PDA

View Full Version : Suggestie - verbetering Niveau gitaarnet forum



Don Olivier
26 juni 2009, 14:17
Omdat er zoveel domme en respectloze reacties werden gepost n.a.v. het overlijden van Michael Jackson heb ik een topic aangemaakt dat vervolgens door een mod op slot werd gegooid. Er werd mij aangeraden dit te plaatsen bij 'Algemeen'. Nou, ok bij deze dus....

Het is jammer dat er altijd mensen zullen zijn die de boel verstieren omdat ze waarschijnlijk niks anders te doen hebben of gewoon vijandig WILLEN zijn. Misschien moet iemand eens een afzeik forum gaan openen waarop al dit soort lieden elkaar de hele dag onderuit kunnen halen? Heb je een nieuwe versterker of gitaar? Zeg dan als eerste dat ie lelijk is of zoiets als: 'maar die van MIJ is veel beter'.....Of ben je ergens blij om? Post dan meteen een reactie waarmee dat gevoel onderuit wordt geschoffeld!

Op mijn post in off topic gedeelte kreeg ik nog via de PM een reactie van ene TimmU die reageerde met 'Lutser!' Nu heb ik dat even opgezocht en dat woord is dus een combinatie van loser en prutser. Dus? Wat moet ik daar nou mee?
En dat jongetje komt uit 1991.....

Nou goed, bij deze de post. Als moderators besluiten em te wissen, so be it, do what you like!






BAH! Wat een niveau elke keer weer!

Het overlijden van MJ is een groot verlies voor de muziekwereld. Of je zijn muziek nou goed vindt of niet.....respect: RIP

Wat me nu ook weer zo stoort is al die betweters hier op gitaarnet die niks anders te melden hebben dan afgunstige posts en gezeik. Ook nu weer in het MJ topic.
Bah wat een niveau......

Hebben dat soort luitjes dan echt niks beters te doen dan afgeven op anderen? Zelf niks presteren dus altijd maar op anderen zeiken? Altijd maar weer van die totaal respectloze en afkrakende posts? Zijn jullie dan werkelijk ZO ontzettend muzikaal of anderzins gefrustreerd dat je het enige wat je nog kunt doen is negativiteit verspreidden? Waarom niet een beetje licht in andermans ogen schijnen? Is daar iets mis mee? Is dat niet hip/cool genoeg?

Nog geganter: gaan overleggen of het overlijden van MJ een eigen topic 'verdient'....BAH!
Waar hebben we het over....Voelen jullie je dan zo ontzettend belangrijk?
Of willen jullie je daarmee graag belangrijk voelen????

Als dit soort inhalige, negatieve en respectloze mensen inderdaad een afspiegeling is van de huidige maatschappij....poe, luitjes, dan krijgen we het met z'n allen nog moeilijk....

Ik hoop dat dit bericht me een levenslange ban opleverd want mijn lidmaatschap kan ik niet eens opzeggen / stopzetten.

Show some fucking RESPECT!!!!

hoofd
26 juni 2009, 14:24
Zeiknicht..

Tho
26 juni 2009, 14:25
gast, denk eens om je bloeddruk. Je manier van posten lokt niet echt uit tot een serieuze discussie.

Tho
26 juni 2009, 14:26
Ik hoop dat dit bericht me een levenslange ban opleverd want mijn lidmaatschap kan ik niet eens opzeggen / stopzetten.

oh wacht.. je bent er weer zo een die met een gigantische theatrale tirade op gaat stappen. Is niet nodig hoor, als je weg wilt moet je dat gewoon lekker doen

kenx
26 juni 2009, 14:26
Begin jij al maar eens eerst met even normaal te doen, zoveel heb je hier nog niet gepresteerd op het forum, dus hou maar op met zeiken man, is voor niets goed, wie weet krijg je straks ook een hartaanval door je op te winden over 'het gedrag' hier op het forum. Als het je niet aanstaat --> bol het!

Simpel zat.

Tho
26 juni 2009, 14:30
oh, de Gestapo is er weer

bert k
26 juni 2009, 14:31
Topicstarter, dit is de juiste plek voor deze discussie, ik ben blij dat het hier verder kan gaan. Dat was ook de reden dat ik het topic dichtgooide in OT.
Ik ben het best met je eens, maar je toon zou ook best wat matiger mogen. Die gewiste posts gingen daar vooral over. Probeer wat minder theatraal te doen, en dan komt er vanzelf een constructief gesprek.

Nielsje
26 juni 2009, 14:32
Show some fucking RESPECT!!!!

Och, ik ben het wel met je eens dat er af en toe wat gezeurd wordt op dit forum, dat er soms iets teveel onzin berichten worden gepost en bla bla bla..

Maar als je écht respect wil hebben, dan moet je dat verdienen. En als ik jou was, zou ik dan eerst maar eens berichten posten die niet zo agressief overkomen.

Chris Winsemius
26 juni 2009, 14:36
Don!

