PDA

View Full Version : Concert @ Sea 2009



marc_o
30 juni 2009, 13:30
Zo, het zit er weer op.
Wat een mooi festival is dat toch geworden.

Enkele zeer mooie en verrassend goede optredens gezien.

Line-up was:
dag 1
Racoon
Van Velzen
Marco Borsato

dag 2
IOS
Bertolf
Maria mena
Ed Kowalzyc
Ilse de Lange
Golden Earring
Blof (met in de toegiften weer Ed Kowalzyc)


Tja, ik vond het een zeer prima line-up, echt goede artiesten en mooie sounds gehoord....wat heeft die Van Dongen (Ilse de Lange) toch een goede sound zeg!!!
Golden Earring is gewoon de Bruce Springsteen van Nederland, ze laten zien dat ouder echt niet slechter is, en ja, natuurlijk heb je die liedjes al gehoord, maar ik werd er toch weer blij van in het avondzonnetje met een biertje in mijn knuisten.
Uiteraard was Blof weer het best, maar dat zal geen verrassing zijn, althans, dat is mijn mening.
Borsato heeft toch ook een retegoeie band achter zich hoor en heb nog lekker met Rob de Winter en de gitaristen van IOS heel wat gitaarervaringen kunnen delen op de afterparty. Kortom, was het maar weer zover...dik genoten.

vulvasonic
30 juni 2009, 15:14
Ik heb jouw genot helemaal hier, aan de groene rand van het Rijk van Nijmegen, mogen ervaren. Ik voelde het in iedere vezel van mijn lichaam!

Het is een mooi affiche voor een muzikaal festijn in een fraaie omgeving. En toch ontbreekt er voor mijn gevoel nog iets.......
Iets in de vorm van een band dat altijd zorg draagt voor enige verlichting van het verhardde hart.

Ik zie..... ik zie iets van bloemen.




Ze lijken wel te ZINGEN!!!!!


Ik..... ik..... :o






:cheerup:

marc_o
30 juni 2009, 16:33
Ik wist dat je het kon voelen, want ik voelde dat je het voelde...


broeder!

:lp: