PDA

View Full Version : tabs the coral



J.V.S.
26 maart 2003, 22:00
heeft iemand de tabs van the coral met het liedje dreaming of you ... kwil echt die tabs, kvind het zo ne zaligen bas echt is er enigsinds ne goeie site ? op tabsarchives staat het ni, das de enige site die ik eigenlijk gebruik en via google heb ik ze ook niet gevonden !! enige links naar de tabs plz ??!!

JvS

thecircle
26 maart 2003, 22:47
There ya go!!!


http://www.mxtabs.net/tabs.php?path=Bass,t,6438,The+Coral,Dreaming+Of+Yo u,55444

het adres ff helemaal kopieeren naar je adresbalk

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: thecircle op 2003-03-26 22:50 ]</font>

Moonchild
26 maart 2003, 23:12
Jeetje, dat liedje kan je zelf toch zeker ook wel tabben...

J.V.S.
27 maart 2003, 21:40
ja sorry hoor jongen, ik kan het niet, een lieke tabben, ik kan da ni goe opnemen uit een lieke, zelf uitvinden no problemo ma ten zo een tabben, ik kan da echt ni. zelfs ni met die akkoorden.

JvS

Rhinus
27 maart 2003, 21:53
Weet je hoeveel mensen denken dat ze kunnen tabben en dat totaal niet kunnen? Nee? Ja, dus echt veel, heeeel veel. En 't is makkelijker om 't van I-net te toveren, dus waarom zou je dat niet doen?

Semafoor
28 maart 2003, 11:12
De kwaliteit van veel internettabs is trouwens uitermate belabberd hoor, blijf altijd kritisch.

Rhinus
28 maart 2003, 17:52
Precies, en dat komt omdat iedereen van zichzelf denkt dat ie kan tabben :smile:.

J.V.S.
28 maart 2003, 19:47
HAHA ik besef dat ik niet kan tabben, das toch goed hé :smile:
je haalt de inspiratie van die tabs, de tabs die verkeerd zijn pas je aan, das nog steeds het beste. de verkeerde tabs kun je aanpasssen naar eigen wil.
JvS

J.V.S.
29 maart 2003, 20:56
wow, euhm the circle, dit is zo wrong getabbeed .. rhinus heeft dus gelijk werkelijk dit is echt niet goed, ergens nog andere ?? plz kwil dit echt kunnen kvind het zo'n goed basstukje ma give my the good tabs plz i beg you people ... tis echt verkeerd getabbed, daar ben ik van overtuigd ... :sad::(:(:(

JvS

J.V.S.
6 april 2003, 21:53
OK voor een topic uit te sparen vraag ik hier gewoon terug een paar andere tabs, seven nation army van the white stripes, hier moeten tabs van bestaan voor de basgitaren !!!

JvS

thecircle
7 april 2003, 09:44
http://www.mxtabs.net

zoek ze nu zelf maar op

Semafoor
7 april 2003, 14:52
White stripes, basgitaar?

niels_r
7 april 2003, 17:39
Inderdaad.. volgens mij bestaan de White Stripes uit twee personen waarvan er 1 drumt en 1 gitaar speelt/zingt. Als er iets op bas lijkt is dat een gitaar met octaver.

dikkie dik
7 april 2003, 17:58
oftewel baritone??

J.V.S.
13 april 2003, 21:10
ik weet goed genoeg dat the white stripes alleen een drum en gitaar hebben ma van veel liedjes zijn de gitaren tabs omgezet naar bastabs enzo ... gewoon omdat het zulke goede ritmes zijn !! en kvind van dit liedje ook dat het echt een goede tab is dus wil ik die voor dat liedje .
JvS

kokteejl
13 april 2003, 21:42
VERZIN ER VERDOMME ZELF OP ghegheghe c'mon jvs da kunde wel