PDA

View Full Version : Burkey Flatliner six vraagje m.b.t. Wah



Aca Ilic
25 juni 2009, 18:07
Hi guys,

ik ben van plan om voeding van Burkey six aan te schaffen .Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met deze voeding als 'ie geplaatst in de buurt van Wah-Wah pedaal is.Ik heb gehoord dat wah's meestal last van brom hebben als "voedingsblokken" in de buurt zitten, en ik weet niet of dit voor allee wah's geldt of alleen voor bepaalde merken ( heb zelf een Vox 847).

grtz
Alex

ewout
26 juni 2009, 13:08
Met mijn Burkey SIX absoluut geen last van brom icm met wah pedalen. Zover ik begreep is dat ook één van de kenmerken van Burkey voedingen in het algemeen.

zjanke
26 juni 2009, 21:06
Burkey SIX die zo ongeveer tegen een crybaby op mijn board staat. Muisstil...

Aca Ilic
26 juni 2009, 21:44
thanks guys, ik denk dat ik naar aanleiding van jullie reacties en die van Harmony central zeker een Burkey ga aanschaffen.
Aangezien mijn board best lang is ( 72 cm) kunnen jullie me vertellen wat de langste maat van de kabeltjes is.

grtz
Alex

the sure thing
26 juni 2009, 21:55
't verschilt (helaas) ook per Wah. Mijn fulltone Wah is errug gevoelig. Mijn VOX idd niet....

Aca Ilic
26 juni 2009, 21:56
't verschilt (helaas) ook per Wah. Mijn fulltone Wah is errug gevoelig. Mijn VOX idd niet....

Sure is je Vox True bypass?

Aca Ilic
26 juni 2009, 22:00
ik heb nog eentje gevonden, nu ben ik erg aan het twijfellen aangezien 'ie 7 ingangen heeft.
Dan zou ik twee regelbare ingangen voor Rotosphere kunnen gerbuiken en een pedal via Boss TU stemapparaat kunnen doorlussen.Zo kom ik op 7 ingangen die ik wel kan gebruiken....

http://modtone-effects.com/Power-Plant-Variable-Voltage-En1.html

the sure thing
27 juni 2009, 07:45
Sure is je Vox True bypass?Ja, dat heb ik zelf gedaan.

Mitch
27 juni 2009, 11:00
Sure is je Vox True bypass?

Je realiseert je wel dat true bypass niets te maken heeft met storing van een voeding?

Aca Ilic
27 juni 2009, 11:17
Je realiseert je wel dat true bypass niets te maken heeft met storing van een voeding?

Dat snap ik Mitch,maar omdat kans klein is dat heel veel mensen dit optie kunnen A/B-en ( storing m.b.t.true bypass en niet true bypass Vox) heb ik deze vraag gesteld.
Sure thing schreef dat zijn Fulltone wah wel voor voeding gevoelig is, dus ik dacht om zekere voor onzekere te nemen, alle info m.b.t. wah pedal verzamelen.

jemke
27 juni 2009, 21:22
Mijn Silvermachine is muisstil vlak naast mijn Burkey. Het is dan ook een goede wah...en voeding.

Aca Ilic
25 juli 2009, 16:15
Hey guys, bedankt voor jullie bijdrage, heb Burkey al een paar dagen binnen, ding is geweldig.