PDA

View Full Version : Satriani Mountain Song met Satchurator YT Clip



HvV
28 juni 2009, 17:17
Even een testje gedaan met mijn nieuwe satchurator. Ook heb ik een nieuwe interface aangeschaft, de e-mu 4204 USB. De Boss GT-10 gaat met left/right out naar de e-mu. Al met al wel een verbetering denk ik. Loop nu ook te gassen op de Big Bad Wah en de Time Machine...

http://www.youtube.com/watch?v=1be8eD7GbWA

Uw commentaar en tips worden op prijs gesteld.

Divine
28 juni 2009, 17:49
Hey HvV,

Tof gespeeld! Mooie sound ook. Je vibrato zou op sommige punten wat netter kunnen, maar voor derest top gedaan. :cooler:

whammy67
28 juni 2009, 22:27
Uw commentaar en tips worden op prijs gesteld.
Commentaar: Geen
Tip: Zorg dat je een platencontract krijgt!!!
Goed gedaan en mooie sound!

Tony L
28 juni 2009, 22:45
Nice! Mooie riffs, lekker geluid, helemaal af. Dit is zeker muziek waar ik vaker naar kan luisteren.

HvV
29 juni 2009, 19:28
Hoi, leuke reacties, dat geeft de burger weer moed.

@Divine: bedankt man. Vibrato gaat over het algemeen wel, dacht ik, alleen hier en daar een wat krappe bend (begin, eind) Gaat eigenlijk maar net goed maar kan beter.
@whammy67: ik bloos ervan, dat meen je niet. Ben net weer een beetje op de weg terug. Ben wel bezig mijn one-man band meer en meer gestalte te geven, live ermee optreden bijvoorbeeld. Misschien als support act bij een band. Is er al een Joe Satriani tribute band? ;)
@Tony L: bedankt voor je reaktie! Daar doe ik het voor.

pasqual
29 juni 2009, 21:07
klinkt goed man! mooie sound en over die bends zou ik me maar niet te druk maken, over het algemeen zit het wel goed.

groeten Pasqual.

whammy67
30 juni 2009, 19:10
[QUOTE=HvV;2077848]Hoi, leuke reacties, dat geeft de burger weer moed.

OP youtube speelt guitarextremist (http://www.youtube.com/watch?v=o06I0jX_Q5o&feature=channel_page) op precies hetzelfde spul, of is t je tweelingbroer :):)
Nee, geen valse bescheidenheid; ik vind het echt OK

JelmerOnGuitar
5 juli 2009, 10:54
Vet man! Klinkt erg lekker qua sound. En het nummer vind ik echt te gek!!! Supergave riffs en je improviseert echt lekker. Thematje wat je een octaaf boven de harmonie speelt is echt mooi, lekker satriani achtig!!

Te gek man!

meul
5 juli 2009, 18:41
Gewoon erg lekker gespeeld! lekkere sound ook.

HvV
6 juli 2009, 19:00
@pasqual & @jelmeronguitar & @meul: bedankt voor jullie reakties! Tof.
@whammy67 Nee, het is niet mijn broer ;)

Langzamerhand ga ik toch die GT10 droppen. Misschien dat ik hem erbij blijf houden voor de effecten maar ik ga toch naar opnemen met buizen-sound. De Satchurator klinkt eigenlijk 10 x beter op mijn buizenbak, reageert nog beter.

belfrink
8 juli 2009, 17:06
Klinkt lekker, maar zoals al gezegt, vibrato kan beter hier en daar.

Ga me ook maar eens een Satchurator + Big Bad Wah bestellen binnenkort :)