PDA

View Full Version : nieuwe gitaar dus nieuwe versterker :)



Dave32
30 juni 2009, 19:57
Goed ik krijg dus binnenkort mijn nieuwe gitaar een Washburn WI66pro.
Maar daar wil ik dus ook een nieuwe versterker voor kopen. Het budget waaraan ik zit te denken is rond de 500 euro. Zal het meest eigenlijk thuis spelen omdat het meer een hobby is dan echt samen met een band optetrden. Muziekstijl is blues tot rock voornamelijk maar schrik niet terug metal.
Nou zit ik al een poosje te kijken op de sites van fabrikanten en filmpjes te bekijken op youtube, reviews te lezen etc... Maar hoor graag wat anderen te zeggen hebben op mijn keuze tot nu toe. nr's 1 t/m 5 is random dus wil niet zeggen dat de 1e ook 1e keus is.

1. Blackstar HT-5 combo
2. Peavey ValveKing 112
3. Laney VC15-110
4. Tech 21 Trademark 30
5. Laney Lionheart L5T-112 (iets boven budget misschien)

Alleen de Tech is geen buizen versterker maar komt er kwa geluid zeer dicht bij, maar zelf nog niet kunnen spelen helaas. Fender heeft me nog niet zo kunnen beindrukken en ik denk dat anderen er misschien anders over denken. Als je een goede fender weet let me know dan kan ik hem aan mijn lijst toevoegen.

Heb je ervaring met 1 van de versterkers ik hoor het graag misschien zijn ze allemaal wel helemaal 3x niets.

:lp:Dave:lp:

levi
30 juni 2009, 20:04
Kijk als je ervaringen gaat vragen heb je er nog nikls aan.
Iedereen heeft weer een andere ervaring met amps en ene andere smaak,andere muziek stijle enzo....
Maar om je toch ngo een beetje te helpen zo ik...
De Laney Lionheart L5T-112 nemen :)