PDA

View Full Version : Ibanez AW10 ECE NT



Misery Signals
29 juni 2009, 00:59
Iemand ervaring met deze gitaren? Ik kwam deze tegen bij mijn zoektocht naar een nieuwe. EDIT 't Is een AW 40...

http://webshop.freddansmusik.se/catalog/images/AW40ECE_NT_12_02.gif

MS

Ruudj
29 juni 2009, 08:01
Ik heb ooit een Ibanez AW (dat staat voor Artwood ) gehad, maar die heb ik weer weggedaan omdat vooral het geluid van de bassnaren erg dof klonk, en dus tegenviel. Maar misschien is het model wat jij hier toont wél een goed klinkende gitaar... uitproberen dus ;)

Git Aar
22 februari 2010, 12:28
Ik heb ooit een Ibanez AW (dat staat voor Artwood ) gehad, maar die heb ik weer weggedaan omdat vooral het geluid van de bassnaren erg dof klonk, en dus tegenviel. Maar misschien is het model wat jij hier toont wél een goed klinkende gitaar... uitproberen dus ;)

Ik heb er nu 1 van mp, en de bas is idd wat dof. Hopelijk ligt het vooral aan de oude snaren. Ook is de nut en brugkam vergeeld (ivorex...??), dus wil deze vernieuwen.
Verder prachtige gitaar, goede afwerking, voelt lekker aan.

Ik zoek dus snaren die een mooie sprankelende bas geven. Welke snaren kan ik dan het beste gebruiken?

@edit; heb er 80/20 bronze op gedaan. Bas is nu perfect. Waren ws echt oude snaartjes.

Ben ook wat verwend denk met solid rosewood...

Luca P
7 maart 2010, 16:38
Ik heb een zwak voor de Artwood. Maar dat kom omdat ik al ruim 22/23 jaar thuis op een 28 speel.(Japan)
Ik weet niet of ze veel verschillen tov de huidige, maar die van mij speelt als een speer. Of ben ik dat?
:soinnocent:
Ben altijd benieuwd geweest naar de nieuwere modellen, vooral met pick-up.
Ze zien er ook wel heel strak uit.