Ten eerste even dit: veel van mij postings in off-topic zijn niet serieus/wel flauw/etc.

maar

ik schrok me ook te pletter van vele reacties in het topic over het overlijden van Michael Jackson. Waarschijnlijk zitten er dus ook weinig mensen hier die met muziek maken (of dingen daar omheen) hun brood verdienen. Ik maak bijvoorbeeld ook vaak prof. muzikanten mee die absoluut hun eigen smaak/voorkeuren hebben maar hun brood verdienen met andere muziek. Je zou dan kunnen zeggen dat ze niet "hun ding doen" maar ze verdienen wel hun brood met musiceren. Als ik niet v/e bepaalde artiest hou kan het wel zijn dat tig tot miljoenen anderen daar wel van kunnen genieten en dat verdient imho. absoluut respect.

Hopelijk is dit 'n beetje te volgen...

Blijf ajb. hier op het forum.

Don Olivier
26 juni 2009, 14:36
Tho.....heb je mij niet eens eerder via PM je excuses aangeboden over de manier waarop jij reageert op dingen? Heb je niks anders te doen?

Sommige opmerkingen zijn gewoon te kortzichtig voor woorden.

Gaan jullie maar lekker elkaar in de haren vliegen, ik doe er niet meer aan mee, tabee en dat rijmt ook nog eens ;)

Tho
26 juni 2009, 14:37
Tho.....heb je mij niet eens eerder via PM je excuses aangeboden over de manier waarop jij reageert op dingen? Heb je niks anders te doen?

Sommige opmerkingen zijn gewoon te kortzichtig voor woorden.

Gaan jullie maar lekker elkaar in de haren vliegen, ik doe er niet meer aan mee, tabee en dat rijmt ook nog eens ;)

ja dat klopt, ik zie ook wel in wanneer ik te ver ga, maar jij mag mij aanwijzen waar ik op dit moment mbt MJ over de schreef ga!

rudolf
26 juni 2009, 14:40
In tegenstelling tot velen ben ik het met je eens. Respect is ver te zoeken. Maar dat geld niet alleen voor gitaarnet. Het is op andere fora waar ik regelmatig kom niet veel anders. Je doet er weinig aan. Die mensen leren het vanzelf wel als ze een keer een dierbare verliezen.

Wat betreft MJ. Voor de muziekwereld een groot verlies. Helaas heeft hij de afgelopen 10 jaren muzikaal niet echt veel meer betekend. Hij is alleen maar negatief in het nieuws geweest als er weer eens een aanklacht tegen hem werd ingediend wegens kindermisbruik of zijn torenhogen schulden. Veel tieners zullen hem alleen daar van kennen. De wat oudere generatie weet wel beter.

RIP

bert k
26 juni 2009, 14:41
Tho.....heb je mij niet eens eerder via PM je excuses aangeboden over de manier waarop jij reageert op dingen? Heb je niks anders te doen?

Sommige opmerkingen zijn gewoon te kortzichtig voor woorden.

Gaan jullie maar lekker elkaar in de haren vliegen, ik doe er niet meer aan mee, tabee en dat rijmt ook nog eens ;)
Zeg gozer! Ik zat je eerst nog uit de wind te houden omdat ik het eigfenlijk wel met je eens was, maar waar slaat dit op? Je opent zelf dit topic, dus ik verwac ht dat je discusieert. En je bent idd wel tamelijk grof naar anderen toe.

Ik bied dan bij deze mijn excuus aan voor het sluiten van eerdere posts en zal ze meteen weer opengooien.

Tho
26 juni 2009, 14:45
In tegenstelling tot velen ben ik het met je eens. Respect is ver te zoeken. Maar dat geld niet alleen voor gitaarnet. Het is op andere fora waar ik regelmatig kom niet veel anders. Je doet er weinig aan. Die mensen leren het vanzelf wel als ze een keer een dierbare verliezen.

Wat betreft MJ. Voor de muziekwereld een groot verlies. Helaas heeft hij de afgelopen 10 jaren muzikaal niet echt veel meer betekend. Hij is alleen maar negatief in het nieuws geweest als er weer eens een aanklacht tegen hem werd ingediend wegens kindermisbruik of zijn torenhogen schulden. Veel tieners zullen hem alleen daar van kennen. De wat oudere generatie weet wel beter.

RIP


Oh ja, geen van ons is hier getekend door het verlies van een dierbare, dus daarom doen we zo lullig!

MJ was je oom of zo?

Mithrandir
26 juni 2009, 14:45
Zeg gozer! Ik zat je eerst nog uit de wind te houden omdat ik het eigfenlijk wel met je eens was, maar waar slaat dit op? Je opent zelf dit topic, dus ik verwac ht dat je discusieert. En je bent idd wel tamelijk grof naar anderen toe.

Ik bied dan bij deze mijn excuus aan voor het sluiten van eerdere posts en zal ze meteen weer opengooien.


Huh?

En dan word het dus een flamewar en daarom vliegt dit topic direct op slot. Jammer dan.

Mitch
26 juni 2009, 15:55
Op mijn post in off topic gedeelte kreeg ik nog via de PM een reactie van ene TimmU die reageerde met 'Lutser!' Nu heb ik dat even opgezocht en dat woord is dus een combinatie van loser en prutser. Dus? Wat moet ik daar nou mee?
En dat jongetje komt uit 1991.....


Een prachtige samenvatting voor dit topic: dit is blijkbaar het huidige niveau van sommige leden van het forum.