PDA

View Full Version : Klassieke strijkers



peter_heijnen
26 juni 2009, 12:49
Ik heb weer een nieuwe youtube gevonden van een oudje waarin/op/aan ik meedoe.

Dit keer een eigengemaakt arrangement met nepstrijkers uit de korg01w, er was helaas geen budget voor het echte werk. Detail: ik mocht het arrangement maken omdat alle ons bekende arrangeurs druk of op vakantie waren. :)

Contains nudity! (http://www.youtube.com/watch?v=W_iqVLUAoro)

beruk
27 juni 2009, 17:07
Erg mooi gedaan, ben niet zo'n synth liefhebber, (had je geen Fairlight..? :soinnocent: )maar het combineerd goed.
Clipje is ook erg mooi, Erwin Olaf rules!! Karin Bloemen, tja... niet mijn ding

peter_heijnen
27 juni 2009, 18:15
Erg mooi gedaan, ben niet zo'n synth liefhebber, (had je geen Fairlight..? :soinnocent: )maar het combineerd goed.
Clipje is ook erg mooi, Erwin Olaf rules!! Karin Bloemen, tja... niet mijn ding
Nee helaas geen fairlight alhoewel die daar toen best gestaan zal hebben (wisseloord). Dank je voor het compliment, het 'blenden' was idd de belangrijkste factor bij het inmekaar draaien. En Erwin Olaf is idd een verhaal apart! :)

Dweezman
27 juni 2009, 20:02
bloedmooi! Wat tof dat jij hieraan hebt meegewerkt. Echt mooie clip ook.
Ben jij die gespierde dude op het einde? ;-)

Gert-Jan
27 juni 2009, 21:02
Zeer muzikaal, complimenten.

peter_heijnen
28 juni 2009, 10:29
Thx Dweezman en Gert-Jan.

Ja natuurlijk ben ik die bink ;). Echter, in de afgelopen 14 jaar ben ik nogal gekrompen, toch zwaarder geworden, ben ik ruim wat pigment en haar kwijtgeraakt en draag ik ook nog eens een bril...

meul
28 juni 2009, 13:20
Hoi Peet,

erg mooi arrangement, lijkt me erg leuk als je dan ff lege kaart krijgt en dit mag gaan doen. In tegenstelling tot andere mensen irriteer ik me mateloos aan die clip. maar goed..

gr,
jan

peter_heijnen
28 juni 2009, 17:38
Hoi Peet,

erg mooi arrangement, lijkt me erg leuk als je dan ff lege kaart krijgt en dit mag gaan doen. In tegenstelling tot andere mensen irriteer ik me mateloos aan die clip. maar goed..

gr,
jan

Hoi Jan, Thx! Ja was ook erg leuk om te doen, maar het moest wel allemaal net iets te snel. En het idee was ook wel dat de muziek en clip iets tegenstrijdigs moesten hebben, mss dat dat je irritatie verklaart?

meul
28 juni 2009, 23:35
Hoi Jan, Thx! Ja was ook erg leuk om te doen, maar het moest wel allemaal net iets te snel. En het idee was ook wel dat de muziek en clip iets tegenstrijdigs moesten hebben, mss dat dat je irritatie verklaart?

Grappig dat je dit zo zegt, het heeft voor mij inderdaad iets heel tegenstrijdigs. dit zit hem niet in blank-zwart op het einde van de clip. meer in hoe Bloemen zichzelf in deze clip presenteert.

peter_heijnen
29 juni 2009, 08:14
Ok, maar die presentatie was volgens mij juist de visie van erwin olaf.

meul
29 juni 2009, 12:39
Hey P, dat is hem dan goed gelukt!

peter_heijnen
29 juni 2009, 19:08
Hehe, ok ik zal het hem vertellen als ik hem ooit nog eens zie (denk het niet eerlijk gezegd... ;))

Thundermane
14 juli 2009, 12:16
Klinkt lang niet verkeerd, hou toch wel meer van het echte werk. (strijkers) :p
Speel zelf Cello.

peter_heijnen
14 juli 2009, 14:12
Thnx, ja het echte werk was wat duur zeg maar... ;)

Thundermane
14 juli 2009, 14:57
Thnx, ja het echte werk was wat duur zeg maar... ;)

Dat is inderdaad erg jammer. Maar, het is wel logisch trouwens dat strijkers duur zijn, ben er achter gekomen dat er bepaalde solo-strijk artiesten zo erg zijn om elk optreden een nieuw set snaren te gebruiken, en bij cello's kan dat tot wel 200 euro per set zijn en minstens 80. :'(

peter_heijnen
14 juli 2009, 15:39
Dat mag wel zo zijn, maar 'solo strijk artiesten' vraag je dan ook niet in een ensemble... ;)

Thundermane
14 juli 2009, 15:48
Dat mag wel zo zijn, maar 'solo strijk artiesten' vraag je dan ook niet in een ensemble... ;)

Wel apart dat zo'n strijker ensemble zo duur is. Ik heb gehoord dat die mensen eigenlijk helemaal niet goed verdienen!

peter_heijnen
14 juli 2009, 15:56
De goede wel hoor.