PDA

View Full Version : Hnpdbd.



macwilliams
24 juni 2009, 19:49
Piepels,

Ik ben vandaag naar gasselte gereden om de eerder genoemde Peavey DB te gaan testen. En omdat ik eigenlijk al wist hoe hij klonk was de test heel kort. Buisjes opwarmen en na een 15minuten even gespeeld en aan alle knoppen gedraaid of er ook en kraakje of piepje aan zat. Helemaal OK bevonden en hem dus meegenomen. Heb al even de eminence 15" erop getest :cheerup::cheerup:

Even een plaatje voor de sfeer natuurlijk:supercool:

Dit is nu dus mijn meeneem setje:lp:

*tromgeroffel*
.
.
.
.
.http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/DSC08990.jpg:mmmm:

JeroenSchaaf
24 juni 2009, 19:59
Gefeliciteerd!!!:d

Nielsje
24 juni 2009, 20:09
Geile combi, maar knip je snaren even netjes af ;)
P-90's in een LP: áltijd goed! :cheerup:

kenx
24 juni 2009, 20:21
Piepels,

Ik ben vandaag naar gasselte gereden om de eerder genoemde Peavey DB te gaan testen. En omdat ik eigenlijk al wist hoe hij klonk was de test heel kort. Buisjes opwarmen en na een 15minuten even gespeeld en aan alle knoppen gedraaid of er ook en kraakje of piepje aan zat. Helemaal OK bevonden en hem dus meegenomen. Heb al even de eminence 15" erop getest :cheerup::cheerup:

Even een plaatje voor de sfeer natuurlijk:supercool:

Dit is nu dus mijn meeneem setje:lp:

*tromgeroffel*


Waarom zijn er zo velen die hun snaren niet afknippen? Ik vind dat ontzettend lelijk....


Alsnog gefeliciteerd met je aankoop!

Grtz

JohnLord
24 juni 2009, 23:14
Geile combi, maar knip je snaren even netjes af ;)


....en de uiteinden van de snaren netjes in stervorm gedraaid, heel toevallig...

pannekoek
25 juni 2009, 01:16
wow gefeliciteerd man! het geld blijft rollen he :seriousf:

en net zoals velen: ff je snaren afknippen ;) is 10 seconden werk

macwilliams
25 juni 2009, 06:46
Dit is zo'n heerlijke combinatie. Als ik vanavond thuis ben ga ik de eminence er in hangen. Die marvel speaker haalt het bij lange na niet wat de eminence wel haalt.

Doordat ik de fender vibro champ xd had verkocht kon ik met weinig bijleggen deze aanschaffen. Over het algemeen zijn de vraagprijzen voor deze amps vrij hoog maar deze verkoper had het duidelijk op orde en zakte ook nog eens met €50,- waardoor ik echt een leuk dealtje had.

Omdat ik maar de helft contant op zak had vroeg ik een computer om het resterende bedrag over te maken,zegt hij dat ik dat anders ook wel thuis mocht doen. Wat een vertrouwen.

Hij speelt in een band genaamd mojo overdrive kennen jullie die?

Wat die snaren op mn guitarra betrefd... Ik weet het.

Dänke wøl.

Ps
De vibrochamp is ook voor veel minder weggegaan dan de prijzen die ik doorgaans gevraagd zie worden. What comes along goes along toch?

Henri H
25 juni 2009, 11:22
Weer een mooie foto op dit forum d'r bij. ;) Gefeliciteerd!

VanMeekeren
25 juni 2009, 12:06
....

Dänke wøl.

Ps
De vibrochamp is ook voor veel minder weggegaan dan de prijzen die ik doorgaans gevraagd zie worden. What comes along goes along toch?

Leuke LP en dito Peavey. Ik zal denk ik ook nog wel eens zo'n ding aanschaffen voor thuis.

En inderdaad: What comes around, goes around!

Van Meekeren

macwilliams
25 juni 2009, 12:48
Hahaha, was nog niet helemaal wakker. :D

Moet ook nog een 2x12 in elkaar knutselen om eronder te plaatsen.
Dat leukt het geheel ook nog een beetje op.

Bernd Veenema
25 juni 2009, 13:09
Hij speelt in een band genaamd mojo overdrive kennen jullie die?

Dat is de band van forumlid Dosmanos. De Delta Blues is van de andere gitarist van die band. Heb je de versterker in het MON getest?

macwilliams
25 juni 2009, 13:45
De amp heb ik gekocht van edwin. Het testen is bij hem thuis gebeurd. Kon niet te hard want er lag een baby te slapen. Maar dat hoefde ook niet ik weet hoe hij klinkt. Echt te gek na een speaker wissel. Het is eigenlijk allemaal de schuld van bass blom dat ik gas voor die amp kreeg. Bass bedankt :D
Jammer dat die geen aktief lid meer is:'(

marc_o
25 juni 2009, 14:32
Wat een toffe setup is dat toch. Ben zeer gecharmeerd van de Delta Blues, en ja, die gitaar.....als jij een keer teveel de andere kant opkijkt, issie weg natuurlijk.


Knip die snaren af, het kost je letterlijk een oog, ik heb het zelf eens zien gebeuren tijdens een jamsessie, daar word je niet blij van......understatement van het jaar.

macwilliams
25 juni 2009, 17:33
Wat een toffe setup is dat toch. Ben zeer gecharmeerd van de Delta Blues, en ja, die gitaar.....als jij een keer teveel de andere kant opkijkt, issie weg natuurlijk.

Hmmmm, vanaf vandaag slaap ik met een 357" magnum onder mn kussen:seriousf:



Knip die snaren af, het kost je letterlijk een oog, ik heb het zelf eens zien gebeuren tijdens een jamsessie, daar word je niet blij van......understatement van het jaar.

Tjah, je moet ook niet gaan jammen.... Of een 24/7 een zonnebril dragen zoals ik:cooler:


Even in rap tempo de speaker er in geklatst, wat een verschil nog zeg, ik zie de raderboten al voorbij drijven terwijl er katoen geplukt wordt:noob: