistools.com/?qid=84358&ln=eng)
Het gaat over wat jij denkt dat belangrijk is om hogerop te komen in je muzikale carriere!

Alvast ontzettend bedankt voor je tijd en het invullen!

Muzikale groet,
Jort van de Ven

Perfect Obsession
1 juli 2009, 12:17
Done, ik wens je erg veel succes met je scriptie!

HaroldA
1 juli 2009, 13:38
Gaaf! Wat kunnen we winnen? :soinnocent:

PuusJ
1 juli 2009, 16:18
volgens mij kan je een geheel verzorgd verrassingspakket van One Inch Men winnen! :rockon:

:sssh:

Bedankt voor het invullen allemaal!

HaroldA
1 juli 2009, 16:20
volgens mij kan je een geheel verzorgd verrassingspakket van One Inch Men winnen! :rockon:

Zeg maar waar het heen moet! (ik heb nog wel een cd'tje en wat stickers liggen;))

PuusJ
1 juli 2009, 16:23
stuur maar op, dan geef ik het wel door aan een paar programmeurs in Noord-Holland (Alkmaar e.o.) met een mooi verhaaltje, als je wilt hoor! Want persoonlijk geven en aanraden komt natuurlijk beter over.
PM me maar...

HaroldA
1 juli 2009, 16:29
stuur maar op, dan geef ik het wel door aan een paar programmeurs in Noord-Holland (Alkmaar e.o.) met een mooi verhaaltje, als je wilt hoor! Want persoonlijk geven en aanraden komt natuurlijk beter over.
PM me maar...

Komt zsm voor elkaar!

-tnx!-

Daniël4
8 juli 2009, 14:08
Hoi,

ik heb je enquête ingevuld hoor, maar ik had bij de eerste vraag eerst per ongeluk no gedaan en toen was de enquête afgelopen.
Heb ik weer vorige gedaan en helemaal ingevuld, maar kan je zien of het wel goed gegaan is?

Ben trouwens benieuwd naar het eindresultaat als dat kan! :D