PDA

View Full Version : voorstellen



PuusJ
1 juli 2009, 11:08
Hoi ik ben Jort, 22 jaar, kom uit Beverwijk.
Speel zo ongeveer 12 jaar gitaar en heb ik meerdere bands gespeeld. Speel nu in een punk rock band genaamd Sweet Empire (zoek maar op!)
Ook maak ik beats (producer) voor een alternatief hip-hop kwartetje; Bassa Klanka.
Tevens ben ik momenteel aan het afstuderen voor International Music Management aan de Hogeschool InHolland, Haarlem. Zal zo een berichtje plaatsen met een verzoek of jullie mij daarmee willen helpen.
Naast dat ik zelf muziek maak en studeer werk ik ook als programmeur bij verschillende podia in Noord-Holland...
Ik kan wel zeggen dat ik op muziek leef! :rockon:

Harry
1 juli 2009, 16:13
hoi Puusj, welkom!

Gebeurt er nog wel eens iets in Beverwijk? Ben zelf al bijna 30 jaar fan van de Bintangs en ben laatst nog bij een optreden van ze geweest.

PuusJ
1 juli 2009, 16:26
Ik kom zelf uit Castricum, woon nu sinds November in Beverwijk. Moet zeggen dat Beverwijk niet echt een episch centrum is qua muziek. Je hebt soms (hard)rock bandjes spelen in cafe Asgard. Andere, meer akoustische, optredens in cafe Camille.
Met de feestweek is het soms nog wel eens gezellig met muziek, verder moet je het toch echt buiten Beverwijk zoeken. In Heemskerk bijv. de Nozem (voorheen Donkey Shot) of Cafe Lokaal. Dat is het dichtsbijzijnd. Verder ga ik voor muziek vaak naar Alkmaar, Amsterdam, Castricum, Heiloo (en soms Heemskerk en Beverwijk dan).
Ik heb de Bintangs al tijden niet meer gezien, volgens mij de laatste was in de, toen nog, Donkey Shot

hole
1 juli 2009, 16:30
Hey Puusj,

welkom op het forum.

Wat voor gear heb je (Foto's = pluspunten ;) )?